Oxy powder

Ik weet niet of het ook in de bijsluiter staat maar magnesiumoxide neutraliseert maagzuur dus lijkt het me voor iedereen belangrijk dit wat verder van de maaltijd in te nemen.

 
Magnesiumchloride is een zout. Het wordt in opgeloste vorm en naast magnesiumhydroxide (base) gevormd uit maagzuur als je magnesiumoxide inneemt. Je maagzuur wordt daardoor dus verdund/geneutraliseerd.

 
Niet zo goed dus..

laten we nu juist net meer maagzuur willen hebben..

Maar de oxypowder bevat dus magn. oxide? wat was dan het bestandsdeel dat voor extra zuurstof zorgde?

 
Oxypowder is goed spul. Ik denk zelfs dat het beter is dan magnesiumsulfaat (wat ik nu nog gebruik). Het bevat naast magnesiumoxide ook magnesiumperoxide (de extra zuurstof) en germanium. Germanium zou juist voor het zuurstoftransport naar binnenin de (darmwand)cel zorgen.

Mijn punt was alleen: zorg dat je het ver van de maaltijd inneemt. Voor de meesten is dat waarschijnlijk vlak voor het slapen.

Hilda

 
Zelf ben ik ook begonnen met Oxy powder en tot nu toe bevalt het me eigenlijk heel goed. Veel beter dan H2O2 zelfs (want dat bevalt me eigenlijk helemaal niet, omdat ik er vrij beroerd van word). Ik slaap beter door, word uitgeruster wakker (ook als ik slecht geslapen heb), ben wat helderder in mijn hoofd, heb wat meer energie, heb een wat minder vol gevoel... En ik hoop stiekem dat me nog meer te wachten staat. Ben benieuwd.

Wel jammer dat het zo duur is. Heeft er iemand ervaring met de goedkopere iHerb-versie?

 
Ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met de goedkopere Iherb-versie...

Die van oxypowder.com inderdaad best duur door de hoge verzendkosten ook..

 
Ik heb een tijdje de goedkope versie geprobeerd, maar vind oxypowder toch beter. Zonder heb ik ernstig obstipatie, daarom gebruik ik al een hele tijd 3 capsules per avond en dat gaat prima. Zeker in combinatie met kefir. Nauwelijks buikpijn meer.

Ik bestel het bij superfood: 45 euro. Blijft prijzig, dat wel.

 
Ik kan je niet helpen met ervaringen met de goedkope versie. Ik heb Oxy powder een week gebruikt om op te schonen en het werkte als een tierelier. Ik heb mijzelf hiermee echt een boost gegeven want ik slaap nu korter maar heb meer energie als ik wakker word. Ook heb ik er vertrouwen in om Oxy powder te gebruiken na een zuivering om evt. achtergebleven steentjes te verwijderen. Het is wel aan de prijs maar ik hoef het gelukkig niet continue te gebruiken want zeker met rauwe melk erbij stroomt de boel toch wel door :wink:

 
Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag gestart met 4 pillen oxypowder. Ik ben nu drie dagen verder en ik sta er versteld van wat voor een rare ontlasting uitkomt.

De kleur is veranderd van bruingeel naar een donkere grauwe tint met een vage groene kleur. Ik kan het niet eens goed omschrijven. Soms drijven er crèmekleurige stukjes in. Wasachtig? want het drijft. Het is onsmakelijk maar ik heb er 1 met een handschoen uit gevist. Het is geen vers vet, want het is krijtachtige structuur. Ook is vanmorgen mijn tong wit uitgeslagen. Die heb ik maar gorgelt met kokosolie om gifstoffen uit mijn systeem te trekken.

Het is echt heel bijzonder allemaal en ik ben heel nieuwsgierig wat de komende dagen nog brengt. Ik voel mij behoorlijk opgeruimd. Verlicht zelfs. Ik ben van t voorjaar best heel ziek geweest. Mede hierdoor is spijsvertering nog steeds niet optimaal. Ik had een en ander over oxypowder hier gelezen en ik dacht. Als ik nu mijn spijsverteringsstelsel schoon, neem ik beter de voedingsstoffen op, dat moet mijn gehele gestel ten goede komen.

Het ruimt in ieder geval een heleboel ellende op en dat voelt echt heel erg goed!

 
Dat klinkt goed Heidefiets! ik heb het ook besteld..las ergens dat iemand ook een heel nest eitjes kwijtgeraakt is dmv oxypowder..

 
Hoi I-lady,

Nou, ik ben heel benieuwd welke weg jij gaat met de oxypowder.

De kleur vandaag was zo apart, in ieder geval kun je daar niet door heen kijken, dus wat er onderin de pot ligt?

Wie weet wat er allemaal nog meer uit komt. Flubbers & friemels en de lucht, verschrikkelijk. 8O

Eigenlijk is het allemaal best wel apart.

Soms is de structuur zalvig, soms waterdun. Na de tweede dag ook zurig. De anus was geïrriteerd.

Dus let daar op als je aan de slag gaat. Van te voren vetten voorkomt irritatie.

Ik ben in ieder geval erg blij mee en voel me eigenlijk erg opgeruimd.

Maar dat had ik al geschreven. :)

Suc6 hoor.

 
Dankje..wat ik me nog af vraag..ik heb ook tweemaal een colonscopie gehad waarbij je ook eerst moet laxeren totdat je helemaal "leeg" bent.Heeft dat ook een reinigende functie? of gaat dat niet diep genoeg? weet iemand dat?

Laxeren is met eerst 10 gram bitterzout en dan 3/4 liter colofort.

 
Ik las dat je beter geen zuivel kan gebruiken bij een oxypowder reiniging. Hebben jullie dat ook gedaan?

 
Dag Pino,

Ja, ik heb wel wat rauwe melk gedronken. Ik heb nergens gelezen dat je hiermee moet stoppen.

Of ik heb dat gemist.

Weet je ook waarom je dat niet zou moeten doen?

Grtz

 
Hoi Heidefiets,

Melk (zuivel en zelfs soja melk kan zich ophopen, probeer geitenmelk voor een beter alternatief)

Dit lees ik hier http://oxypowder.nl/

Ik ga er maar vanuit dat het gepasteuriseerde zuivel betreft.

Pino.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.213
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan