Privacy (op computer, telefoon en meer)

Het blijft dweilen met de kraan open op de bodem van de oceaan, maar (wel voor computergevorderden). Overstappen op DebianLinux is beter.

 
Waarom zou kill Bill Gates het Windows genoemd hebben, het is zo veilig als een open raam
Mevrouw Kill B. Gates levert straks de nieuwe anti-virus software en dagelijkse updates voor genetisch gemanipuleerden via 5G, WiFi, BlauweTand en meer. Windows2030 to your soul !

Kan je nerdy buurjongen op zolder of waar dan ook ter wereld via internet je pacemaker uitzetten en dan via de slimmemeter iets uithalen om je huis af te laten branden om het bewijs te verdoezelen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts geen vooruitgang!
 
Heeft iemand een tip voor me? Tot 2 dagen geleden kon ik zonder een twittel account te hebben, gewoon kijken bij diverse kanalen. Nu kan ik alleen de originele posts zien, maar niet meer de reacties eronder. Ook lukt het me niet meer om de post bovenin te kopieren om hem hier te kunnen plaatsen. Is er een manier om dit te omzeilen, zonder een account aan te maken? Voor account is email of tel. nr nodig, wat ik niet ga afgeven.
 
Heeft iemand een tip voor me? Tot 2 dagen geleden kon ik zonder een twittel account te hebben, gewoon kijken bij diverse kanalen. Nu kan ik alleen de originele posts zien, maar niet meer de reacties eronder. Ook lukt het me niet meer om de post bovenin te kopieren om hem hier te kunnen plaatsen. Is er een manier om dit te omzeilen, zonder een account aan te maken? Voor account is email of tel. nr nodig, wat ik niet ga afgeven.
Ik heb dat ook op telefoon, erg ruk. Niet op laptop
 
Heeft iemand een tip voor me? Tot 2 dagen geleden kon ik zonder een twittel account te hebben, gewoon kijken bij diverse kanalen. Nu kan ik alleen de originele posts zien, maar niet meer de reacties eronder. Ook lukt het me niet meer om de post bovenin te kopieren om hem hier te kunnen plaatsen. Is er een manier om dit te omzeilen, zonder een account aan te maken? Voor account is email of tel. nr nodig, wat ik niet ga afgeven.
Ik zag het ook al, kwetter is op phone onbruikbaar bijna en komt vanzelf naar laptop pc, volgende stap zal zijn geen lid geen toegang
 
Ik zag het ook al, kwetter is op phone onbruikbaar bijna en komt vanzelf naar laptop pc, volgende stap zal zijn geen lid geen toegang
Zou jammer zijn qua info, maar ja, ik ben voor de rest van mijn leven gebanned hebben ze gezegd :)

Ik zou superjan wel missen (JanBenninkCom)
 
Zou jammer zijn qua info, maar ja, ik ben voor de rest van mijn leven gebanned hebben ze gezegd :)

Ik zou superjan wel missen (JanBenninkCom)
Gewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nos
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Gewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nos
Ja, dat kan natuurlijk, te lui voor :)

Op twitter zitten een hoop goeie denkers, ook een hele hoop foute trouwens :)
 
Gewoon prrpay nummer en fake mail of zo, dan zit je er weer op, maar waarom zou je fake nieuws kom je zonder kwetter ook wel aan, nu. Nl of nos
Ik vind het wel leuk om een paar kanalen van bijv. VW enzo regelmatig te checken. Nu en nos zijn oude media, die hebben al lang afgedaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.761
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan