Privacy (op computer, telefoon en meer)

https://nos.nl/artikel/2388993-grapperhaus-wil-delen-privegegevens-om-te-intimideren-strafbaar-maken
6H6D2tG5_bigger.jpg
 
Cuba is accused of having adopted China-made technology systems to control and block internet access, amid reports that messaging apps and Cubans’ internet service are being blocked in the communist-ruled country after thousands of citizens took to the streets on July 11 to protest against a lack of freedoms and worsening economic conditions.

The Open Observatory of Network Interference (OONI), a global internet censorship watchdog, reported on July 12 that Cuba had begun blocking WhatsApp, Telegram, and Signal messaging apps amid the protests.

Vandaag is er ook in Frankrijk niets te vinden van de protesten


Cuba Accused Of Using Chinese Tech Systems To Block Internet Access Amid Protests
 
1626271158904.png

Vordering (EU) 2019/1157 stelt dat we vanaf 2 augustus vingerafdrukken moeten afstaan voor op een chip op onze nieuwe identiteitskaart. Ook komt er een blauwe EU vlag op met een QR code.
Bron:
 
De vraag is: is deze gast en zijn product te vertrouwen? Hij komt op mij niet betrouwbaar over.

Mike
 
Bekijk bijlage 1324

Vordering (EU) 2019/1157 stelt dat we vanaf 2 augustus vingerafdrukken moeten afstaan voor op een chip op onze nieuwe identiteitskaart. Ook komt er een blauwe EU vlag op met een QR code.
Bron:
Dat wordt vanaf vervaldatum weer jaren zonder geldige ID rondlopen. Gelukkig een keer kwijt geraakt, dus heb nog even. Ik geef geen v.a.; ik ben geen crimineel. Tijd dat die EU ontploft aan hun eigen Grootheidswaanzin. Timmermans is al aardig onderweg ... doet wedstrijd met die fatzo burgemeester (Nijmegen?) die (humordraadje fatsforum?) idd zijn koelkast niet in lockdown kan houden.

Raad van State
 
Dat wordt vanaf vervaldatum weer jaren zonder geldige ID rondlopen. Gelukkig een keer kwijt geraakt, dus heb nog even. Ik geef geen v.a.; ik ben geen crimineel. Tijd dat die EU ontploft aan hun eigen Grootheidswaanzin. Timmermans is al aardig onderweg ... doet wedstrijd met die fatzo burgemeester (Nijmegen?) die (humordraadje fatsforum?) idd zijn koelkast niet in lockdown kan houden.

Raad van State
Rijbewijs is toch ook identiteitsbewijs? Daar hoef je die pootafdruk niet voor af te geven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan