Oxy powder

Na gisteravond 6 oxypowder te hebben genomen was het vanmorgen gelukkig weer goed en kon ik weer 2 maal naar het toilet.

 
Zoals eerder gezegd heb jij een dosis nodig die een volwassen olifant nog laat leeglopen! :mrgreen: Maar het belangrijkste is dat het het gewenste resultaat geeft!

Mike

 
tsja wat dat is ??????????

twijfel nu wel, zal ik eerst maar doorgaan met oxy powder en dagelijks 6 of meer nemen ?

 
Ik zou doorgaan inderdaad. Als weer hetzelfde fenomeen optreedt en de boel slaat weer dicht, dan is het twijfelachtig of je dan opnieuw moet blijven ophogen, maar als 6 Oxy's blijvend resultaat opleveren, dan is dit jouw dosis, in ieder geval voor nu...

Mike

 
ja, zo moet het maar

ik voel me overigens goed !!! ben duidelijk fitter en sterker als voor Gaps....vanmorgen moest ik even op bezoek op een plek waar ik ongeveer een jaar terug regelmatig kwam. Vandaag liep ik daar makkelijker heen als een jaar terug. dit was even zo'n moment dat me dat opeens opvalt :)

 
Wat zeg je me nou Albert! Jij weet ook niet wat je wilt. Eerst gaat het fantastisch na 6 maanden GAPS, vervolgens is het helemaal niks meer en nu is het weer geweldig?? :lol:

Hartstikke fijn voor je joh!!!

 
Nou....even een correctie :)

na de aanvulling KH ( rijst quinoa ) ging het een dikke week GEWELDIG echt niet te geloven....daarna nam het wel behoorlijk af en nam ik een L&G flush...even bijkomen een paar dagen en langzaam knap ik steeds meer op en de afgelopen dagen gaat het best goed . Ik ben altijd wel voorzichtig om positief nieuws te posten...

dank je Rapunzel

 
Ja ik weet wat je bedoelt. Ik ben ook altijd voorzichtig met het posten van positief nieuws want voordat je het weet is het weer omgeslagen.... Fantastische nagels/slechte nagels, prima stoelgang/waardeloze stoelgang, veel energie/totaal geen energie......

 
Kan geen kwaad? Nou, dat weet ik zo net nog niet:

Glycerine oftewel glycerol 85% is de eenvoudigste drievoudige alcohol en wordt in de oleochemie gemaakt door hydrolyse van plantaardig of dierlijk vet of olie. Deze biologische vetten zijn drievoudige esters van glycerol met drie vetzuurketens. Ook ontstaat glycerol als bijproduct bij het maken van zeep en als bijproduct bij de productie van biodiesel. Er wordt ook glycerol van aardolie gemaakt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glycerol

Mike

 
Het feit dat ze ook aan baby's gegeven worden zegt natuurlijk helemaal niets, baby's krijgen de eerste maanden van hun leven ook verscheidene inentingen/flesvoeding met toevoegingen.

 
Maar.. als je ze inbrengt komen ze in de endeldarm, misschien in de dikke darm.. Hier wordt niets meer opgenomen, het komt er daarna weer gewoon uit met de ontlasting die in de dikke darm zat.

 
6 oxypowder werkt. vanmorgen had ik zelfs behoorlijke aandrang en dat is al heeeel lang geleden.

ik weet dat het geen oplossing is maar nu voor een paar dagen...ruimt t lekker op

 

Quote:
Het lijkt mij dat als je een aardolieproduct waar dan ook inbrengt dit nooit goed is!


Dit vind ik een hele interessante uitspraak. Hoe kom je daarop?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.066
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan