Onze kwelgeest Martijn Katan

Ze heeft bij mij lyme geconstateerd (ik had geen klachten daarvan) en weggehaald.

Na het vasthouden van de lichtstaven meet ze dan weer.

Toen was het weg volgens de meet apparatuur.

Je gaat af op iemand en apparatuur.

Mijn moeder heeft jaren lang last gehad van tranende ogen.

Na de eerste behandeling was ze er van af.

Nu is het wel weer terug dus de oorzaak is door die therapie niet weggehaald/aangepakt.

Dus je kunt deze therapie dan waarschijnlijk ook scharen onder symptoom bestrijding?

 
Wat mij betreft is de biofotonentherapie niet krachtig genoeg.

Ik heb het ei van columbus nog niet gevonden trouwens.

Ik meld het meteen aan mensen die het weten willen als dat wel zo is.

Ik ben zelf nu 1,5 jaar (bijna) onder behandeling bij een resonantietherapeut die zei dat ze me in 1 jaar kon verlossen van alle ziektes en rotzooi.

Is niet gelukt.

Maar in tegenstelling tot de vorige behandelaars wil deze met mij (en mijn naasten en nog wat lotgenoten) tot het gaatje gaan zonder vergoeding na dat jaar.

Dus daar heb ik nu mijn hoop op gezet.

In elk geval kan deze therapeut mijn blaasontstekingen en bijv. hartkloppingen ongedaan maken (ik heb ze nu ook niet meer, terwijl eerst veelvuldig), wat verder mij niet meer lukte met de meeste fytomiddelen.

Wel met antibiotica, maar die gebruik ik liever niet.

In elk geval heb ik met de biofotonentherapie nooit ontgiftigingsverschijnselen gevoeld, wat voor mij wel een graadmeter is of iets in elk geval een beetje werkt.

Met de bioresonantietherapie en de kleurentherapie wel.

En met fotonentherapie, wat iets compleet anders is weer dan biofotonentherapie, ook.

En ook met NES, sjonge dat kon ik gewoon niet volhouden die ontgiftigingsreacties met de NES.

 
Debsy, ja die vorm van kleurentherapie bedoel ik.

Ik wil je wel zeggen dat het heel belangrijk is welke resonantietherapeut je voor je hebt.

Een resonantietherapeut kan 1 keer een infectie weghalen, maar als ze diezelfde infectie niet vaker behandelen komtie terug.

Heb je nog geen waar voor je geld.

Dat is met infecties zo: bacterien hebben ontzettende goede verdedigingsmechanismen waar moeilijk tegen op te boxen valt.

En de ziekte van lyme is een zeer bekende.

Die vormt biofilmlagen, boort zich in weefsels, neemt verschillende vormen aan, muteert, het is haast niet meer bij te houden welke fratsen die uithaalt.

Plus verschillende infecties werken samen als een 1: dan wordt het een veelkoppig monster: valt de ene uit, dan gaan die andere zo opspelen dat ook weer tot consequentie heeft dat ze proberen de oude infectie weer terug uit te nodigen zou je kunnen zeggen, want daar hebben die andere typen infecties ook baat bij: ze houden elkaar in stand.

Daarom: bijv. iemand heeft bijv. zeg wondroos.

Dan heeft die nooit alleen wondroos, maar ook vaak andere -rozen bij zich (gordelroos bijv, maar er zijn er meer) en bijv. herpesvirussen bij zich.

Dat is een bekende samenwerking.

Dus dit soort dingen moeten die therapeuten allemaal eigenlijk weten en meer.

Zoals ook: zolang niet alle verontreinigingen en verstoringen weggehaald zijn komen de infecties terug/

 
Ja ik weet bij mij in het dorp zit een kleurentherapeut waar ik heel veel goede verhalen over heb gehoord.

T schijnt dat hij zoveel succes heeft met lyme dat mensen van over de grens naar hem toekomen. Maar wle interessant ik ga me er eens in verdiepen.

 
Nog even over KEES

Buiten dat het eigelijk een misdaad is om dit te produceren en als eten aan schapen te verkopen (elk schaap kan wakker en mens worden het is eigen keus om te blijven blaten of wakker te worden).

Maar over KEES, ik heb mij al lang verbaasd over een product ik de supermarkt wat "jong belegen" heet, het ligt vaak naast de kaas maar er staat niet op dat het kaas is ondanks dat het er op lijkt. De verpakking verteld niets anders dan de gewone ingrediënten maar volgens mij is dit een 'voorloper' van het KEES product. Weet iemand (Mike??) hier meer van??

Erik

 
Quote:
Dan heeft die nooit alleen wondroos, maar ook vaak andere -rozen bij zich (gordelroos bijv, maar er zijn er meer) en bijv. herpesvirussen bij zich.


Er bestaan geen herpesvirussen. Voorbeeldje: een 'koortslip' zou ook worden veroorzaakt door een herpesvirus. Ik ken 2 mensen die dit regelmatig hebben. Wat opvalt is dat telkens als ze onder hoogspanning staan ze een koortslip krijgen. Stress dus. Het wordt tijd dat jullie je gaan verdiepen in epigenetica, wat verwijst naar iets wat de genen overstijgt.

Wist je dat slechts 2% van ons DNA ons fysieke lichaam bouwt? De andere 98% wordt door de materiele 'wetenschap' weggewuifd met een wel heel arrogante term: 'junk-DNA'. O ja? Heeft God een foutje gemaakt door ons een DNA-capaciteit te geven van 100%, waarvan we slechts 2% nodig blijken te hebben? Dat geloof je toch niet zelf!

Epigenetica kijkt naar die andere 98% en in hoeverre die van invloed is op de 2% materiele DNA. Die 98% is nl. IMMATERIEEL, oftewel pure energie! Leer die beter beheersen en je hervormt jezelf ook in materiele/fysieke zin. Een goed boek hierover is The Biology of Belief van Bruce Lipton. Momenteel lees ik Deep Nutrition, dat hier ook over gaat. Dank, Astrid, voor de tip, een fascinerend boek!

Mike

 
Erik,

Ik denk dat die jong belegen kaas zo'n plastic uiterlijk (en smaak) heeft omdat deze graangevoerd is. Al die neutraal smakende kazen hebben hetzelfde gemeen. Een grasgevoerde kaas heeft een indringende en scherpe smaak, ook als deze jong is. Vroeger noemde ik commerciele jonge kaasschijfjes 'zeemleren lappen'. Ik zat toen al aardig dicht bij de werkelijkheid. Er is dus inderdaad een link met de plantaardige KEES, want deze is ook gebaseerd op graan- of zaadvetten.

Mike

 
@Mike:

Quote:
Wat opvalt is dat telkens als ze onder hoogspanning staan ze een koortslip krijgen. Stress dus.


Het kan ook en-en zijn: dat je onder stress vatbaarder bent voor infecties (lijkt me ook niet meer dan logisch).

Dat weet ik van een naaste: die krijgt wondroos (bacterie) als die stress heeft.

Heel duidelijk. En wondroos is ook onmiskenbaar: er komt een rode, zich uitspreidende vlek op de huid inclusief koorts in het geval van die persoon die ik ken.

Voor mij bewijst de tussenkomst van stress als factor nog niet dat viri niet bestaan.

In elk geval vermoed ik ook wel bijnieruitputting bij die persoon overigens, maar wie heeft het niet tegenwoordig?

En bijnieruitputting triggert infecties ook, maar de factor stress is dan ook wel nodig nog.

Maar goed, ik ben in een mum van een tijd overprikkeld.

Ik kan overal stress uit putten als ik wil:)

Plus nog een aantal andere voorwaarden: dat je net genoeg microben uit dezelfde kudde die zichzelf in stand houdt, in je lijf hebt.

Daarnaast: ik heb van dichtbij iemand meegemaakt dat ze last kreeg van herpes bij de geslachtsdelen nadat ze met iemand de liefde of wat het was had bedreven. En die ander was nogal bedreven in die liefde of wat het was: de dorpsdokter: je weet hoeveel autoriteit van zo iemand afstraalt. Gelijk daarna (na die daad van liefde of wat het was) kreeg die persoon in mijn omgeving wat men noemt: herpes.

Dat komt dan toch niet van binnenuit (in eerste instantie)?

Dat kwam bij haar terug op momenten van stress ook, lekker lastig.

Ze kwam in contact met mensen die dit elke maand hebben/hadden over hun hele lijf soms.

Ik ben er nog niet van overtuigd dat dat sec alleen iets van milieuverontreiniging zou zijn.

Wel altijd onderliggend.

Iemand zonder verstoringen door gif- en ingespoten vaccinatiestoffen en straling krijgt volgens mij geen last van infecties, ook niet bij stress.

Maar als het eenmaal zover is, last van onderliggende verstoringen en infecties, ontkom je er niet aan te beginnen bij de infecties.

Dat is wat ik er tot nu toe van begrijp.

 
Dat stress je vatbaarder maakt voor infecties klopt, want dan gaat je cortisol omlaag en dat is een krachtige bestrijder van infecties en ontstekingen. De vraag blijft dan: wat veroorzaakt die infecties/ontstekingen? Zolang het bestaan van virussen nog niet aantoonbaar is gemaakt, kunnen we er niet van uitgaan dat het een herpesvirus is of welk virus dan ook. Van bacterien, schimmels en parasieten weten we wel dat deze overdraagbaar zijn, ook van de ene soort naar de andere. Maar zelfs dan moet je de vraag stellen hoe het komt dat de een wel vatbaar is voor besmetting en de ander niet.

Dit heeft te maken met het interne milieu. Micro-organismes zijn aaseters, opruimers, vuilnismannen en voeden zich alleen met halfdode, dode of lichaamsvreemde materie. Zij zijn geen ziektekiemen of ziekteverwekkers, maar reageren juist op verzwakking en verzieking en helpen mee deze op te ruimen. Bechamp heeft niet alleen aangetoond dat deze organismes pleomorf (meervormig) zijn, maar zelfs van 'negatief' naar 'positief' kunnen veranderen en dat dit afhankelijk is van een negatief of positief inwendig milieu.

Dit heeft te maken met anaeroob vs. aeroob. Een goed voorbeeld is de e-coli. Deze bestaat zowel in een gunstige darmvariant die aeroob is als een 'ongunstige' die anaeroob is. Het is niet de schuld van de e-coli dat de omgeving anaeroob is, hij reageert slechts op die omgeving. Maak de ongeving weer aeroob en de e-coli verandert in positieve zin mee. Veel anaerobe omstandigheden in het lichaam hebben te maken met een slechte eiwitvertering a.g.v. te weinig maagzuur, een symptoom van bijnierverzwakking. Stress dus.

Dat straling, vaccins, chemtrails en andere factoren onze inwendige (en uitwendige) omgeving verstoren helpt zeker niet mee. We worden inderdaad van alle kanten bestookt. De enige werkelijke bescherming moet dan ook van binnenuit komen. Ik verwijs ook naar deze tekst:

https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=232

Quote:
Er wordt ook vaak tegen mij gezegd dat natuurvolkeren het makkelijker hadden omdat ze schonere lucht inademden en minder stress hadden. Met gevaar voor eigen leven elke dag moeten jagen op voedsel in vaak barre klimaten levert behoorlijk wat stress op, dat kan ik je vertellen! Hun stressBESTENDIGHEID was echter vele malen groter door sterkere bijnieren. Daarnaast zijn er nu nog stammen in Afrika die hun voedsel op traditionele wijze binnenshuis bereiden in hun hut zonder schoorsteen en dus dioxine inademen door de rook. Toch zijn deze mensen beschermd door hun hoge inname van vetoplosbare vitamines, met name vit. A.

Ook at men altijd al vis met kwik. De geweldige website http://www.fishscam.com laat zien dat het kwik- en dioxinegehalte in vis de laatste 150 jaar NIET is gestegen, maar dat onze BESCHERMING ertegen is gedaald. Door vis te vermijden vanwege kwik krijg je ook niet de beschermende vit. A binnen die eveneens in die vis zit. Vervolgens worden we ook nog bang gemaakt voor een vermeende 'vit. A-vergiftiging' op basis van 1 ENKELE STUDIE die ook nog eens SYNTHETISCHE vit. A betrof. Kortom, men wist vroeger echt wel wat stress en gifstoffen waren, maar men had betere bescherming door opbouw van RESERVES.


Mike

 
Nog een keertje over virussen. Ik ben sinds vandaag flink verkouden. En niet alleen ik, mijn vriendin, familie, collega's. Als het komt door gifstoffen dan klopt er nog steeds iets niet, want dan zouden ik en mijn vriendin er geen last van moeten hebben. Het zijn dan misschien geen virussen, maar het moet wel iets zijn wat makkelijk van mens tot mens wordt doorgegeven. Het zal dus wel bijna een bacterie moeten zijn denk ik dan.

Toch wel jammer, had verwacht dat ik na een aantal jaren gezond eten wel wat minder vatbaar zou zijn voor deze "virussen"..

 
Evan,

Bij jou speelt de factor angst en stress ook nog wel een rol van betekenis. Er is geen grotere ziekmaker dan deze negatieve emotie.

Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat jij en anderen om je heen niet eens geveld hoeven te worden door iets wat overdraagbaar is, maar simpelweg door een tekort aan vit. D (en wie weet ook andere vetoplosbare vitamines als A, E en K). Als iedereen min of meer dezelfde tekorten heeft lijkt het alsof er iets 'heerst', maar krijgt men min of meer op hetzelfde moment de rekening gepresenteerd voor soortgelijke immuunzwakheden a.g.v. voedingstekorten. Ziekte is een vergiftigingscrisis veroorzaakt door voedingstekorten!

Stress is en blijft een factor die niet onderschat moet worden, onze samenleving draait erop (helaas). Onder voeding moeten we niet alleen fysieke voeding verstaan, maar ook emotionele, energetische en spirituele. Hier is een heel mooi boek over geschreven door Thomas Cowan, de 'huisdokter' van de WAPF. Het heet The Fourfold Path to Healing.

Mike

 
Quote:
Als iedereen min of meer dezelfde tekorten heeft lijkt het alsof er iets 'heerst', maar krijgt men min of meer op hetzelfde moment de rekening gepresenteerd voor soortgelijke immuunzwakheden a.g.v. voedingstekorten.


Toch wel vreemd dan dat iedereen PRECIES op hetzelfde moment PRECIES dezelfde tekorten heeft. Vitamine D geloof ik best, maar dan zouden al die andere mensen veel eerder ziek moeten zijn, want mijn vriendin en ik nemen nog altijd dagelijks levertraan, rauwe melk, roomboter, af en toe zalm, eieren.

Gelukkig binnenkort een UVB lamp voor nog meer vit D aanmaak.

Stress en angst speelt zeker nog wel een rol, maar gaat gelukkig stapje voor stapje nog steeds de goede kant op. Heeeeeel langzaam, maar toch..

 
Ik ga mee met wat Poekie eerder heeft geschreven. Alles wat leeft heeft een frequentie, dus ook ziekte. Wie vatbaar is voor bepaalde lagere frequenties pikt deze op. Hoe meer mensen dit doen hoe meer kritische massa wordt bereikt en er een krachtveld ontstaat. Mogelijk worden er zelfs kunstmatig krachtvelden gecreeerd d.m.v. TESLA-techonologie zoals HAARP. Verklaar mij dan eens waarom ik vroeger ALTIJD ziek werd en nu NOOIT. Waarom gaat de ziekte dan aan mij voorbij?

Mike

 
Ik ben ook steeds meer overtuigd van frequenties die wij niet waarnemen, maar waar we wel door beinvloed worden.

Ik ben dan ook van plan om eens met het orgone te experimenteren en daar ook mijn eigen ervaring mee op te doen. Dat doe ik met alles.

 
Oke Mike,

Nu wordt ie duidelijk. Er zijn dus veel mensen vatbaar voor de lage frequenties. Stress en angst zijn denk ik de meest lage frequenties die er zijn, dus ziehier het probleem van mensen die vatbaar zijn voor de zgn "virussen". Deze freq zweven dus ook rond in de vorm van chemtrails en dmv Haarp.

De ziekte gaat dus aan jou voorbij, omdat je niet meer vatbaar bent voor de lage trillingen. Je bent dus zo goed als vrij van stress en angst.

Als vitamine D DE beschermer is tegen verkoudheid en griep, maar waarschijnlijk ook tegen kanker, dan kunnen we dus bijna concluderen dat dit een vitamine is met een mega hoge frequentie.

Via vaccinaties worden dus giftige stoffen ingespoten om je weerstand te verlagen en je in de stress-stand te zetten. En de energetische trilling die hier op een of andere manier aan toe wordt gevoegd maakt ons ziek?

 
Quote:
Via vaccinaties worden dus giftige stoffen ingespoten om je weerstand te verlagen en je in de stress-stand te zetten. En de energetische trilling die hier op een of andere manier aan toe wordt gevoegd maakt ons ziek?


Vaccins zijn zo opgezet dat ze zgn. 'cytokinestormen' veroorzaken, oftewel een overactief, gestresst immuunsysteem (autoimmuunreacties). Dit zet het lichaam in een stressstand waarvoor het evolutionair niet is ontworpen. En dat al op jonge leeftijd!

Je moet je ook afvragen waarom al die gezinsdrama's en wilde schietpartijen vrijwel altijd gelinkt zijn aan psychotropische 'medicatie', zoals Prozac en Ritalin. Reken maar dat hier een duivelse frequentie in zit! En daarnaast rommelen SSRI's ook met je cholesterolhuishouding. Een brein dat niet genoeg cholesterol krijgt, maakt te weinig serotonine aan en wordt agressief, depressief of zelfs suicidaal en homocidaal.

Mike

 
Quote:
Opgepast met napapegaaien, want dit schijnt grote onzin te zijn als je een beetje wetenschap hebt gehad. Moritz maakt zich er ook schuldig aan in het Timeless Secrets boek. Google maar eens op "margarine plastic molecule"

Als je het toch kan bewijzen: graag.


Dankzij het boek Deep Nutrition is hier het gevraagde bewijs. Eindelijk wordt het eens helder en duidelijk uitgelegd. Ik heb dit citaat in het Nederlands vertaald:



Om de katoenzaadolie meer de structuur van boter te geven moest men deze indikken tot een vaste pasta. De chemie bood twee opties: of men verbond diverse oliemoleculen met elkaar, of men maakte de individuele moleculen minder flexibel en beter stapelbaar. De eerste optie levert een primitieve vorm van plastic op, die niet geschikt is voor consumptie. En dus koos men voor de tweede optie. Men creëerde een omzetting van de vetzuren in de olie, waarbij deze nagenoeg vlak werden gestreken door middel van hitte, druk en een nikkelkatalysator. De sleutel tot het eetbaar laten lijken van het product zat hem in de katalysator, die ervoor zorgde dat de moleculen niet samensmolten tot plastic.


Bedenk ook dat margarine in opdracht van de adel is ontwikkeld als goedkoop voedsel voor 'het gepeupel'. Hetzelfde met graanproducten. Dit heeft geleid tot de statistieken waaruit blijkt dat we vroeger letterlijk niet half zo oud werden als nu. Het waren de graanproducten en de bewerkte vetten die ons sloopten, terwijl de adel wel ouder werd en zich tegoed deed aan bijzonder voedzame voedinsmiddelen als wild, kaviaar (viseitjes) en orgaanvlees (foie gras, zwezerik, etc.). Van de Queen Mother in Engeland, die 101 is geworden en vredig in haar slaap is overleden, is bekend dat ze rauwe melk dronk. Ondertussen zijn het diezelfde machthebbers die dergelijke voedingsmiddelen voor ons verbieden of ons d.m.v. pseudowetenschap gebaseerd op angst hiervan proberen te weerhouden.

Nog een mooi voorbeeld: ascorbinezuur (vitamine C) heet zo, omdat het scheurbuik tegengaat: a-scorbine, anti-scheurbuik. In tegenstelling tot wat algemeen wordt aangenomen wordt scheurbuik niet veroorzaakt door een tekort aan vit. C maar door consumptie van granen. Het was het scheepsbeschuit boordevol fytinezuur dat de matrozen scheurbuik bezorgde! Vit. C heeft een beschermende werking tegen fytinezuur en daarom ziet men vit. C als de anti-scheurbuikvitamine.

De adel zag veel mogelijkheden in graanproducten omdat deze een goedkope en lang houdbare voedingsbron vormden, dus perfect geschikt voor matrozen en soldaten. In feite is er nog steeds niets veranderd. De massa wordt nog steeds dom, ongezond en voor de gek gehouden door goedkoop, toxisch voedel, terwijl de elite zich tegoed doet aan echte voeding en lang en gezond blijft leven. Maar we worden ouder dan ooit en zijn gezonder dan ooit, hoor. Als je dat gelooft heb ik ergens nog wel een mooie brug te koop voor je.

Mike

 
Is nu toch het bewijs daar.

Maar het bastion van de elite begint ook barstjes te vertonen: laatst waren Alexander en Maxima op tv en toen zei Maxima dat ze maaltijden in de magnetron opwarmde!!!! :mrgreen:

Zal dat nog een bepaalde bedoeling hebben of zijn ze A&M 'gewoon' vergeten in/voor te lichten dat een magnetron not done is qua gezondheid.

 
Poekie, ik denk als ik dat lees dat Maxima dat zei dat ze haar eten in de magnetron opwarmt: ik denk dan: die kan alles zeggen: er is toch niemand die het checkt? Ik geloof dat niet dat ze haar voeding in de magnetron opwarmt. Bovendien heeft zij koks in dienst die toch op elk gewenst moment eten brengen op afroep?

Ik verbaas me er wel over, over hoeveel mensen de magnetron gebruiken alsof het niets is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.274
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan