Oxy powder

Om even m'n poepverhaal af te maken:

(telkens 4 x oxy powder)

Dag 4: 2 x ontlasting (dun)

Dag 5: 3 x ontlasting, dun, waarvan 2 x een klein beetje

Dag 6: 5 x ontlasting, vrijwel elke keer heel veel en heel dun. De laatste keer was ontlasting grijs.

Dag 7: 2 x ontlasting (tot dusver) dun en ook weer grijs.

Dat was em voor nu.

Grijze ontlasting betekent dat er geen gal mee is gekomen, las ik. Wat betekent dat verder?

Was alleen maar de afgelopen anderhalve dag.

Ik had gehoopt dat ik van die wonderbaarlijke effecten had gemerkt die ik elders las (ineens van witte tong/slechte adem/eczeem af bijvoorbeeld), maar wat wel opvalt, is dat ik de laatste dagen wat aangekomen ben. Dat is mijn geval goed nieuws! Het gekke is dat ik juist minder ben gaan eten de afgelopen week, omdat bijv. vlees zo moeilijk verteert en ik ook niet meer wil overeten. Ik hoop dat dit doorzet.

Ben ook benieuwd of die stoelgang goed blijft gaan zonder oxy powder. Morgen de wc-pot maar eens onder handen nemen. :|

 
Ik neem nu sinds een week precies geen oxy powder nou wat denk je?

Drama!! Gewoon weer keiharde verstopping :?

Ik ga zometeen slapen en dan neem ik er maar weer 2 hoor. Ik kan gewoon niet zonder,jammer!

Nu je het zegt, ik ben ook aangekomen en ben juist ook niet gaan overeten. Komen we aan van oxy powder 8O

 
Sampjes, wat vervelend dat je zonder oxy powder weer compleet verstopt raakt. Zijn dan je darmen lui geworden wellicht door de oxy powder? En heb je dan elke dag diarree als je oxy powder neemt?

Heb je magnesium geprobeerd in plaats van oxy powder en dan net zoveel totdat de ontlasting dunner wordt?

Bij mij was het gisteren nog steeds feest: 2 maal diarree, terwijl ik dus al gestopt was met oxy powder innemen. Kennelijk zit dat nog in m'n systeem. Benieuwd hoe het vandaag gaat. Ik ben in ieder geval blij dat ik de wc nog niet schoon gemaakt had :D

Mark

 
Hangt ervan af hoeveel ik neem bij 2 stuks ga ik ongeveer 3x maar dan is het vast. Bij meer dan 2 capsules dan diarree.

Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd, en als ik 2x 400mg neem dan ga ik wel naar het toilet maar met moeite. Maar meer dan 2 doe ik niet meer,lijkt me niet zo goed.

We moeten gewoon zonder kunnen!! Maar ja helaas kost even tijd.

Ik weet bijna wel zeker dat het gewoon nog in je systeem zit, dat had ik namelijk ook.

 
@Sampjes

En 1 x oxypowder doet niets?

2 dagen na het stoppen met oxypowder had ik minimale ontlasting, gisteren voelde ik geen aandrang, maar ben ik zelf maar een beetje gaan persen en toen kwam er wel wat.

Vandaag voor het eerst weer natuurlijke aandrang en een hele berg geloosd :D

 
Bij 1 capsule geen effect helaas, ik moet er echt 2 nemen. Ik ga nu ook maar weer zo een echte kuur doen van een week met opbouwen en afbouwen. Ik laat wel weten hoe het dan daarna verloopt.

Bij jou lijkt het goed te verlopen toch? Hoe is het nu?

 
@Sampjes

Je kunt na de 7 daagse kuur van Oxy Powder om de 1 of 2 dagen de dosis van 4 stuks herhalen. Je kunt dit zien als onderhoudsdosis.Belangrijk is dat je wel voldoende drinkt. Natuurlijk niet vergeten dat je eet waarbij de verhouding vetten, eiwitten en koolhydraten goed is.

 
6 capsules samen met het sap van 1/4 citroen wil nog nog niks voor me doen, een paar harde kleine drijvende donkere keutels..

 
Muis lijkt me erg lastig als je zo verstopt bent. Drink je wel genoeg?

Maar in jouw geval zou ik een dag vasten als het kan, of in iedergeval zo weinig mogelijk eten, inderdaad een klysma, heb je dat al eens gedaan? en dan doorgaan met bitterzout. Het moet er echt uit.

In principe werkt fruit laxerend.

 
Nou he he... het is zo ver... lekker waterig hoor, heerlijk (en dat meen ik oprecht)!

Ik denk dat ik inderdaad ook veel te weinig dronk.

Klysma heb ik regelmatig gedaan (was vaak een teleurstelling).

Blij dat het er uit is, ik wil nu een week de oxy poeder kuur doen, maar dan met 4 capsules. (een week lang diaree lijkt me niet zo best)

Dat alles goed schoon is en dan weer opbouwende verder!

Bedankt voor de tips!

 
Is het aan te raden probiotica te nemen na een oxy kuur, of volstaat de prebiotische kefir drank?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.740
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan