Parasietenkuren info

En uiteindelijk, who cares? Grasgevoerde rauwe melk ruimt kennelijk effectief zware metalen op. Hoe dat gebeurt dondert niet, als het maar afgevoerd wordt!

Mike
Daarom is het kortzichtig om te focussen op een brandnetel alleen. Het gaat erom dat de koe veel meer eet als alleen Engels raaigras. Dus liefst het hele saladebuffet dan is de melk veel rijker en voedzamer. Net als je blind staren op een biologisch keurmerkje ook dat hoeft niet veel te zeggen.
 
Zo ook met aluminium. Alsof dat het enige schadelijke zware metaal zou zijn. Misschien valt die hele zwaremetalenbelasting wel mee en vormen s-eiwitten een veel grotere belasting (weet ik bijna wel zeker)!

Mike
 
En laat nu net glutathion in rauwe melk een uitstekende opruimer zijn van zowel s-eiwitten als zware metalen!

Mike
 
Grappig dat je perse gelijk wil hebben maar het verhaal ook maar van horen zeggen heb. Zoals ik al melde eet een koe alleen brandnetels als de boer ze maait en de koe ze uit gemakzucht eet. Dus veel meer als 2 keer in het jaar een paar happen zal het niet worden. Die hoeveelheid is ten opzichte van wat een koe totaal eet per jaar nihil. Overigens eet een koe ook geen dadels, heermoes of cacao.
Waarom nou weer zo'n persoonlijke aanval? Te makkelijk.

Wil ik gelijk hebben? Nee dat interesseert me de rozen. Ik weet van mezelf wat ik schrijf en wat ik hoor, zie, ervaar, etc. Je kunt ermee doen wat je wilt.
Heb ik ongelijk dan verneem ik dat wel en zal ik het ook zeker toegeven.

Als de koe boer zijn koeien goed verzet op het land eet de koe alles. Dat is een manier van houden van koeien, wat niet elke boer bezigt.
Op het land waar ik mijn melk haal staat geen brandnetel meer als de koeien er gestaan hebben. Mijn ervaring, meer kan ik niet vertellen.

Dat een koe geen dadels etc. eet doet niet eens meer ter zake en slaat het beroemde geslachtsdeel op het drumstel.
Maar komt dat door de (vermeende) brandnetel in de rauwe melk of is er meer in de melk dat zware metalen opruimt? Correlatie is nog geen causatie.

Mike
Yep, zie mijn latere bericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ook met aluminium. Alsof dat het enige schadelijke zware metaal zou zijn. Misschien valt die hele zwaremetalenbelasting wel mee en vormen s-eiwitten een veel grotere belasting (weet ik bijna wel zeker)!

Mike
Aluminum is, hoe ongezond ook, geen zwaar metaal. Het hoort in het lijstje lichte metalen.

Sorry voor scheikunde fetish :)
 
Waarom nou weer zo'n persoonlijke aanval? Te makkelijk.

Wil ik gelijk hebben? Nee dat interesseert me de rozen. Ik weet van mezelf wat ik schrijf en wat ik hoor, zie, ervaar, etc. Je kunt ermee doen wat je wilt.
Heb ik ongelijk dan verneem ik dat wel en zal ik het ook zeker toegeven.

Als de koe zijn koeien goed verzet op het land eet de koe alles. Dat is een manier van houden van koeien, wat niet elke boer bezigt.
Op het land waar ik mijn melk haal staat geen brandnetel meer als de koeien er gestaan hebben. Mijn ervaring, meer kan ik niet vertellen.

Dat een koe geen dadels etc. eet doet niet eens meer ter zake en slaat het beroemde geslachtsdeel op het drumstel.

Yep, zie mijn latere bericht.
Tip van mij eet brandnetelkaas dan weet je zeker dat er brandnetel inzit in een hoeveelheid die ook echt iets voor je doet.
 
Een beetje off topic maar in de wise tradition podcast ging het dit keer over geo engendering (ja Mike je was te vroeg met die dingen 😂). Maar daar kwam uiteraard ook aluminium ter spraken. Maar ook werden errosolen (hoe je dat ook schrijft) genoemd als iets waar we mee bespreayd worden en toen moest ik aan dit topic denken.

https://www.geoengineeringwatch.org/ Is de site van die spreker. Echt een heel uitgebreide site. Ik heb nog niet op s eiwitten of errosolen gezocht daar maar er staan ook linken naar patenten enzo is niet alleen een mening van iemand.

Ik denk dat ik ondanks de borstvoeding toch de invermectin ga proberen. Maar ik wil nog een beetje meer onderzoek doen naar de dosering bij baby’s en kinderen. (Ik stop mijn kinderen trouwens vol met rauwe melk dus qua aluminium moet t goed zitten 😉) Tijdens mijn zwangerschap heb ik niks aan medicijnen gebruikt zelfs geen echo’s gedaan en tot nu toe ook niks nog geen paracetamol, helemaal niks. Maar het word ook aan kinderen met wormen voorgeschreven dus moet kunnen.

Complotdenker
 
Onder het mom gewoon alles doen wat tegen s eiwitten kan werken. Hier een link naar een artikel over bouillon en zijn antiparasitare werking. In het artikel staat ook een link naar een onderzoek wat dat uitwees. Als het tegen parasieten werkt wie weet ook tegen s eiwitten. Daarbij kan een goede kop botten bouillon weinig kwaad doen. Goede reden om weer een pan op te zetten ☺️.

https://www.thehealthyhomeeconomist...SWQJBzcSyRe0plg59iEjOdX5a7h8eiypJqsB9aW2AkkI#

Complotdenker
 
Onder het mom gewoon alles doen wat tegen s eiwitten kan werken. Hier een link naar een artikel over bouillon en zijn antiparasitare werking. In het artikel staat ook een link naar een onderzoek wat dat uitwees. Als het tegen parasieten werkt wie weet ook tegen s eiwitten. Daarbij kan een goede kop botten bouillon weinig kwaad doen. Goede reden om weer een pan op te zetten ☺️.

https://www.thehealthyhomeeconomist...SWQJBzcSyRe0plg59iEjOdX5a7h8eiypJqsB9aW2AkkI#

Complotdenker
Lekker en gezond!!

Mijn persoonlijke favoriet is boullion trekken van een stuk of 3 runderbotten, peper en zout erbij en serveren met een rauw ei erin (klassiek Oosterijks recept: Boullion met ei)

Het merg kan je later nog uit de botten slurpen :) jummie
 
Een beetje off topic maar in de wise tradition podcast ging het dit keer over geo engendering (ja Mike je was te vroeg met die dingen 😂). Maar daar kwam uiteraard ook aluminium ter spraken. Maar ook werden errosolen (hoe je dat ook schrijft) genoemd als iets waar we mee bespreayd worden en toen moest ik aan dit topic denken.

https://www.geoengineeringwatch.org/ Is de site van die spreker. Echt een heel uitgebreide site. Ik heb nog niet op s eiwitten of errosolen gezocht daar maar er staan ook linken naar patenten enzo is niet alleen een mening van iemand.

Ik denk dat ik ondanks de borstvoeding toch de invermectin ga proberen. Maar ik wil nog een beetje meer onderzoek doen naar de dosering bij baby’s en kinderen. (Ik stop mijn kinderen trouwens vol met rauwe melk dus qua aluminium moet t goed zitten 😉) Tijdens mijn zwangerschap heb ik niks aan medicijnen gebruikt zelfs geen echo’s gedaan en tot nu toe ook niks nog geen paracetamol, helemaal niks. Maar het word ook aan kinderen met wormen voorgeschreven dus moet kunnen.

Complotdenker
Wordt Ivermectine voorgeschreven aan kinderen? Ik meende dat er voor kinderen onder de 5 jaar geen duidelijke onderzoeksgegevens zijn met Ivermectine. Mebendazol wordt wel voorgeschreven vanaf 2 jaar.
 
Wordt Ivermectine voorgeschreven aan kinderen? Ik meende dat er voor kinderen onder de 5 jaar geen duidelijke onderzoeksgegevens zijn met Ivermectine. Mebendazol wordt wel voorgeschreven vanaf 2 jaar.
Lijkt me niet echt problematisch, net even gekeken naar ivermectine, een veulen wordt met 7 tot 10 dagen ontwormt met ivermectine.
Wij hebben dieren ivm dus... 🤣🤣
Voor kleintjes zou ik er voorzichtig mee zijn trouwens is bijna niet af te meten met 5mg pillen en 2 mg per 10 kilo gewicht
 
Lijkt me niet echt problematisch, net even gekeken naar ivermectine, een veulen wordt met 7 tot 10 dagen ontwormt met ivermectine.
Wij hebben dieren ivm dus... 🤣🤣
Voor kleintjes zou ik er voorzichtig mee zijn trouwens is bijna niet af te meten met 5mg pillen en 2 mg per 10 kilo gewicht
Bij mij is een driedubbele dosis IVM anderhalve week zonder bijwerkingen gebleven. Ik vermoed als je de normale aanbeveling hanteert voor kinderen dat er niks loos zal zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.855
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan