Privacy (op computer, telefoon en meer)

Geen idee. John McAfee heeft zich tijdens de afgelopen 4 jaar Trump wel op een interessante manier gemanifesteerd op social media. Maar dat heeft Elon Musk ook en daar weten we ook nog steeds niet van aan welke kant hij nu eigenlijk staat.

Mike

 
Vandaag 3 oude mailaccounts verwijderd (2 hotmail, 1 gmail).
Nu nog 1 protonmail en 1 gmail resterend. Als ik er achter ben hoe ik de nummers uit de Gmailopslag kan importeren, moet dat gmailadres ook weg.
 

Pak je privacy terug​


Voor wie óók vrij wil zijn van de priemende ogen van Big Tech hebben we deze webshop in het leven geroepen. Alle telefoons in onze shop zijn gebruikt, maar zijn stuk voor stuk in uitstekende conditie met hooguit minimale gebruikssporen.
 
Gelukkig kan ik met mijn antieke smartphone ook alles zonder ingelogd te zijn bij Google. Mocht deze ooit de geest geven dan lijkt me zo'n goodbyegoogle-foon een prachtige optie!!
 
Beste forumleden, dit topic komt als geroepen. Uit veiligheidsoverwegingen zou ik een nieuwe gsm willen aanschaffen met dito sim- kaart, maar liefst anoniem. Kan dat nog in Nederland ? In België namelijk niet. Om de veiligheid van mezelf en mijn contacteren is dit toch stilaan noodzakelijk geworden (zover zijn we dus al gekomen). Kan iemand mij helpen hierbij ? Alvast bedankt ! Herr Sens
 
Beste forumleden, dit topic komt als geroepen. Uit veiligheidsoverwegingen zou ik een nieuwe gsm willen aanschaffen met dito sim- kaart, maar liefst anoniem. Kan dat nog in Nederland ? In België namelijk niet. Om de veiligheid van mezelf en mijn contacteren is dit toch stilaan noodzakelijk geworden (zover zijn we dus al gekomen). Kan iemand mij helpen hierbij ? Alvast bedankt ! Herr Sens

Helaas is deze wel via Amazon, anders moet je even verder snuffelen op het net.
 
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre Nederlandse simkaartjes in België te gebruiken zijn maar je kunt op Marktplaats misschien kijken voor een tweedehands prepaid simkaartje.
Vond ook nog dit artikel:
 
Volkomen veilig dat Facebook. Ook geen punt dat gegevens van watsapp gedeeld worden met Facebook. In de handen van Facebook zijn gegevens volkomen veilig en worden niet met anderen gedeeld.


 
Volkomen veilig dat Facebook. Ook geen punt dat gegevens van watsapp gedeeld worden met Facebook. In de handen van Facebook zijn gegevens volkomen veilig en worden niet met anderen gedeeld.


Facebook waarschuwt dat het vaker plaats zal vinden.

Ik ga binnen 2 weken stoppen met Whatsapp.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.685
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan