"We leven langer dan ooit"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Voor wie deze nog niet kent:

big fat fiasco

Leuk om te zien in deze lezing hoe verkeerde hypotheses over verzadigd vet zijn ontstaan. De meeste mensen hebben zo veel vertrouwen in onderzoekers, die vaak onbewust of bewust belangen hebben met de voedsel industrie. Dat men vaak gewoon niet wilt geloven hoe slecht sommige onderzoeken zijn opgezet.

Dat eigenlijk triest maar ook lachwekkend zijn als je er maar een beetje in verdiept. Dan besef al heel snel dat vele instanties met voedsel absoluut niet het beste voor hebben met jou gezondheid.

Absoluut hilarisch hoe Tom Naughton aan het begin van zijn presentatie een 'voorlichtings'filmpje laat zien waarin men verzadigd vet door het putje van de gootsteen probeert te spoelen. De boodschap: de hele boel slibt dicht en dat doet vet met je aderen ook. Vervolgens demonstreert Naughton in zijn eigen filmpje dat ook groente en fruit niet door het putje kan en de boel hopeloos blokkeert. Conclusie: groente en fruit blokkeert je aderen. Oftewel: het is onwetenschappelijke bangmakerij, op basis van pure suggestie.

Mike

Vandaag (04-12-12) in de krant (Internet, Nu.nl): steeds minder mensen sterven voor hun 65ste.

Volgens het CBS betreft dit voornamelijk mannen, en als oorzaken worden genoemd:

1) Bepaalde ziektes zijn niet meer zo dodelijk als voorheen.

2) Minder verkeersdoden (met name minder mannelijke verkeersdoden)

3) Veel mannen zijn gestopt met roken; minder longkanker.

Vond het leuk om dit even te delen in deze topic.

Ufo: Je bent me net voor. (hier het artikel op nu.nl)

Nog even wat extra getallen erbij gepakt en de gegevens die ze geven kloppen.

Tussen 1991 en 2001 blijven de cijfers ongeveer gelijk, vanaf 2001 zet de daling in.

Ze vergeten alleen een ding:

vanaf 91 tot 02 stijgt het totaal aantal van 130.000 naar 142.000

Daarna daalt het tot 135.700 in 2011.

Het gelijkblijven van 91 tot 2001 is dus een (procentuele) daling.

De daling van 2001 tot 2011 is er wel, maar minder. Procentuele ongeveer de helft van wat er in het artikel gezegd wordt.

@Mike

Ik had het artikel vanmorgen al gelezen.

Goed artikel, heb het zelfs opgeslagen op de pc.

Volg de website van NaturalNews elke dag.

Arjan.

Aantal Nederlanders die weten dat ze diabetes hebben: 1.000.000

Mensen met diabetes bij wie de diagnose nog niet is gesteld: minstens 300.000.

In Nederland lijden er naar schatting 200.000 mensen aan spierziekten.

In Nederland hebben ongeveer 17.000 mensen Multiple Sclerose.

In Nederland zijn 16.000 mensen met de diagnose coeliakie.

Naar schatting 80.000 mensen in Nederland hebben last van glutenallergie.

Naar schatting hebben 3,7 miljoen Nederlanders last van Hooikoorts.

ongeveer 400.000 mensen hebben eczeem in Nederland.

1 op de 3 volwassen mensen krijgt vroeg of laat kanker.

100.000 mensen die jaarlijks de diagnose kanker te horen krijgen

In totaal dragen in Nederland al bijna 10 miljoen mensen een bril of lenzen.

In Nederland hebben ruim 2,3 miljoen mensen een reumatische aandoening.

In Nederland leven 40.000 mensen met de ziekte van Parkinson.

in 2013 zijn er in Nederland 256.000 mensen met dementie 6.000 meer dan in 2012

Tussen 20% en 30% van de Nederlanders krijgt te maken met hartfalen in zijn leven.2 Per jaar krijgen ongeveer 37.000 (tussen de 28.000 en 44.000) mensen de diagnose hartfalen (incidentie).

Op basis van huisartsenregistraties leven er naar schatting op dit moment tussen de 100.000 en 150.000 mensen met hartfalen in Nederland

Nederland telt minimaal 4,5 miljoen chronisch zieken

Bijna 13.000 jongeren met ADHD in Nederland

Hopelijk zijn er minder mensen die aan ADHD lijden dan er mensen zijn die ADHD hebben.

In Nederland hebben ongeveer 5 op de 100 mensen dyslexie.

Maar gelukkig leven we langer dan ooit 8) Degeneratie wat is dat... :roll:

Wauw,

RobinAlexander.Dank je wel man voor de cijfers.

Heel duidelijk en overzichtelijk.Goed idee van je om dit te posten.

Hier schrik je toch even van als je al die cijfers zo bij elkaar ziet.

De laatste tijd heb ik mezelf regelmatig afgevraagd: hoeveel mensen uit mijn familie, vrienden of kennissenkring mankeren niets? Iedereen heeft wel wat. De een wat ernstiger dan de ander, maar bijna niemand ontkomt eraan.

Ik ken in mijn nabije omgeving echt niemand die supergezond, fit, energiek en totaal zonder klachten door het leven gaat.

Waar staan we met zijn allen over 20 - 50 jaar?

IJzersterke post, robinAlexander, complimenten! Ik zeg zo vaak dat het 5 voor 12 is en heb het gevoel dat maar weinig mensen de ernst van de zaak inzien, ook hier op dit forum. Deze statistieken (die nog wel eens aan de conservatieve kant kunnen zijn) bevestigen eens te meer hoe slecht we er werkelijk voor staan. Het is ook de bedoeling dat je hiervan schrikt, wakker schrikt welteverstaan!

Mike

Mike,

Ik moet ook ophouden om mensen proberen te overtuigen die niet willen luisteren. Ik ga daar geen energie meer in stoppen.Wie niet wilt heeft helaas pech gehad.

Ik heb wel eens iets op Facebook gepost wat sommigen goed hebben opgepikt maar bij anderen weer discussies oproept omdat zij de reguliere kant steunen.

Deze energie kan ik beter in mensen stoppen die wel willen luisteren maar ik moest dit meemaken om er van te leren.

Op dit forum wordt je tenminste echt wakker geschud.

Mike,

Weet jij wat te doen tegen sarcoïdose ?..een goede vriend van mij kampt hier al jaren mee en slikt steeds kuren met prednison, maar het gaat eerder slechter met hem door dit vergif.

Ik heb hem H2O2 aanbevolen, maar hij staat in twijfel om het te willen uitproberen.

Jakob

Cijfers over diabetes - de epidemie van de toekomst

-Wereldwijd hebben 347 miljoen mensen diabetes

-Rond 2030 zullen 438 miljoen mensen diabetes hebben. Dat is 8 procent van de wereldbevolking.

-Het aantal mensen met diabetes in Nederland is 1.000.000

-Ieder uur komen er 8 patiënten bij > 200 per dag

-Verdubbeling van het aantal patiënten in 2025

-Naar schatting hebben ongeveer 6000 kinderen tot 18 jaar diabetes

-1 op de 2 mensen met diabetes krijgt te maken met complicaties van de ziekte, zoals hart- oog en voetproblemen. Of nierschade.

-De levensverwachting van diabetici boven de 45 is 10 jaar korter dan voor leeftijdgenoten zonder diabetes

-1 op de 10 sterfgevallen aan hart- en vaatziekten komt door diabetes.

-Een onderzoek kost gemiddeld € 250.000 en duurt gemiddeld drie tot vier jaar

-Het bedrijfsleven kan 1 miljard Euro besparen als werknemers gezond zijn

http://www.diabetesfonds.nl/pers/diabetes-zaak-van-grote-getallen

Hier twee ijzersterke artikelen over de 'gezondheidszorg' en de farmaceutische industrie in de V.S.:

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/50-signs-that-the-u-s-health-care-system-is-a-gigantic-money-making-scam-that-is-about-to-collapse

http://endoftheamericandream.com/archives/20-signs-that-the-pharmaceutical-companies-are-running-a-280-billion-money-making-scam

Mike

19 In the United States today, prescription painkillers kill more Americans than heroin and cocaine combined.

En mensen maar denken, dat het allemaal hele gezegende pilletjes zijn van big pharma Rockefeller

instituut! Alleen al bij de naam rockefeller, moet er al een belletje gaan rinkelen!

Zizou789,

Soms echt deprimerend als je bedenkt hoeveel mensen zich voor de gek laten houden en erin trappen en dus denken dat wij allerlei fabels verzinnen en dat wat wij vertellen nooit waar kan zijn.

Dan zie je hoe het systeem erin geslaagd is mensen te verdoven. Het is tegen de stroom inzwemmen maar dan zie ik van de andere kant ook weer dat er nog hoop is want er zijn ook weer mensen zoals jij, ik en de rest van forumleden en bezoekers die wel degelijk wakker zijn en wij schudden ook weer andere mensen wakker en er zijn wereldwijd heel veel mensen die zich daar van bewust zijn maar ook onderzoekers, artsen, hoogleraren etc.

Iedereen zou de documentaire thrivemovement.com moeten zien voordat dat weer gecensueerd wordt en ze internet gaan censueren.

Ze screenen al zo veel en onze paspoorten, id's, rijbewijzen, huisdieren worden al gechipped en we worden ook langzamerhand in ziekenhuizen onderhuids gechipped of een chip ingespoten om ons nog beter te kunnen volgen.

Och ik zou nog zo veel meer willen schrijven maar deze films ook documentaires zou iedereen moeten kijken:

The venus project

What on earth are they spraying

Zetgeist deel 1, 2 en 3

What the bleep do we know

Kwam er vandaag iemand aan de deur om zogenaamd de tijgers te redden en dat zal dan de wereld natuurfonds doen. Heb ik gezegd ik geef geen geld aan ex nazi leden.

Keek ie me zo vreemd aan.

Er word de illusie gewekt dat chemie geneest; de waarheid is juist het tegenovergestelde! Ik ben geen tegenstander voor chemie, als je het maar voor de juiste doeleinde gebruikt, waarvoor het bestemd is; bijvoorbeeld om een auto te laten draaien, of een computer! Het menselijk lichaam draait niet op chemie, en dat weet meneer Rockefeller ook, want hij maakt er zelf niet gebruik van!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.581
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan