DMSO

Mtje

New member
Ik heb een paar druppels DMSO (Dimethylsulfoxide) nodig voor een mix: vitamine E olie, magnesium-olie en jodium oplossing (kalium jodide)

Het is om de ziekte Dupuytren te behandelen.

Waar kan ik een kleine hoeveelheid DMSO 1 ml kopen?

Of heeft iemand nog wat DMSO staan? Ik heb maar een paar druppels nodig.

 
Thanks Mike.

Dat dacht ik al en ben verder gaan googlen. Zo vond ik dat het in Nederland niet te koop is omdat het in NL een chemisch oplosmiddel is en geen medische kwaliteiten heeft toegewezen. Dit heeft te maken met de bijsmaak (knoflook) en de blindtesten kunnen dus niet gedaan worden met DMSO.

Voor de liefhebbers hier de link 250 ml voor 22 euro te bestellen: http://www.mmswinkel.com/D_ M_S_O.htm

Maar er zal toch wel iemand hier zijn die DMSO thuis heeft staan? en mij een paar druppels wil toesturen. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten en flesje/ pipetje.

 
herhaalde oproep!

wie heeft er een paar druppels DMSO voor me.

Is moeilijk verkrijgbaar in NL. Hinmeijer verkoopt het alleen per 250 ml en dat vind ik zonde om te kopen.

uiteraard tegen vergoeding.

 
DMSO is Dimethylsulfoxide

wel bij apotheek? lijkt me onlogisch maar ga een poging wagen

 
bij apotheek online is een recept nodig.

Ga morgen informeren bij mijn apotheek wat de mogelijkheden zijn.

RobinAlexander: dank je voor meezoeken maar hierboven kon je echter al lezen dat ik het daar kan bestellen (per 250 ml) en dat zonde vind als ik maar een paar druppels nodig heb om een olie te mixen (voor mijn moeders Dupuytren)

 
Helaas bij de apotheek allee op recept te verkrijgen.

Niemand hier van dit forum die DMSO vloeibaar of creme heeft staan???

 
Bijkbaar niet, anders had iemand dat wel laten weten. Op naar de 250ml fles en als iemand dan een paar druppels nodig heeft kunnen ze bij jou terecht :D

 
heeft er toevallig al iemand dmso te pakken kunnen krijgen? ik zie het nu ook staat bij

petssupermarkt.com maar dat is ook een behoorlijk hoeveelheid, maar is dit wel de goede dmso? wil het gebruiken voor m'n kat

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.923
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan