psoriasis en voeding - voorstellen Henry

EY,

Zeer interessant fiimpje! Dit is zeer overtuigend bewijs dat ook de glutenvrije granen problemen kunnen opleveren. Ik beveel hier veelvuldig met name witte basmatirijst en quinoa aan als koolhydraatbron, maar zal me vanaf nu hier zorgvuldiger in opstellen. Deze kunnen voor sommige mensen wel degelijk problematisch zijn, besef ik nu.

Mike

 
Quote:
EY,

Zeer interessant fiimpje! Dit is zeer overtuigend bewijs dat ook de glutenvrije granen problemen kunnen opleveren. Ik beveel hier veelvuldig met name witte basmatirijst en quinoa aan als koolhydraatbron, maar zal me vanaf nu hier zorgvuldiger in opstellen. Deze kunnen voor sommige mensen wel degelijk problematisch zijn, besef ik nu.

Mike


Top Mike, ik waardeer dat zeer van jou. Zeker omdat wij nogal een valse start hadden. Achja, misschien dat mijn ongelukkig gekozen profielnaam wel een beetje verzet oproept. :D

 
Alexandra i.v.m mijn ontstoken kaak gewricht is het wat beperkt,dus alleen maar vloeibaar.De laatste maand was het veel yoghurt smoothies en rundsoep.De smoothie bestond uit yoghurt 2 rauwe eireren en een half pakje roomboter,dit dus 2 maal per dag.Ik ben daar nu van af gestapt i.v.m verstopping.Nu nuttig ik veel rauwe melk en wortelsap en drink water met citroensap.

 
Gezien de verergering van je klachten heb ik het idee dat je op dit moment te weinig voeding binnen krijgt. In principe kan je op rauwe melk leven, maar we hebben hele grote tekorten opgebouwd. Weet je zelf waar de spierpijn vandaan komt?

 
Denk zelf dat het afvalstoffen zijn ,het is geen gewone spierpijn dat is zeker.het is veelte heftig.

 
heb nog steeds veel klachten ,moet wel bekennen dat ik bijna geen koolhydraten nuttig.Heb daar geen behoefte aan ,en verlang er niet naar.Ik weet niet of dit erg is.Vind het ook moeilijk om dagelijks voor 100 gram juiste koolhydraten te zorgen.

 
Hoe is het met jou nieren gesteld Henry? Ondersteun je die intussen? En met de verstopping, is daar al verbetering?

 
Zijn met het afnemen van de koolhydraten je klachten toegenomen? Je kan namelijk ook chrashen op te weinig koolhydraten en dat is absoluut niet fijn!

 
met verstopping gaat het iets beter ,drink nu minder rauwe melk in plaats daarvan kefir ,vind het nog steeds erg vreemd die verstopping ,Die is ontstaan met veel yoghurt en veel roomboter.Drink nu 1.5 glas rauwe melk en neem een kiwi per dag ,1 liter kefir en 2 eieren.Dit is ongeveer wat ik eet.

 
Fijn dat het iets beter gaat met de verstopping. Maar je eet erg weinig.

En waarom eet je geen vlees?

 
maak ook wel eens rundersoep ,en wel eens rijst met gehakt waar ik ui onder doe.Maar dit doe ik te weinig helaas.Moet eerlijk toegeven dat ik de kracht er niet goed voor heb.Zal hier aan gaan werken.Als je ziek bent gaat het altijd moeizaam het eten.

 
Vette soep en vette stoofpotjes Henry, in één keer lekker veel maken, zodat je een aantal dagen vooruit kunt.

 
goed Tanja zal er mee aan de slag gaan.Ik heb me te veel op de kefir gefocust schijnbaar is dit heilzaam middel niet genoeg om te helen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.601
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan