Privacy (op computer, telefoon en meer)

Medusa

Well-known member
Misschien wel handig om hiervoor een apart topic te openen.

Ik trap hem af met deze tweet:
?s=20

 
Goed plan Medusa. Mocht de gebruikte twitteraccount verwijdert worden, dan hieronder het plaatje.

T82ov82rdh6e6vhq6m6jtruhw6mfm92hj.jpg
 
Dat is wel een heel duidelijk plaatje Medusa! Gisteren ging het gerucht dat Europa buiten schot blijft en watsapp de gegevens niet gaat delen met Facebook. Maar dit is niet waar. De melding verschijnt nog steeds bij het afsluiten en openen van Watsapp. Inmiddels zijn en massale aanmeldingen bij Telegram en komen er ook steeds meer mensen bij op Signal. Bedankt voor dit plaatje want het is wel een goede eyeopener!
 
Volgens mij ligt Twitter eruit? Ik kom er met geen mogelijkheid op in elk geval...
 
Ik heb nu sinds deze week Linux en als browser Tor. Dit gaat wel iets trager omdat ie steeds via omwegen gaat. Elke site die ik open gaat via een andere ip

Ik zou via die Tor ook nog via DuckDuckGo kunnen gaan ook.

Nu enkel nog email veranderen van Gmail en hotmail naar welke 7 Protonmail ?

Facebook nooit gehad; en Whatsapp omschakelen naar Telegram, mss is Signal nog beter

Kan mss ook een account bij Gab aanmaken om dingen te volgen
 
Wat is eigenlijk de rol van Snowdon? Hij is niet te vertrouwen, maar neemt het wel continu voor Asange op en promoot nu alternatieve platfora.
 
Men wil Microsoft, Facebook, Twitter en Google/Youtube alleen dan zonder Microsoft, Facebook, Twitter, Google en YouTube.

En dat, lieve mensen, kan dus niet. Je zal moeten kiezen of delen. Er zijn echt geweldige alternatieven, maar daar is wel werk, inzet en ja, zelfs wat frustratie voor benodigd.

https://www.transitieweb.nl/media/social-media-wat-is-het-alternatief-voor-facebook-whatsapp-en-twitter/
 
Ken jij iemand die na elke sessie uitlogt bij facebook en opnieuw inlogt? Elk uur of 10 keer per uur?

Zolang je online bent met facebook en je komt op een site die het facebook delen logo heeft staan dan weet facebook dat jij het was. Ze sturen daarna een robot langs die kijkt wat je gelezen hebt, hoelang en waar je surftocht verder naar toe ging.

Zo maken ze een gedachten profiel van je en weten wat je verdient, wie je vrienden zijn, wie ze kunnen voorstellen als vrienden. Waar jij je geld aan uitgeeft en hoeveel keer per week je seks hebt.

Dat ontdekte ik reeds in 2014 en ben gelijk weg gegaan en mijn hele account verwijderd, geschiedenis alles.

De enigste manier is geen facebook als je veilig wilt zijn (een klein beetje dan)

Sterkte met de beslissing om te gaan scheiden
 
Wat is activiteit buiten Facebook?Activiteit buiten Facebook omvat gegevens die bedrijven en organisaties met ons delen over je interacties met hen. Interacties zijn dingen als een bezoek aan hun website of aanmeldingen bij hun app met Facebook. Activiteit buiten Facebook omvat geen lijsten met klanten die bedrijven gebruiken om een unieke groep klanten relevante advertenties te laten zien.Hoe heeft Facebook je activiteit ontvangen?
Wanneer je een website bezoekt of een app gebruikt, kunnen deze bedrijven of organisaties informatie met ons delen over je activiteit met gebruik van onze bedrijfshulpmiddelen. We gebruiken deze activiteit om je ervaring te personaliseren, zoals het weergeven van relevante advertenties. We verplichten bedrijven en organisaties ook om mensen een kennisgeving te verstrekken voordat onze bedrijfshulpmiddelen worden gebruikt.

Wat je kunt doen
Je activiteit buiten Facebook beheren
Bekijk activiteit die met ons is gedeeld door de bedrijven en organisaties die je bezoekt buiten Facebook.



Henkie, deze functie kun je uitzetten door 'Je activiteit buiten Facebook beheren' op uitschakelen te zetten.
 
Ik kan op mijn telefoon ook de locatie uitzetten maar weet je dat ik daar geen bal van geloof

In 2014 kon ik nog precies zien welke robots er langs kwamen om te spioneren nu niet meer

Dit is op mijn website een zorg van vertrouwen kijk even mee

T7am7tog0j1mws5ycj0njn4hk6s0zl6j7.jpg

Totaal in December 189.780 pagina's bekeken
Ongeïdentificeerde robot bezoeken etc 208.614
 
https://androidworld.nl/apps/whatsapp-stopt-binnenkort-met-werken-als-je-privacybeleid-weigert
 
Microsoft, Intel, Adobe en Truepic zijn begonnen met het opzetten van een digitaal systeem waarmee definitief een einde wordt gemaakt aan alle privacy op het internet. ALLE content zal in de nabije toekomst naar de bron kunnen worden herleid. U zult niets meer op het internet kunnen plaatsen zonder dat Big Tech, en daarmee de overheid, weet dat het van u afkomstig is.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/microsoft-intel-en-adobe-creeren-systeem-dat-einde-maakt-aan-alle-privacy-op-internet/
 
Klopt, met z'n allen over naar Linux!

Bye bye big tech!

Ik hoop dat ik ten tijde van die blackout niet in een vliegtuig zit ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan