Parasietenkuren info

Goede middag,

Ik volg dit al een tijdje zonder verder iets toe te voegen. Maar ik heb nu een vraag.

Ik heb 4 weken achter elkaar afwisselend mebendazol en febendazol genomen. Ik ben rustig aan begonnen, dus geen hoge dosis. Helaas de zending Ivermectine na 2 maanden nog steeds niets ontvangen, het wordt steeds teruggestuurd.
12 dagen na de laatste kuur moest ik mijn jaarlijkse bloed- en urineonderzoek doen.
Het eiwitgehalte in de urine was erg hoog.
Mijn vraag is nu of dat te maken kan hebben met de wormkuren.

Groetjes Mira
 
Interessante vraag Mira, wil ik ook graag weten.
Ik zelf heb gemerkt dat ik sinds de kuurtjes vaker een schuimlaag op mijn urine heb. Dat is een teken van eiwitten in de urine. Ik ben verder gezond en maak me geen zorgen, maar neem nu wel vaker een glas water met een eetlepel appelazijn voor het eten. Dat helpt het maagzuur en bevordert de eiwit vertering.
 
Goede middag,

Ik volg dit al een tijdje zonder verder iets toe te voegen. Maar ik heb nu een vraag.

Ik heb 4 weken achter elkaar afwisselend mebendazol en febendazol genomen. Ik ben rustig aan begonnen, dus geen hoge dosis. Helaas de zending Ivermectine na 2 maanden nog steeds niets ontvangen, het wordt steeds teruggestuurd.
12 dagen na de laatste kuur moest ik mijn jaarlijkse bloed- en urineonderzoek doen.
Het eiwitgehalte in de urine was erg hoog.
Mijn vraag is nu of dat te maken kan hebben met de wormkuren.

Groetjes Mira
Zou goed kunnen .. eiwitoplossers -> eiwit in urine.
 
Interessante vraag Mira, wil ik ook graag weten.
Ik zelf heb gemerkt dat ik sinds de kuurtjes vaker een schuimlaag op mijn urine heb. Dat is een teken van eiwitten in de urine. Ik ben verder gezond en maak me geen zorgen, maar neem nu wel vaker een glas water met een eetlepel appelazijn voor het eten. Dat helpt het maagzuur en bevordert de eiwit vertering.
Ja, die schuimlaag heb ik ook een paar keer gezien. Ik wist niet dat het een teken is van eiwitten in de urine. Goede tip die appelazijn. 👍🏻
 
ik gebruik DMSO als ik last heb van lage rugpijn en/of ontstoken slijmbeurs. Werkt goed.
Regelmatig eea weer eens lezen doe ik ook en daabij kwam ik dit tegen:

> Immuunrespons In een studie betreffende antigen – antilichaam reacties werd duidelijk dat DMSO de immuunrespons niet verstoort.

DMSO verhoogde in een onderzoek van Kunze (1975) de interferonspiegels in het bloed van geïnfecteerde muizen 2 tot wel 16 keer. Interferonen zijn eiwitachtige afweerstoffen die uiterst belangrijk zijn bij de afweer tegen virussen. <


Wellicht is dat wat voor ons?
Het hele verhaal over DMSO staat hier: https://petervanoosterum.me/het-dmso-boek-2-hoe-het-werkt/
 
12 dagen na de laatste kuur moest ik mijn jaarlijkse bloed- en urineonderzoek doen.
Het eiwitgehalte in de urine was erg hoog.

Koppelde de behandelend arts hier nog conclusies aan? In welke andere situaties komt dit bijvoorbeeld voor?
 
ik gebruik DMSO als ik last heb van lage rugpijn en/of ontstoken slijmbeurs. Werkt goed.
Regelmatig eea weer eens lezen doe ik ook en daabij kwam ik dit tegen:

> Immuunrespons In een studie betreffende antigen – antilichaam reacties werd duidelijk dat DMSO de immuunrespons niet verstoort.

DMSO verhoogde in een onderzoek van Kunze (1975) de interferonspiegels in het bloed van geïnfecteerde muizen 2 tot wel 16 keer. Interferonen zijn eiwitachtige afweerstoffen die uiterst belangrijk zijn bij de afweer tegen virussen. <


Wellicht is dat wat voor ons?
Het hele verhaal over DMSO staat hier: https://petervanoosterum.me/het-dmso-boek-2-hoe-het-werkt/
Wellicht een wat duidelijker verhaal over DMSO: https://www.sott.net/article/228453-DMSO-The-Real-Miracle-Solution
 
Kom geen directe link tegen met verhoogde eiwituitscheiding via de urine. Zeker na 12 dagen, dan zou het middel voldoende uit het lichaam gewerkt moeten zijn. Denk dat deze anti-parasitaire middelen complexe processen in gang zetten. Zie topic 'de logica achter anthelmintica' voor diverse mogelijke verklaringen.

Zelf ervaar ik dat mijn urine donkerder is en veel sterker ruikt dan normaal gesproken. Dit duidt op ontgifting. En inderdaad, denk dat het ook bij mij ietsje meer schuimt...

Goed nieuws trouwens: Mebendazol is gewoon toegestaan als je wil dansen met Jansen 💃🕺

Screenshot_20210731-175806.jpg
 
ik gebruik DMSO als ik last heb van lage rugpijn en/of ontstoken slijmbeurs. Werkt goed

Maarten kun en wil je wat meer vertellen van jouw ervaringen?
Ik had DMSO al in huis en toen mijn dochter plotseling veel pijn in de schouder had smeert ze nu de schouder in.
Er werd gezegd dat het slijmbeurs is.
Ze is begonnen met Fysio, hielp niet, toen accupunctuur en die zegt het is stress. inmiddels aan de andere kant ook pijn bij gekomen, ze is van de week gemasseerd en ze voelden wel knopen.
Dus - omdat ik het zelf inmiddels inneem (voor heel andere klachten) heb ik vandaag gezegd dat ze het ook moet innemen.
Ik vind het niet lekker maar vind wel een manier (door de yoghurt) bv
Heb je vaak slijmbeursontstekingen dan? Hoeveel neem je.
Mijn dochter gelooft tot nu toe de dokters nog maar ze ziet en hoort van mij dat ik er niets van moet hebben. Ben al blij dat ze iets anders gaat proberen. Ze heeft 2 flesjes erbij besteld.
 
Ik heb het volgende gevonden over uitscheiding van eiwitten via de nieren (bron):

Everyone has protein in their blood. The main protein in your blood is called albumin. Proteins have many important jobs in your body, such as helping to build your bones and muscles, prevent infection and control the amount of fluid in your blood.
Healthy kidneys remove extra fluid and waste from your blood, but let proteins and other important nutrients pass through and return to your blood stream. When your kidneys are not working as well as they should, they can let some protein (albumin) escape through their filters, into your urine. When you have protein in your urine, it is called proteinuria (or albuminuria). Having protein in your urine can be a sign of nephrotic syndrome, or an early sign of kidney disease.
Anyone can have protein in their urine. You may be more at risk for having it if you have one or more of the risk factors for kidney disease, such as:

How will I know if I have protein in my urine?​

When your kidneys are first starting to have problems, and you do not have a lot of protein in your urine, you will not notice any symptoms. The only way to know if you have protein in your urine is to have a urine test. The test for protein in the urine measures the amount of albumin in your urine, compared to the amount of creatinine in your urine. This is called the urine albumin-to-creatinine ratio (UACR). A UACR more than 30 mg/g can be a sign of kidney disease.

When your kidney damage gets worse and large amounts of protein escape through your urine, you may notice the following symptoms:

  • Foamy, frothy or bubbly-looking urine when you use the toilet
  • Swelling in your hands, feet, abdomen or face
If you are having these symptoms, your kidney damage may already be severe. Talk to your health care provider immediately about what may be causing your symptoms and what treatment is best for you.
 
Er bestaan van die teststokjes dan kun je ZELF je urine meten. Als je naar een reguliere arts gaat komen ze al heel snel met allerlei geneesmiddelen met BIJwerkingen.
Er bestaan ook kruiden als er nierproblemen zijn.
Als je al nooit problemen had dan zelf je urine meten en wat minder ivermectine nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mira
Zelf ervaar ik dat mijn urine donkerder is en veel sterker ruikt dan normaal gesproken. Dit duidt op ontgifting. En inderdaad, denk dat het ook bij mij ietsje meer schuimt...
Ik denk juist aan uitdroging als ik kijk naar een paar vrienden. Veel koffie en alcohol drinken, maar bijna geen water. Dan ruik je het op een afstand al.
 
Ik denk juist aan uitdroging als ik kijk naar een paar vrienden. Veel koffie en alcohol drinken, maar bijna geen water. Dan ruik je het op een afstand al.
Ja vergelijkbaar alleen drink ik redelijk veel water. En ongeveer even vaak naar het toilet. Dus de kwantiteit is ongeveer hetzelfde. Momenteel geen alcohol of koffie.

Wat je uitdroging noemt is eigenlijk een hogere concentratie afvalstoffen in dezelfde hoeveelheid vloeistof denk ik.

Drinken doe ik alleen als ik dorst heb, ik geloof niet in het onnodig belasten van het lichaam met liters water.
 
ik gebruik DMSO als ik last heb van lage rugpijn en/of ontstoken slijmbeurs. Werkt goed

Maarten kun en wil je wat meer vertellen van jouw ervaringen?
Ik had DMSO al in huis en toen mijn dochter plotseling veel pijn in de schouder had smeert ze nu de schouder in.
Er werd gezegd dat het slijmbeurs is.
Ze is begonnen met Fysio, hielp niet, toen accupunctuur en die zegt het is stress. inmiddels aan de andere kant ook pijn bij gekomen, ze is van de week gemasseerd en ze voelden wel knopen.
Dus - omdat ik het zelf inmiddels inneem (voor heel andere klachten) heb ik vandaag gezegd dat ze het ook moet innemen.
Ik vind het niet lekker maar vind wel een manier (door de yoghurt) bv
Heb je vaak slijmbeursontstekingen dan? Hoeveel neem je.
Mijn dochter gelooft tot nu toe de dokters nog maar ze ziet en hoort van mij dat ik er niets van moet hebben. Ben al blij dat ze iets anders gaat proberen. Ze heeft 2 flesjes erbij besteld.
Veel heb ik niet te vertellen. Ik neem het als ik weer last heb van slijmbeursontsteking bij mijn heup. Daar heb ik eigenlijk doorlopend last van, maar als de pijn te erg word komt dmso er weer bij. Ik was DMSO een jaartje vergeten, maar kwam het weer tegen in de kast. Eerst weer even lezen waarvoor het ook weer goed is en hoe te gebruiken. Voor de rugpijn en wellicht ook de beursontsteking, verdooft het volgens mij vooral de pijn en geneest het niet. Maar toch, na een week elke dag slikken, 's morgens en á avonds 4 x een knijp in een pipetje, dat in een vol borrel glas (water) gewoon slikken en klaar, Na een week daags slikken neem ik het 2x in de week en het resultaat is hetzelfde. ( er staat ook ergens geschreven dat het spul naarmate je het langer gebruikt hebt 'doorwerkt')
Smeren, op de zelfde plaatsen, rug en heup, heb ik ook geprobeerd, maar daar had ik geen baat bij.
Hoeveel DMSO ik mag gebruiken trek ik mij niet zoveel van aan, van 2 of 3x de genoemde hoeveelheid merk ik niets.
Ik lees dat het ook goed is voor je spieren en littekens. Na 5 hartoperaties heb ik genoeg littekens op/in mijn hart. Bij de volgende controle in het ziekenhuis een vragen of er wat te zien is.
Ik laat voor de slijmbeurs ook wel eens bloedzuigers zetten en die doen het wel beter dan de DMSO naar mijn idee.
Voorlopig ga ik nog even door met Ivermectine EN de DMSO en op letten wat het met mijn immuun doet en evt nog meer doet
 
Mira, waarom moet je een jaarlijkse bloed- en urine onderzoek doen?
Doe ik Nooit omdat er geen klachten zijn. dus heb je zowiezo altijd al klachten?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.589
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan