Oxy powder

Dia,

Het is juist een supergoed idee om als kuurtje te doen! Bedenk dat Rapzunzel verregaand zuurstoftekort heeft dat met een OxyPowder-kuurtje nog niet zo makkelijk is op te lossen. Iedereen die chronisch verstopt is heeft verregaand zuurstoftekort. Albert bijvoorbeeld ook. Maar bij Rapunzel en Albert geeft het wel het gewenste resultaat en heft het (tijdelijk) het zuurstoftekort op. Dat is al heel wat! Door zuurstof toe te voegen aan de darmen kunnen deze letterlijk weer meer 'ademen' en dat is hoe dan ook winst! De aerobe, positieve darmbacterien varen er wel bij, die krijgen ook meer 'lucht' en wie weet geeft dat net dat zetje dat je lichaam nodig had om zelf weer meer in balans te komen. Blijft dat effect uit, dan is het in ieder geval tijdelijk goed geweest. Wat heb je te verliezen?

Mike

 
Dankje Mike, spreekt mij zeker aan, lijkt mij wel wat om dit een keer te proberen. gewoon de boel keer goed opschonen. Ik ben zeer benieuwd naar Albert's ervaringen.

 
ik denk er ook aan te gaan bestellen, schrok wel van de prijs zeg!

Maar goed, als het helpt is het erg fijn!!

 
Is €45.00 voor een klein potje magnesium/zuurstof niet een beetje belachelijk duur? Waarom niet gewoon een theelepeltje magnesiumsulfaat/citraat samen met wat h2o2/ozon in een glas water? Dit moet ongeveer op hetzelfde neerkomen en kost niks.

 
Later heb ik het met mijn natuurarts gehad over het feit dat ik laten we zeggen 100 dagen lang elke dag 1 Oxypowder heb geslikt. Hij vond dat toch niet zo'n goed idee. Vanwege gewenning? Het leek hem beter om af te wisselen: Oxy, bitterzout, magnesiumcitraat, klysma.

 
tja....wat moet ik er van denken..

Mijn darmen zijn na mijn keizersnede nooit meer de oude geworden..dan worden ze "stil"

gelegd..en moeten daarna zelf weer op gang komen...

Heb vorig jaar een darmspoeling gehad...dat doe ik dus nooit meer..2 dagen erna een

flinke infectie...

Met de waterstofperoxide wel een flink "losings-proces" gehad...bij 10 druppels per glas....maar ook wel met de nodige buikkrampen..maar geen diaree

Met magnesium is het helemaal vreselijk...dan hoor ik echt ineens een soort knal...en

dan is het rennen naar de w.c...

Nu ik meer vlees eet...kan ik ook niet iedere dag...maar het zit me niet in de weg...

Zelf heb ik eigenlijk zoiets van..het komt wel als het echt moet...ik wil dat niet

echt gaan forceren..

Heb heeeeeeeeeel vroeger m'n darmen ook al verknald met senne-peulen thee...heeft

lang geduurd voordat dat goed kwam.

Dus ik wacht denk ik toch maar even met de oxy-poeder...

Dia.

 
Dia ook mijn darmen hebben een flinke tik gekregen nadat mijn blinde darm scheurde en ik een buikvliesontsteking kreeg..

update

dag 1 ; 2 oxy powder - geen reactie

dag 2 ; 4 " - drie maal

dag 3 ; 2 " - geen reactie

dag 4 ; 4 " - geen reactie

vanavond maar 5 nemen

 
Jeetje Albert! Hoe is het mogelijk zou je zeggen?? Misschien is je lichaam te leeg? Zit je in een meer vloeibare (soep :D ) fase?

 
Nee, ik eet ook rijst, fruit, groenten en vlees

dagelijks naar het toilet is iets wat ik me nauwelijks kan herinneren

 
Ik ben helaas ook niet zo'n dagelijks naar het toilet ganger. Vanuit het verleden weet ik het niet zo heel goed omdat ik er toen niet zo mee bezig was. Toch ben ik nu 3 dagen op een rij geweest.... Op een half theelepeltje magnesiumcitraat. Niet slecht! Nee, helemaal niet slecht voor mij.

 
Voor mij is het normaal dat ik zeker 1 keer, zo niet 2 of 3 keer per dag naar het toilet toe kan. Wanneer ik last heb van obstipatie is dit vaak niet het 'niet kunnen' maar het probleem is dan te harde ontlasting waardoor deze er moeizaam uit komt. 'even afkloppen' de laatste dagen gaat het goed, heb meerder keren per dag ontlasting. Nog steeds net zand, donker en erg vloeibaar..

Hoop dat het zo even doorzet, heerlijk zon opgelucht gevoel!

 
Ikke,

Allemaal opgeloste galstenen. Een goede zaak! Je zit duidelijk in de reiniging en in het loslaten. Houden zo!

Mike

 
Juist met de ontlasting had ik nooit probleem, altijd 's ochtends, ik voelde het, ging naar toilet, kwam gemakkelijk en snel weer klaar.

Dit is pas veranderd toen ik begon met eliminatie-dieet. Minder vaak/moeizaam/stopverfkleur. Dat wer door buikmassage van fysio wel weer normale bruine kleur. Maar het is nooit meer goed gekomen met gemak en frequentie.

Nu dus iedere ochtend klysma. Dan bkijft het in ieder geval niet hele week zitten.

 
De stopverfkleur komt omdat de lever de ontlasting dan rechtstreeks loost, zonder tussenkomst van de gal. De gal kleurt de ontlasting groen, vermengd met de geelwitte kleur van de lever komt de ontlasting er dan, als het goed is, bruin uit. Ik heb door een recente leverreiniging geelwitte ontlasting gehad (stopverfkleur). Ikke ervaart nu een diepdonkere kleur, bijna zwart. Ook dat herken ik en heb ik regelmatig gehad en soms nog steeds. Dat is heel oude rommel die er al veel te lang zit (darmplak). Soms komt het er groen uit, dan is het overmatige gal. Ook dit heb ik gehad en soms nog wel eens.

Als er sprake is van een van die kleuren gaat de ontlasting er over het algemeen moeilijker uit en is vaak ook pijnlijk, zurig en stinkt vreselijk. Dit is dus duidelijk toxische ontlasting en is een teken van ontgifting van de lever, de galblaas en de darmen. Dit proces duurt bij mij nu al bijna 5 jaar en is nog steeds niet ten einde. Er staat jullie dus het een en ander nog te wachten!

Mike

 
En....bedankt Mike.

heerlijk bericht zo vlak voor het slapen gaan, haha, en ik ben "nog maar" 3 jaar volop bezig met mijn voeding en lichaam.(eigenlijk zelfs al vanf mijn vijftiende,toen begonnen al de darmproblemen, maar was er nog geen internet)

Heb toch niets beters te doen:)

 
dag 5; 5 oxypowder gisteravond - geen reactie

dat wordt vanmiddag toch maar weer een klysma nemen

 
Albert,

Wat telkens bij jou gebeurt is dat je een schok introduceert in het lichaam en hierop volgt een kortstondige reactie. Daarna 'stabiliseert' het lichaam zich weer en gaat terug naar zijn oude staat. Er vinden bij jou alleen lichte verschuivingen plaats en dan ineens is het weer voorbij. Heel vreemd. Ook GAPS lost dit patroon niet op bij jou. Ik zou toch maar eens bij mijn eigen ziel naar binnen kijken of daar niet verregaande issues spelen met loslaten.

Mike

 
Albert, kun je zien dat zulke 'oplossingen' geen oplossingen zijn, het werkt vaak tijdelijk, het lichaam is niet gek. De oorzaak ligt dieper. Lever galuitstoot, algehele darmflora & vertering is bepalend voor een goede ontlasting. Voorlopig dus nog uitdagingen om zover te komen 8)

 
Mike

tsja ik weet het niet, maar ik ga zeker bij mijzelf te rade...er is wel één en ander los te laten ....

ik blijf mijn lijf hierin ondersteunen met vers geperste groenten, klysma L&G flush en spoeling

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.639
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan