resultaten met H202

Jetta, jijzelf bepaalt het tempo.

Ontgiftiging moet leuk blijven, of: je moet zo balen van je lichamelijke klachten dat je het er maar op waagt dat je je verschrikkelijk kan voelen door ontgiftiging.

Ontgiftingskuur: duurt je hele leven.

Jetta, dit zijn zulke ongezonde tijden waarin we leven: je kunt doen wat je wilt maar je kunt je in dit bestaan niet meer onttrekken aan gifstoffen en schadelijke invloeden.

Over je eigen inschatting aangaande je gezonde manier van leven: mocht je geinteresseerd zijn in hoe daar op deze site tegenaan gekeken wordt: maak dan eens je eigen voorsteltopic aan met je verhaal van hoe gezond jij leeft als je durft:)

 
10 Druppels 35% H2O2 zonder gewenning vooraf. Excuseer voor mijn mening, maar dat noem ik onverantwoordelijk. Niet om het te oordelen verder, maar het is jammer als het verkeerd uitpakt, wat dus mogelijk is.

H2O2 is geen katje wat je zonder handschoenen kunt aanpakken. Het is serieus spul en moet dus alszodanig toegepast worden.

Met dit soort middelen kun je 'blijvende' schade aanrichten in plaats van jezelf te helen. Wat het uitgangspunt zou moeten zijn.

Grote stappen, snel thuis heb ik meermalen op dit forum gezien en ik heb nog nooit terug gelezen dat het de oplossing biedt die men zoekt.

Wees er mentaal op voorbereid dat het jaren kan duren voor je resultaat boekt. Op verschillende topics is te lezen hoe ongeduld werkt, waar het vandaan komt en dat het je tegen kan gaan werken (zowel lichamelijk als mentaal).

Jetta, ik waarschuw je dus bij deze: je gezondheid is heel belangrijk, maar grote stappen snel thuis kan je zomaar nog verder van je heling af brengen.

 
Er lijkt een soort van optimale inname te zijn voor H2O2, dus niet teveel in 1x. Zelf merk ik dat 8 druppels per keer echt de max is. Liever minder, dus 4 tot 6. Ook de hoeveelheid keren per dag beperken tot 3.

 
Ik zal mijn ervaringen met h2o2 hier met jullie delen. Na geleidelijke ophoging met 35% druppels (per dag 1 druppel extra), kreeg ik een paar dagen last van hoofdpijn, toen ik rond de 12,13 druppels zat hen ik een paar dagen erge rugpijn gehad, waarbij ik dacht dat ik iets van een hernia kon hebben, hoewel ik niet eens weet hoe dat voelt. Na eens stopdag verder gegaan, rugpijn ging ook weer weg, rond de 20 druppels een dag flinke diarree. Daarna geprobeerd verder op te hogen, maar het staat me meer en meer tegen. Als het lichaam zegt, dat het genoeg is zo. Heb het idee, dat ik energieker ben, verder merk ik niet zo veel. Slapen wordt er niet beter door en ook het gevoel van dove tenen en vingers is alleen maar erger geworden. Zal wel iets anders zijn waar ik mee bezig moet. Waar ik op dit moment wel flink last van heb is gebrek aan maagzuur. Alles ligt me zwaar op de maag ook als ik HCL gebruik, ik ga ervan uit, dat dit met h2o2 te maken heeft, maar ik kom niet veel reacties hier tegen, die ook melding doen van maagzuur problemen in combinatie met h2o2.

Groet

Albert

 
Hallo,

Ik zit vanaf de maand juli op 30 druppels en doe dit elke ochtend halfuur voor het eten in een glas water met sole en appelazijn.

Ik kan niet zeggen dat ik er iets van merk en omdat ik ook vaak kouwelijk ben lijkt het er op dat er te weinig zuurstof op celniveau is.

Zit er nog een max aan de te nemen H2O2?

 
Ik zit nu op 140 druppels, 10%. Die neem ik 's ochtends in. De smaak begint me behoorlijk tegen te staan maar verder merk ik nog weinig. Ik ga het nu in twee keer innemen, ook omdat ik me gek druppel.

Moet je echt wachten op ontgiftigingsverschijnselen of kun je voor die tijd terug naar een onderhoudsdosis?

 
Ik heb gelezen over het bohr effect , maar vind het lastig om het te begrijpen...ik doe een poging...ik heb te weinig CO2 in mijn bloed waardoor ik de zuurstof die ik verkrijg door de h2o2 niet opneem? Ik maak er dus niet optimaal gebruik van?

Dit kan ik verbeteren door met mijn ademhaling aan de slag te gaan via de Buteyko methode? Mijn cp ligt rond de 10 8O kom ik zojuist achter. Werk aan de winkel dus!

 
Geezer,

In het bloed is zuurstof gebonden aan hemoglobine.

De zuurstofsaturatie, ofwel zuurstofverzadiging is de waarde die aangeeft hoeveel procent van het hemoglobine in de rode bloedcellen in het slagaderlijke bloed zuurstof heeft gebonden. In de slagaders hoort 95-100% van het hemoglobine zuurstof gebonden te hebben.

Bij de meeste mensen is de zuurstofsaturatie 98%. Bij ernstige longpatienten kan dit lager zijn. Over de hoeveelheid zuurstof in het bloed hoef je je dus geen zorgen te maken, als je geen aandoeningen zoals COPD hebt. Ik heb mijn zuurstofsaturatie een keer laten meten en dat was 98%. Toch heb ik klachten die voortkomen uit een slechte zuurstofopname. Rara, hoe kan dat??

Om de in het bloed aanwezige zuurstof over te dragen aan de cellen is koolstofdioxide (CO2) nodig. CO2 zit voor een klein deel in de lucht die we inademen, maar dat is maar heel weinig. De meeste van het in ons lichaam aanwezige CO2 wordt geproduceerd door beweging, zoals wandelen en fietsen, maar ook door andere lichaamsprocessen. Het lichaam maakt dus zelf CO2 aan. Mooi he?

In de lucht die we uitademen zit 17% zuurstof, 4% koolstofdioxide, 78% stikstof en nog wat andere stoffen. Hoe meer en hoe dieper we ademen (dieper inademen = dieper uitademen) hoe meer CO2 het lichaam verliest.

Een 'normaal' ademhalingsvolume is in rust zo'n 6 liter per minuut. Veel mensen ademen in rust alsof ze aan het vluchten zijn voor een sabeltandtijger. Het ademhalingsvolume is dan natuurlijk veel groter. Hierdoor verliest het lichaam te veel CO2, waardoor de zuurstofopname afneemt en de cellen te weinig zuurstof krijgen. In de longblaasjes hebben we 6,5% CO2 nodig. Kijk eens naar deze tabel: http://curezone.com/upload/Photos/Buteyko_Table_Health_Zones.bmp

Ik weet niet hoeveel zuurstof H2O2 aan het lichaam toevoegt en ik weet ook niet wat er verder in het lichaam gebeurt als het wordt gedronken of via een klysma wordt ingebracht. De longblaasjes hebben een oppervlakte zo groot als een half tennisveld. Gezien de zuurstofsaturatie van 98% (bij de meeste mensen) is er ook geen gebrek aan zuurstof in het bloed. Waarom zou je dan zuurstof toevoegen in de vorm van H2O2? Zorg ervoor dat de CO2-waarden toenemen!

Dr. Buteyko heeft ontdekt dat de hoeveelheid zuurstof in de cellen op een goed niveau is als de CP 60 seconden of hoger is. Of zoals Simon-G het graag hoort: Buteyko heeft dit herontdekt en in een nieuw duur jasje gegoten. Volgens Ad hoef je alleen maar goed te eten en dan regelt het lichaam verder alles zelf op het gebied van zuurstofopname. Oh ja? Helaas is het niet zo simpel!

Luister ook niet naar mensen die zeggen dat CO2 een afvalproduct van de ademhaling is. Het is een zeer belangrijke stof! Zonder CO2 is er geen opname van zuurstof. Hoezo een afvalproduct??

 
Hi mensen,

Laatst had ik een vreemde ervaring... Ik ben een weekendje weg geweest. Voordat ik en mijn vriendin een weekend weg gingen heb ik nog gewerkt en toen snel onze spullen gepakt en zijn we in de auto gestapt. Echter wilde ik nog wel een glas h202 nemen... Mijn pipetje is een keer in heet water gevallen en niet helemaal goed meer, hij stroomt bijna leeg ipv dat ik moet knijpen om te druppelen. Vaak kan ik de druppels prima controleren door het pipetje langzaam aan naar beneden te kantelen, echter ging het deze avond niet goed... Er stroomde wat h202 35% in mn glas.... geen idee hoeveel het was. Ik dacht, waarom niet en dronk het op.

Een tijdje later in de auto voelde ik me vreemd... Ik ben geconstateerd met ADHD en heb ritalin en nog wat slikt... op mn 13e na eigen kennis en gevoel mee gestopt, voelde gewoon niet goed. Echter kreeg ik wel weer dit vreemde buikgevoel... een soort mix van zenuwen, trek en kramp. Ook had ik het idee veel meer focus te hebben, veel beter te zien en sneller de borden te kunnen lezen en scherper gehoor te hebben... Het regende nogal hard en reed met gemak 130 en de borden gewoon te kunnen lezen en mijn vriendin vroeg me of het wel goed ging want ze zag zelf vrijwel niets, terwijl ik de weg, auto's en borden prima zag. (Wilt niet zeggen dat ik verantwoord reed :p)

Het leek dus alsof enige zintuigen nogal op hol sloegen/van het slot af gingen..!?!?!

Heeft iemand enige ervaring gehad die hier op leek? Ik ga nu niet zomaar weer een grote hoeveelheid H202 nemen omdat ik dit nou graag nog een keer mee wil maken... Ik vond het op zich wel gaaf want hoorde de muziek van de radio (CD) wel heel goed en ontzettend helder.... Lastig uit te leggen....

 
Is het niet schadelijk voor je maag? Als 35% op je hand komt, doet het pijn, hoe zal het in de maag reageren?
 
Ik zit nu op 140 druppels, 10%. Die neem ik ’s ochtends in. De smaak begint me behoorlijk tegen te staan maar verder merk ik nog weinig. Ik ga het nu in twee keer innemen, ook omdat ik me gek druppel.

Moet je echt wachten op ontgiftigingsverschijnselen of kun je voor die tijd terug naar een onderhoudsdosis?

Bizar hoe verschillend iedereen hier op reageert.. Ik zit al een tijdje op 6 à 7 druppels 10 % en hoger kom ik nog niet door te erge ontgifting. Ik kan me 140 druppels niet eens voorstellen!?
 
Net begonnen met H2O2 3 procent , begonnen met 2 druppels en wat een resultaat. Snotteren en snotteren , onmiddellijk naar toilet, alle kanalen zijn aan het reageren. Als je te snel ontgiftend wat wil dat zeggen?
 
Goedemorgen!! Ik zit nu op 21 druppels h2o2 per dag. Dit neem ik 's morgens voor het ontbijt en 's middags neem ik nog een keer een doses in. Ik weet niet of dat teveel is. De allereerste dagen dat ik h2o2 gebruikte, moest ik 's nachts enorm zweten. Dat was niet vervelend. Eerder heel fijn. het voelde alsof er veel was gebeurd in mijn lichaam.

De laatste drie dagen moet ik enorm veel naar de wc. De straal is dik en het blijft maar stromen (waar ik als kind heel veel last van had. Het bleef maar stromen en ik kon de plas niet goed ophouden... Mijn moeder adviseerde me een blaastraining te doen om mijn plas langer op te kunnen houden.. Ik heb dat altijd geweigerd). Gisteren plaste ik een grote zwarte steen uit (ik drink de laatste dagen ook appelazijn).

Mijn ontlasting is sinds een week enorm veranderd. Ik ga weer elke dag, zelfs (weer) 3 keer en de kleur verandert. Soms wittig. Soms groenig. Zwart is nog niet voorgekomen ;). De hoeveelheid is niet een klein beetje, maar een hele dikke berg. Het lijkt met het plassen en de ontlasting of ik letterlijk leeg loop en ik merk ook in de laatste dagen dat mijn vet op mijn buik en heupen aan het afnemen is. Mijn energie is 's morgens tot in de avond goed. Ik ben zeer vroeg wakker en geniet intens van de ochtend ( ik word vaak wakker van de vogels die om half 5 beginnen te fluiten). In de avond ben ik, na een dag werken op een boerderij, moe maar niet uitgeput. Ik ga wel vroeg richting bed in de avond. Gewoonweg omdat ik de rust heerlijk vind en mijn lichaam zich dan helemaal ontspant.

Mijn hoofd is helder en mijn concentratie is al enkele dagen behoorlijk goed. Mijn zicht van mijn ogen wisselt gigantisch. Soms zie ik ineens behoorlijk scherp, zonder bril (die doe ik al 2 maanden heel weinig op, sterkte -6), dan weer is het zicht verre van scherp. Ik heb gigantische pijnscheuten gehad in de rechterknie waar volgens mij een ontsteking zit van jaren geleden. Twee keer heb ik witte uitslag gekregen op mijn vingers dat in enkele uren weer verdween.

Als je op 25 druppels h2o2 zit (dan wel 2x per dag), moet je daarna weer rustig afbouwen (dus elke dag een druppel minder)? En kan je een leverreiniging doen in combinatie met h2o2 of beter even van niet?



 
Mooie update N... De witte uitslag op je vingers herken ik. Dan heb je per ongeluk een beetje H2O2 op de huid geknoeid en slaat je huid even wit uit (bleekeffect).
 
Ik heb een tijd niet meer gedacht/gelezen over H202. Zelf gebruik ik het niet maar heb het wel in huis.
Mijn dochter heeft knobbeltjes in haar borst (geen kanker geconstateerd maar zij maakt zich wel zorgen), ik meen me te herinneren dat ze misschien in dit geval met H202 kan ontgiften? Sorry als ik me vergis.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.553
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan