Parasietenkuren info

Mira, waarom moet je een jaarlijkse bloed- en urine onderzoek doen?
Doe ik Nooit omdat er geen klachten zijn. dus heb je zowiezo altijd al klachten?
Ik heb een hoge bloeddruk en een tijdje tegen Diabetes aangezeten. Vandaar die jaarlijkse controle. Mijn nierwaarden en de rest was wel goed. Alleen die eiwitten in de urine was te hoog. Misschien toch iets van een blaasontsteking?
 
Diabetes/hoge bloeddruk houdt (in ieder geval zijdelings) verband met het niet goed functioneren van de autofagie om het evenwicht, de homeostase in het lichaam, te behouden.

Als je je goed voelt lijkt mij die extra uitscheiding niet direct gevaarlijk... Kan best zijn dat deze eiwitten niet bruikbaar meer zijn. Goed opletten op andere symptomen, positief of negatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: mira
Ik heb een hoge bloeddruk en een tijdje tegen Diabetes aangezeten. Vandaar die jaarlijkse controle. Mijn nierwaarden en de rest was wel goed. Alleen die eiwitten in de urine was te hoog. Misschien toch iets van een blaasontsteking?
Mijn vader heeft structureel een hoge bloeddruk (heeft meerdere lichamelijke klachten) maar hij neemt ook de Ivermectine. We kijken of het daar eventueel ook iets mee doet. Tot nu toe is het nog even aftasten naar de juiste dosering.
 
  • Leuk
Waarderingen: mira
Voor de liefhebbers van Panacur of eventueel Mansonil:
Bij Zooplus krijg je een extraatje voor je huisdier (hond of kat) bij je bestelling, even de actiecode invullen tijdens het bestellen.
Mocht iemand het al zat zijn om tegen bomen te plassen of aan de bips te krabben is dit misschien een leuk alternatief.
zooplus.jpg
 
Heb een paar weken terug een kuurtje Mansonil gedaan.
- eenmaal 3 tabletten voor totaal 105 kilo hond (weeg zelf 85 kilo)
Niets gemerkt.

En zojuist een kuurtje Panacur gedaan.
- 3 dagen op rij, dagelijks 8,5 tablet voor totaal 85 kilo hond
Best veel dunne ontlasting gehad.
 
Autisme wordt veroorzaakt door aluminium.
Of haal ik nu causatie en correlatie door elkaar?;)
 
Die link heb ik wel vaker gehoord. Er is ook een hardnekkig verhaal met mogelijk verband van vaccins, waar overigens ook aluminium in zit...
 
Autisme wordt veroorzaakt door aluminium.
Of haal ik nu causatie en correlatie door elkaar?;)
Gewoon IVM slikken preventief!!

Ik heb ook 1 van de spectrum autismes. En ADD.
Wat ik merk nu ik IVM neem...
Veel meer rust in mijn hoofd en kan dingen beter relativeren. En zo zijn er nog veel meer dingen wat verbeterd is! Voor mij alleen maar IVM 💪🏻
 
Aluminium wordt uit je lichaam verwijderd door silicium.
Silicium zit o.a. in brandnetel.
De grasgevoerde koe eet [graag] brandnetels.
Melk en vlees van de grasgevoerde koe zou dus silicium moeten bevatten.
 
Aluminium wordt uit je lichaam verwijderd door silicium.
Silicium zit o.a. in brandnetel.
De grasgevoerde koe eet [graag] brandnetels.
Melk en vlees van de grasgevoerde koe zou dus silicium moeten bevatten.
Dat mechanisme is iig onderzocht in planten, sterke aanwijzingen voor maar nog geen sluitend bewijs:

Er zijn ook diverse organische zuren die een positief effect zouden hebben.
 
Het bewijs ben ik zelf 😁

Gemeten hoge metalenbelasting.
Periode daarna veel rauwe melk ingezet.
Metalenbelasting is verdwenen.
 
Aluminium wordt uit je lichaam verwijderd door silicium.
Silicium zit o.a. in brandnetel.
De grasgevoerde koe eet [graag] brandnetels.
Melk en vlees van de grasgevoerde koe zou dus silicium moeten bevatten.
Een koe eet echt geen brandnetel hoor daar eten ze keurig omheen. Als ze afgemaaid zijn en slap worden willen ze wel eens wat brandnetel eten maar ook alleen de jonge blaadjes niet de harde oude stokken.
 
Een koe eet echt geen brandnetel hoor daar eten ze keurig omheen. Als ze afgemaaid zijn en slap worden willen ze wel eens wat brandnetel eten maar ook alleen de jonge blaadjes niet de harde oude stokken.
Dan ken jij andere koeien dan die staan bij de boer waar ik mijn grasgevoerde melk en vlees haal. Ik heb het namelijk specifiek gevraagd en beaamd gekregen.

Je bericht spreekt zichzelf overigens tegen, want je schrijft dat ze het wel wat eten en dan de jonge blaadjes. Ze eten dan toch brandnetel?
Het lijkt er dan dus op dat er gunstige tijden zijn om aluminium af te voeren met melk.

Er zullen zeker meer stoffen meewerken, naast silicium Daar komt bij dat silicium niet alleen in brandnetel zit [maar ook in dadels, heermoes, cacao, etc.].
Brandnetels zijn wel alom aanwezig in siliciumhoudende grond. Dus als je de melk haalt bij een boer die zijn koeien gras voert, zit de grond vol met silicium en zal vermoedelijk alles er vol mee zitten, dus de melk ook.
 
Dan ken jij andere koeien dan die staan bij de boer waar ik mijn grasgevoerde melk en vlees haal. Ik heb het namelijk specifiek gevraagd en beaamd gekregen.

Je bericht spreekt zichzelf overigens tegen, want je schrijft dat ze het wel wat eten en dan de jonge blaadjes. Ze eten dan toch brandnetel?
Het lijkt er dan dus op dat er gunstige tijden zijn om aluminium af te voeren met melk.

Er zullen zeker meer stoffen meewerken, naast silicium Daar komt bij dat silicium niet alleen in brandnetel zit [maar ook in dadels, heermoes, cacao, etc.].
Brandnetels zijn wel alom aanwezig in siliciumhoudende grond. Dus als je de melk haalt bij een boer die zijn koeien gras voert, zit de grond vol met silicium en zal vermoedelijk alles er vol mee zitten, dus de melk ook.

Dank voor de toelichting. Dit is nieuw voor mij. Intuïtief drink ik i.d.d. brandnetelthee en eet ik o.a. dadels en pure chocolade. Heeft kennelijk toch wat met mijn zware metalen belasting te maken dus.
 
Dan ken jij andere koeien dan die staan bij de boer waar ik mijn grasgevoerde melk en vlees haal. Ik heb het namelijk specifiek gevraagd en beaamd gekregen.

Je bericht spreekt zichzelf overigens tegen, want je schrijft dat ze het wel wat eten en dan de jonge blaadjes. Ze eten dan toch brandnetel?
Het lijkt er dan dus op dat er gunstige tijden zijn om aluminium af te voeren met melk.

Er zullen zeker meer stoffen meewerken, naast silicium Daar komt bij dat silicium niet alleen in brandnetel zit [maar ook in dadels, heermoes, cacao, etc.].
Brandnetels zijn wel alom aanwezig in siliciumhoudende grond. Dus als je de melk haalt bij een boer die zijn koeien gras voert, zit de grond vol met silicium en zal vermoedelijk alles er vol mee zitten, dus de melk ook.
Grappig dat je perse gelijk wil hebben maar het verhaal ook maar van horen zeggen heb. Zoals ik al melde eet een koe alleen brandnetels als de boer ze maait en de koe ze uit gemakzucht eet. Dus veel meer als 2 keer in het jaar een paar happen zal het niet worden. Die hoeveelheid is ten opzichte van wat een koe totaal eet per jaar nihil. Overigens eet een koe ook geen dadels, heermoes of cacao.
 
En uiteindelijk, who cares? Grasgevoerde rauwe melk ruimt kennelijk effectief zware metalen op. Hoe dat gebeurt dondert niet, als het maar afgevoerd wordt!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.766
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan