DMSO

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mtje
  • Startdatum Startdatum

Mtje

New member
Ik heb een paar druppels DMSO (Dimethylsulfoxide) nodig voor een mix: vitamine E olie, magnesium-olie en jodium oplossing (kalium jodide)

Het is om de ziekte Dupuytren te behandelen.

Waar kan ik een kleine hoeveelheid DMSO 1 ml kopen?

Of heeft iemand nog wat DMSO staan? Ik heb maar een paar druppels nodig.

Thanks Mike.

Dat dacht ik al en ben verder gaan googlen. Zo vond ik dat het in Nederland niet te koop is omdat het in NL een chemisch oplosmiddel is en geen medische kwaliteiten heeft toegewezen. Dit heeft te maken met de bijsmaak (knoflook) en de blindtesten kunnen dus niet gedaan worden met DMSO.

Voor de liefhebbers hier de link 250 ml voor 22 euro te bestellen: http://www.mmswinkel.com/D_ M_S_O.htm

Maar er zal toch wel iemand hier zijn die DMSO thuis heeft staan? en mij een paar druppels wil toesturen. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten en flesje/ pipetje.

herhaalde oproep!

wie heeft er een paar druppels DMSO voor me.

Is moeilijk verkrijgbaar in NL. Hinmeijer verkoopt het alleen per 250 ml en dat vind ik zonde om te kopen.

uiteraard tegen vergoeding.

bij apotheek online is een recept nodig.

Ga morgen informeren bij mijn apotheek wat de mogelijkheden zijn.

RobinAlexander: dank je voor meezoeken maar hierboven kon je echter al lezen dat ik het daar kan bestellen (per 250 ml) en dat zonde vind als ik maar een paar druppels nodig heb om een olie te mixen (voor mijn moeders Dupuytren)

Helaas bij de apotheek allee op recept te verkrijgen.

Niemand hier van dit forum die DMSO vloeibaar of creme heeft staan???

Bijkbaar niet, anders had iemand dat wel laten weten. Op naar de 250ml fles en als iemand dan een paar druppels nodig heeft kunnen ze bij jou terecht :D

heeft er toevallig al iemand dmso te pakken kunnen krijgen? ik zie het nu ook staat bij

petssupermarkt.com maar dat is ook een behoorlijk hoeveelheid, maar is dit wel de goede dmso? wil het gebruiken voor m'n kat

If DMSO was used for strokes and spinal cord injuries, millions would be spared from death, paralysis, and disability. As an ICU doc, I am in disbelief the FDA has kept this from us for decades. The evidence @MidwesternDoc
presents here is mind-blowing.

Als DMSO gebruikt zou worden voor beroertes en verwondingen aan het ruggenmerg, zouden miljoenen mensen gespaard blijven van de dood, verlamming en invaliditeit. Als IC-arts kan ik niet geloven dat de FDA dit al tientallen jaren voor ons verborgen houdt. Het bewijs @MidwesternDoc
dat hier gepresenteerd wordt, is verbijsterend.

Laatst bewerkt:
Voor wie DMSO wil kopen, in Duitsland gemakkeljk verkrijgbaar.

PROTOCOLLEN

Laatst bewerkt:
Je kunt er super veel mee Medusa, zeker eens proberen uitwendig voor je vingers, op deze website weet ik in elk geval dat het zuiver spul is. Daar verkopen ze ook het handboek van Fischer. Inwendig kan wel, maar je gaat ervan naar rotte eieren ruiken (sulfaat), ook uitwendig kan dit gebeuren, maar niet zo sterk als bij inwendig gebruik. Een paar keer per dag op je vingers aanbrengen zou je kunnen proberen, wel opletten dat je schone handen hebt en niks aanraakt dat giftig is de eerste 10 min, want het trekt alles diep naar binnen. Goed in masseren. Inwendig dus alleen als je die dag geen sociale evenementen meer hebt, of iedereen wat geven, is net als met knoflook, gedeelde smart...

Mooi om te zien dat oude topics van 10 jaar oud weer herleven en gelezen worden. Ik ken dmso verder niet maar fijn als mensen er baat bij hebben.

Die knoflook geur valt wel mee. Ik heb nooit iets gemerkt.

Ik heb het al eens eerder gebruikt. geen verbeteringen gemerkt. Maar dat zegt me niets. Ik ben al jaren bezig met die buik en de door artsen aangerichte schade.
Ik ga ervan uit dat de buik redelijk gezond is, kan haast niet anders.
Ik heb altijd gepraat over zenuwchade. maar toch is ruggenmergschade nieuw voor mij. de klachten zijn ook nieuw. Jullie moesten eens weten.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan