resultaten met H202

Ik heb dit sinds de geboorte (keizersnede) van mijn zoontje nu 12 Jaar geleden, dat mijn handen en voeten zo branden. Ik heb hier ook onderzoeken voor gehad zenuw- en spieronderzoek maar dat was allemaal ok. Ik vind het alleen zo opvallend dat de H202 het lijkt te versterken.

 
Ik hoor dit wel vaker. Het lijkt erop dat je lichaam er specifiek voor kiest om warmte te kanaliseren en specifiek naar je extremiteiten te sturen. Waarschijnlijk is dit om te voorkomen dat je handen en voeten te koud worden. Lichaamswarmte is een zuurstofgerelateerd proces en dus als de zuurstoftoevoer toeneemt, verergert dit proces. Ik ga ervan uit dat dit van tijdelijke aard is en als de zuurstofhuishouding (en daarmee je lichamelijke 'thermostaat') zich reguleert er geleidelijke verspreiding van warmte over het gehele lichaam zal plaatsvinden.

Mike

 
Mijn reactie op de H202 was als volgt. Ik

kreeg het heeeeeeel erg warm, ik dacht echt in brand te vliegen.

Eerst meende ik dat het opvliegers waren maar daar heb ik eigenlijk nooit veel last van.

Ik zat toen op 20 druppels 35% per dag.

Ik ben ermee gestopt omdat ik enorm last kreeg van verstopping en dat wil ik echt vermijden.

Nu zit ik nog maar op 5 druppels onderhoudsdosis per dag en de "opvliegers" zijn helemaal weg, mijn ontlasting is weer normaal.

Die extreme warmte was eigenlijk het enige dat ik heb gemerkt van de H2O2, ik dacht al dat ik een slechte ontgifter was omdat ik geen vreemde reacties had.

Maar zorgt die extreme hitte ook voor ontgifting?

 
Ontgifting kan alleen maar als er voldoende zuurstof in je systeem aanwezig is. Zuurstof brandt zonder vuur en is verantwoordelijk voor alle warmtemechanismes in je lichaam (lichaamstemperatuur, zweten, voedselverbranding, koorts, ontsteking). Dat je het gevoel had in brand te staan werd dus veroorzaakt door je H2O2-inname. Dat dit vervolgens verstopping veroorzaakte geeft aan dat je structureel zuurstof tekort komt. Mensen die slecht ontgiften zijn zgn. 'slow oxidizers' en hebben teveel koude yin-energie. Zuurstof is een yang-element (vuur), maar dat is maar 1 onderdeel van het verhaal, je complete voedingspatroon moet meer gericht zijn op verwarming.

Mike

 
Quote:
Zo heel af en toe word ik nog wel eens bedreigd door een potentiele infectie. Vorig jaar en het jaar daarvoor was dit een beginnende keelinfectie. Met slechts 1 dag (!) 14-15 druppels 35% H2O2 drinken was het alweer in de kiem gesmoord.


Dit schreef ik een jaar geleden. Het valt me op dat ik dergelijke infecties jaarlijks krijg als de herfst invalt. Nu zit ik met opgezette en pijnlijke lymfklieren rechts in mijn keel. Ik ben nu groene thee aan het drinken, maar zodra ik deze op heb ga ik een halve liter water drinken met een druppel of 15 H2O2 35% met appelazijn. Wellicht dat ik dit morgen en/of overmorgen moet herhalen, maar hiermee smoor ik dergelijke infecties steevast in de kiem. Jullie horen van me wat het resultaat is!

Mike

 
Toevallig werd ik ook vanmorgen wakker met keel en klierklachten.

Ik wil jouw remedie ook toepassen vandaag, Mike. Maar is ineens 15 druppels niet teveel, dus zonder opbouwen? Ik denk dat ik dan een mega-ontgiftingsreactie krijg.

 
Dit is niet voor gewone stervelingen!! Ik kom hiermee weg, maar het is inderdaad zeker niet aan te raden als er nog zoveel op te ruimen valt. Je kunt met 1 druppel per dag naar 15 druppels toewerken. Als je avontuurlijk bent ingesteld kun je per 3 druppels tegelijk in 5 dagen naar de 15 druppels. Ik kloek dit echter vandaag in 1 keer naar binnen. Ik heb dit vaker gedaan en ben dan binnen 1-2 dagen van alle ellende af.

Mike

 
Oke bedankt, dan ga ik het of uitzieken of H2O2 langzaam opbouwen.

 
Ik heb het glas zojuist opgedronken. Tijdens het druppelen ging het hard en het kan goed dat ik ergens tussen de 15 en 20 druppels ben uitgekomen. Zoals gezegd, ik kan het hebben. Weg met die ontsteking!

Mike

 
Voorlopig resultaat:

De keelpijn is WEG als ik slik, maar als ik erop druk is deze nog wel aanwezig. Ook ben ik nu 2 keer naar het toilet geweest en heb groenzwarte, zure ontlasting geloosd. Ik verwacht morgen definitief van de keelpijn af te zijn.

Mike

 
De keelpijn is weer terug. De kolonie heeft zich gehergroepeerd en is dus nog niet weggefikt door de H2O2. This means war! :wink:

Mike

 
Ik poets nu mijn tanden met H202 3% en keltisch zeezout en het valt me op dat mijn tanden veel witter worden.

 
Quote:
Mike, ongelofelijk wat jij er allemaal blijft uitgooien.


Dat vind ik nou ook. Echt niet normaal met Mike. Dat zou toch een keer moeten ophouden zou je denken.

Ongeloofelijk dat je ondertussen nog steeds niet schoon bent vanbinnen na al die jaren zo mega ontgiften.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan