resultaten met H202

jongens, een vraagje.

ik ben nu h2o2 aan het opbouwen. Gebruik 35% elke dag 1 druppel erbij.Ik zit nu op 3 x per dag 4 druppels. Maar ik ben zooooo misselijk! Na een uur is dit weg, helemaal als ik dan weer gegeten heb. Is dit al ontgiften?

Ben ik dan 1 van de weinigen die niet zo'n groot zuurstof te kort heeft? Ik kan het me haast niet voorstellen, ik ben ook niet bepaald lief geweest voor mijn lijf de afgelopen 33 jaar. Ik at altijd wel veel vlees, kaas en yoghurt, maar daarbij ook heel veel suiker en koffie.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 
Hi Moestuin,

Zoals je al in mijn reactie hier boven ziet, ik werd ook erg misselijk. In het begin ging dit ook weer snel wel, maar het werd erger naarmate ik het h202 verhoogte. Uiteindelijk kotste ik het er gewoon weer uit.

Ik denk zelf dat als je echt misselijk word dit een teken is van je lichaam dat het te veel wordt. Ik zou dus even niet door gaan met verhogen.

 
Ik ben ook gestart met de h2o2 en heb een paar vraagjes er over.

Vraag mij af wat beter werkt verdelen of 1 keer per dag de h2o2.

En kan je dat dan beter in de ochtend vroeg doen of juist laat voor het slapen.

 
Hoi Bull,

ik ben nog geen expert, maar als je het als onderhoud wilt doen, is gem. 3-4 druppels 35% per dag. Dit kun je het beste s ochtends minstens een half uur voor het eten.

als je wilt ontgiften ga je 3 keer per dag druppels nemen. Steeds min 2 uur na het eten en min een half uur voor het eten.

je begint met 1 druppel 35% 3 keer dag in een glas water, of met meer druppels 3% net wat je hebt. Dit hoog je per dag op. tot je ontgiftingsverschijnselen krijgt. Dit is voor iedereen anders. Blader wat door dit forum dan vindt je info wat anderen ervaarden.

met de 35% hoog je elke 3 dagen 1 druppel op.

succes!

 
Hoi Moestuin, ik lees toevallig je berichtjes in deze topic en de voorsteltopic van Bloesem. Daarin lees ik dat je nog borstvoeding geeft, maar hier lees ik dat je begonnen bent met h2o2. In meerdere topics wordt dit afgeraden, aangezien je gaat ontgiften van h2o2 (zoals je weet) en dit dus in de moedermelk komt. Ik heb me hier destijds ook in verdiept, omdat ik ook graag wilde ontgiften met h2o2. Onze dochter is nu, na ruim 2,5 jaar zelf, gestopt met borstvoeding, en nu ben ik dus ook begonnen met h2o2. Ik post niet heel actief op het forum, maar ik wilde dit toch even aan je mededelen, aangezien je zeker en vast het beste wilt voor je kind.

 
Hoi Catharina,

bedankt, en ja ik weet het.

Maar ik ben een beetje eigenwijs. Ik wil graag werken aan mijn gezondheid en de levereinigingen doen. Dus die had ik vorige maand gedaan.

Toen dacht ik deze week, stik er maar in, ik ga ook die h2o2 doen.

dit komt ook omdat ik niet het idee heb dat mijn dochter meer dan 30 ml ofzo drinkt. Meer zit er gewoon niet in, het is meer een intiem momentje en even lekker tutten.

Maar misschien heb je wel gelijk, moet ik nog even wachten met die h2o2.

Met de levereiniging geef ik haar de dag erna niet, omdat ik me dan een beetje leeg voel.

Bedankt! Je hebt me aan het denken gezet!

 
Dat was de bedoeling, Moestuin. ;-) En ik begrijp je helemaal, maar als ik jou was, zou ik toch nog even geduld hebben.

Ik heb zelf ook een vraag. Ik ben nu ruim een maand bezig met het innemen van h2o2 35%. Elke dag heb ik een druppel meer genomen. Sinds een paar dagen gebruik ik 30 druppels per dag, maar alleen in de ochtend. Tot nu toe heb ik alleen de eerste twee weken vaak mijn neus moeten snuiten, maar daarna was ik ook helemaal 'leeg'. Na die twee weken begon ik mij geestelijk steeds slechter te voelen, vandaar dat ik bij 30 druppels gestopt ben met verhogen. Daarnaast heb ik sinds een paar dagen veel hoofdpijn, vooral als ik naar voren buig, en mijn huid in mijn gezicht is minder egaal (pukkeltjes).

Nu wil ik de h2o2 graag gaan verdelen over de dag en weer verhogen, omdat ik denk dan meer resultaat te boeken. Maar ik wil nu dus van 30 druppels één keer per dag, naar een aantal keren per dag. Wat te doen? Tien ('s ochtends/'s middags) / elf ('s avonds) druppels per keer? Of 29 druppels in de ochtend, 's middags één en 's avonds één? Of 31 druppels in de ochtend, middag en avond? (Lijkt mij niet, aangezien ik dan 90 druppels op een dag krijg.) Wie weet het antwoord?

 
Je mag het zelf in vullen.

Als je 30 druppels op 1 dag wilt gebruiken zou je 15 druppels 's ochtends kunnen doen en 15 druppels 's middags. En kijk wat het voor je gaat doen.

Iedereen reageert weer anders, dus het is voor jou persoonlijk waar je je goed bij voelt.

Er is niet een bepaald protocol voor.

Lia

 
Ik lees nu pas je bericht, Moestuin. Ik ben verder gegaan met ophogen tot 42 druppels één keer per dag, maar toen trok ik het geestelijk echt niet meer. Lichamelijk merkte ik weinig. Ik heb toen besloten te stoppen tot na de feestdagen en heb in twee dagen afgebouwd. Ik ben nog niet weer begonnen, want ik moet er weer aan toe zijn. Ga nu eerst zondag de grote leverreiniging doen en kijk of dit effect heeft. Bedankt voor je interesse! :-D

 
ik gebruik nu zo'n 10 druppels 35% per dag, maar heb nu al een paar dagen vervelende zeurende hoofdpijn. Vanuit de nek trekt het naar mijn hoofd. Dit had ik wel vaker, maar sinds ik WP probeer te eten, gaat dat een stuk beter en heb ik geen hoofdpijn meer. Nu vermoed ik dat het door de H2O2 komt, maar zeker weten doe ik het niet. Ik merk niets van de H2O2, dus vraag ik me af of de hoofdpijn door de H2O2 komt en als dat zou kunnen wat dan wijsheid is. Verder gaan met ophogen, hierop blijven zitten en wachten wat er gebeurt of terug in aantal druppels?

Ik drink overdag een halve liter water met daarin 5 druppels, maar voldoe niet aan de tijd die tussen het drinken en het eten van mijn smoothie, kefir en kaas zit. Kan dat ook de oorzaak zijn van de hoofdpijnklachten?

Groet

Albert

 
H2O2 is een interessante stof. De stof die het meest op water lijkt.

Water is interessant omdat het een paar bijzondere eigenschappen heeft. Zo drijft ijs op vloeistof, iets dat bij geen enkele andere stof voorkomt.

Er is een soort van anomalie-punt, rond 4 graden is de dichtheid het grootst. Die dichtheid neemt af vanaf dit punt, dus ijs is altijd lichter dan vloeistof.

Toen ik nog op de middelbare school zat was er een scheikunde leraar die zich nogal kon uitweidden over de bijzondere eigenschappen van water. Het was een wonder in de creatie van de heer, blabla, maar hij had wel een punt en water heeft speciale eigenschappen. Dus H2O2 is the next best thing?

Iig ik ben erg benieuwd naar de effecten. Ben voorzichtig aan het opbouwen.

Maar wat mijn vraag is, is er een synergetische werking tussen H2O2 en koffie klysma?

Ik wil proberen om de koffieklysma vergezeld te laten gaan met inname van H2O2. Inname gewoon oraal, dat lijkt me het veiligst.

 
Sinds maandag is er weer een keelontsteking komen opzetten en opnieuw rechts in mijn keel. Opnieuw heb ik de gebruikelijke remedie toegepast: tussen de 15 en 20 druppels 35% H2O2. Vandaag merk ik dat de beginnende ontsteking zo goed als is verdwenen. Dit is een steeds terugkerende zwakke plek van mij, die ik in ieder geval effectief kan behandelen met waterstofperoxide. Ik verwacht eind deze week weer 100% keelpijnvrij te zijn.

Mike

 
Mike je Violet Ray heeft als het goed is ook zoń elektrode die je in je keel kan steken tegen keelpijn.

 
Ik heb me nog onvoldoende verdiept in de Violet Ray en los het deze keer nog even via de beproefde methodes op. Gisteren merkte ik dat er nog steeds sprake was van een lichte ontstekingspijn rechts in mijn keel. Ik heb daarom gisteravond mijn zapper hier langdurig op gehouden. Eerst prikte het als de hel, toen begon het te pulseren en toen voelde ik niets meer. Vandaag is de eerste dag dat ik op de plek kan drukken en geen pijn meer voel! Voor de zekerheid drink ik nu, as we speak, nog maar eens 20 druppels 35% H2O2 met appelazijn in water.

Mike

 
Heb goede resultaten met peroxide. Neem tussen de maaltijden telkens een glas water met daarin 1 of 2 druppels 35%. Krijg het er vaak warm van. Nadat ik dan heb moeten plassen weer een glas met 1 of 2 druppels.

Daarnaast heb ik het net in bad gedaan (50 ml 35%) op een heel bad met 900 gram keltisch zeezout. Moet je ook eens proberen...

Lijkt wel een panacea. Nog even doorgaan om te kijken hoe het uitpakt.

 
Hallo allemaal,

Nieuw op deze site en ben erg blij met deze informatie. Ben onlangs ook begonnen met H2O2 kuur waar ik gisteren 10 druppels van 35% had genomen, binnen een uur kwam het er overal Uit;-) moest zelf overgeven. Maar voel me vandaag stukken beter, vandaag maar 4 druppels 35% ingenomen. Wat ik goed kon verdragen. Wat is precies de reden als je meteen meteen naar het toilet moet voor een grote boodschap alsmede dat je moet overgeven? Alvast bedankt! Groetjes Jetta

 
Quote:
Wat is precies de reden als je meteen meteen naar het toilet moet voor een grote boodschap alsmede dat je moet overgeven?


Hallo Jetta: de reden: ontgiftigingsreactie: je lichaam slaat aan het opruimen.

 
Dank je wel lievergezond! Betekent dat, dat ik eigenlijk wel kan doorgaan met 10 druppels - 35%? Ontgiftingsreactie... Interessant! Leef best gezond vind ik zelf, blijkbaar toch aardig wat om op te ruimen dus ;-) Hoelang duurt zo'n kuur gemiddeld? Nogmaals bedankt voor de reactie!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.669
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan