resultaten met H202

Je kunt ook inwendig spoelen met kefir.. een beetje hetzelfde verhaal als de bekende tampon met yoghurt. (En als kefir waterstofperoxide aanmaakt sla je twee vliegen in één klap.)

Of een verdunning met appelazijn. Evenals kefir goed voor de zuurgraad van je slijmvliezen.

Hilda

 
ik gebruik nu een dag of 10 waterstofperoxide. Zit nu aan 15 druppels per dag.

Dit doe ik voor de uitslag/acne wat ik heb op mijn schouders en rug heb.

Ik merk geen verschil lichamelijk maar het lijkt dat de acne minder aan het worden is. Hierbij gebruik ik ook nog een vitamine-c douche en kefir.

Wat ik nog merk is dat de ontlasting enorm chemisch ruikt. :mrgreen:

Ik hoop dat ik er vanaf kom. Heb dit nu al bijna 15 jaar sinds mijn jeugd en het verdwijnt niet.

 
@Mwtje,

Acne en uitslag kun je natuurlijk ook perfect aanstippen met h2o2. Gewoon 3% gebruiken op een wattenstaafje ofzoiets.

Mijn vriendin gebruikt zelfs 35% op een wattenstaafje om puistjes aan te stippen 8O

Werkt perfect volgens haar.

 
@Janse,

Bedankt voor de tip ik heb de 35% al verdund naar 3% om mijn tanden ermee te poetsen. Hier ben ik even mee gestopt het was net of ik meer last van mijn tanden kreeg. Iemand advies?

Ik ga het proberen Janse :)

 
Je kunt dit ook goed in een plantenspuit doen en iedere dag je lichaam mee inspuiten, en op laten drogen.

Ik poets met kokosolie, daarna het zout en dan met H202. Ik had in het begin ook soms meer last, maar dit nam geleidelijk aan af en daarna juist enorme verbeteringen.

Geen last meer van warm/koud, mooier tandvlees, mooiere tong en tandsteen weg.

 
Dirtsa,

Mag ik vragen wat H2O2 doet met je huid als je t inspuit met n plantenspuit?

 
Mark,

Je huid is het grootste opname orgaan van je lichaam. En het gaat buiten je spijsvertering om direct je bloedbaan in..

Lia

 
Als je bijvoorbeeld magnesium hebt: als poeder kan het bijvoorbeeld niet zoveel doen bij orale inname. Maar als olie op je huid bijvoorbeeld weer wel.

Lia

 
Dag Lia,

Ahah, dus voor je huid zelf doet het niet zoveel. Maar het is gewoon een extra suppletie H2O2!! Dacht dat het zo ook je huid evt verzorgde!

 
Ik zou me er niet zo druk over maken. Bedenk dat deze Engelstalige info is gebaseerd op het feit dat er in Engeland bijv. heel veel chloor in het drinkwater zit en in Amerika weer heel veel fluoride. Als zuurstof zich aan chloor bindt, krijg je chloordioxide. Dit ken je misschien beter als MMS. MMS is weliswaar controversieel, maar er zijn mensen die zichzelf ermee hebben genezen van ernstige ziektes. In het Nederlandse drinkwater zitten er minieme hoeveelheden chloor en fluoride, niets waar H2O2 geen korte metten mee kan maken.

Mike

 
Ik ben nog steeds bezig met h202 en de laatste paar dagen merk ik dat ik erg loom ben. Voel me ook een beetje down en zou de hele dag kunnen slapen.

Zit nu op 20 druppels en heb vandaag even niets genomen. Komt dit door het ontgiften? Moet ik het aantal druppels verminderen?

 
oke, dan gaan we door ik hou wel van wat experimenteren. Kijken hoe het verder verloopt. :D

 
Maar probeer wel zoveel mogelijk rust te nemen of te slapen, je lichaam geeft dit niet voor niets aan.

 
Ik weet dat warmte na het nemen van H202 ontgiften is maar dat mijn handen en voeten zo branden wijst dit nog ergens anders op?

Jolanda

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.415
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan