Onze kwelgeest Martijn Katan

Ik vond deze foto's + info toch wel erg interessant:

Lyme foto's

Hier kun je zien welke families/soorten er zijn en welke kenmerken ze hebben.

Aschwin

 
Mijn engels is goed maar niet fantastisch.

Ik vraag het omdat wij twee kinderen hebben en heel duidelijk was dat ze de waterpokken op elkaar overdroegen. Ik begrijp je verhaal met griep, lage vitamine C/D waardes enzo. Maar ik geval van waterpokken niet. Eerst had mijn nichtje het, twee weken later haar zus toen mijn neefje twee weken later daarna mijn jonste twee weken later en daarna mijn oudste. Dat is toch niet louter toeval?

 
Mijn neefje en nichtje hebben allebij het gewone vaccinatieprogramma doorlopen.

Die lopen ook continue met "groene"snotneuzen.

Mijn dochters zijn met 1 jaar en 8 maanden gevaccineert, alleen DTP en gelijktijdig fytotherapeutisch behandeld voor ontstoring, er zat 7/8 maanden tussen de 3 DTP inentingen. Dus ja ze zijn wel gevaccineert (volgens alternatieve schema van Tinus SMits), ik durfde het destijds nog niet aan het helemaal niet te doen en mijn antropopsofisch consultatiebureau was ook qua mening gematigd. Maar veel minder dan "andere" kinderen.

Toch vraag ik me af waarom je dit vraagt want stel dat waterpokken een uiting is van toxines waarom volgden ze elkaar dan zo op? Bij mijn jongste stelde het trouwens geen fluit voor, die had niet eens 15 pokjes, mijn oudste viel ook wel mee. Mij nichtje daarentegen zat echt helemaal onder van top tot teen.

 
Je neefje en nichtje hebben het gewone vaccinatieprogramma doorlopen, jouw kinderen een gematigd programma. Zij hadden niet of nauwelijks klachten, maar jouw nichtje zat helemaal onder de waterpokken. Zij en jouw neefje liepen daarvoor ook constant rond met groene snotneuzen. Zet je dit niet aan het denken? Zou het kunnen dat de pokken veroorzaakt werden door het vaccin zelf en dat de immuunzwakheid van de kinderen die het reguliere programma doorliepen ze vatbaarder maakten voor de gifstoffen in de vaccins en dat jouw kinderen door jouw voorzichtigere aanpak weliswaar vaccinatieschade opliepen, maar toch beduidend minder vanwege een betere inwendige bescherming?

Mike

 
Dat is voor ons al heel lang duidelijk, ook omdat onze kinderen zich qua motoriek en spraak zich zo snel en goed hebben ontwikkelt, nooit met snotneuzen lopen etc.

Maar dan zie ik nog steeds geen atwoord op mijn vraag: waarom krijgen ze dan in hetzelfde tijdbestek de waterpokken? Dat kan toch niet toevallig zijn?

 
Ik denk zelf dat er wel 'besmetting' plaats vindt, maar dan niet door een virus, maar door bacterien die een verzwakte host zoeken en dus vinden in mensen die gevaccineerd zijn.

Als die bacterien in de lucht zitten en overal elders zitten, dan kan 'besmetting' prima gebeuren als er een host te dichtbij komt en het inademt of whatever. Alleen zegt men daarvan gelijk dat het een virus is die een bepaalde kenmerk heeft. Terwijl het kenmerk volgens de theorie van Mike dus al in het vaccin zit, wat bepaalde uitingen veroorzaakt omdat dat deel van je systeem is uitgeschakeld.

 
Ik heb ook weleens gehoord dat verkoudheid pas sinds een paar honderd jaar bestaat. Weet niet precies wanneer, maar ik dacht dat er voor 1800 nog nooit iemand verkouden was geweest. Heb dit ooit ergens gehoord, maar heb geen idee of het waar is.

 
Eigenlijk - zie link van Mike - bestaat besmetting met bacteriën niet. Mijn beredenering zou zijn dat de besmetting met toxinen heeft plaatsgevonden door de vaccinatie (of inademing, parfums, plastics etc.), die toxinen worden door bacteriën het lichaam uit gewerkt en de uiting (ontgifting) daarvan is waterpokken, of mazelen, of wat ook maar. Ik zou dan denken dat een bepaald bestanddeel waterpokken tot gevolg heeft, een ander bestanddeel mazelen of iets anders. Alle uiting van ziekte zou je in dat geval tot de 'detoxreacties' kunnen rekenen, een poging van het lichaam zich te ontdoen van vergif en afval.

Het feit dat je dus schijnbaar 'besmet' kunt raken met ziekte zegt dan iets over de toxiciteit van je lijf. Op het forum van Bee stelde iemand dezelfde soort vraag maar dan mbt geslachtsziekte: 'hoe kan dát dan?' Bee antwoordde (helaas) dat dat toeval zou zijn omdat je nu eenmaal niet ziektes kunt 'oppikken'. Ik vind dat te gemakkelijk en bleef met dezelfde vraag rondlopen maar ik denk dat ik hem nu misschien zou kunnen beantwoorden: we leven met duizenden soorten toxinen in ons lichaam, misschien ook die waarvan de uitingsvorm van het detoxproces een SOA is omdat dat juist dat type bacterie aantrekt, en op die plek. 'Besmetting' met die bacterie vormt dan misschien de trigger tot ontgifting van die bepaalde toxine en is dan het begin van de SOA. Dat betekent dus ook dat als je die toxine niet bij je draagt je ook niet ziek wordt als je wél de bacterie oppikt.

Hilda

 
Quote:
Ok bedankt dat is duidelijk!


Haha, ik schreef dit eigenlijk alleen om te kijken of iemand dit kon bevestigen. Had dit weleens gehoord en vroeg me af waar dan het verkoudheid"virus" vandaan komt.

 
Als verkoudheid en griep voor grofweg 1800 niet bestond zou je kunnen denken dat het een gevolg is van de industriële revolutie.. Gif dus, dat wordt opgeruimd door bacteriën in de vorm van verkoudheid en griep.

 
Quote:
Maar dan zie ik nog steeds geen atwoord op mijn vraag: waarom krijgen ze dan in hetzelfde tijdbestek de waterpokken? Dat kan toch niet toevallig zijn?


Als het dan niet via een 'virus' of bacterie overgedragen wordt: alles is en heeft een frequentie.

Dus zou het (gedachtespinsel van mijn man) dan zo kunnen zijn dat het via trilling overgebracht wordt?

Maar hoe zit dat dan met kanker. Dan heeft je lichaam, op de plek waar die kanker zit ook een bepaalde trilling.

Je leest/hoort zo vaak dat bijv. borstkanker veel in een familie voorkomt.

Of prostaatkanker of hart- en vaatziekte die in een familie alle mannen treft.

 
Quote:
Maar hoe zit dat dan met kanker. Dan heeft je lichaam, op de plek waar die kanker zit ook een bepaalde trilling.

Je leest/hoort zo vaak dat bijv. borstkanker veel in een familie voorkomt.

Of prostaatkanker of hart- en vaatziekte die in een familie alle mannen treft.


Wat van generatie op generatie overgedragen wordt zijn allereerst slechte eetgewoontes. Hoe verklaar jij bijvoorbeeld dat hele gezinnen overgewicht hebben, terwijl er dan niet noodzakelijk sprake is van bloedverwanten? Hoe verklaar je dat huisdieren nu ook dezelfde ziektes krijgen als hun baasjes? Springen de genen dan soms over van de ene soort naar de andere of zit het in het feit dat ze gelijksoortige rommel eten?

Dit maken ze ons ook wijs over virussen. Waterpokken heet in het Engels 'chicken pox'. We zouden het dus van kippen hebben gekregen. Denk ook aan varkenspest, vogelgriep, mond- en klauwzeer, koeien-tbc, etc. Allemaal onnodige bangmakerij voor onzichtbare, niet-bestaande 'vijanden'.

Mike

 
Iemand enig idee hoe je de rest van de vaccins zou kunnen ontstoren?

Of zouden ze hier overheen kunnen groeien? Ik heb immers heel voorzichtig gedaan. Anyone?

BTW binnenkort worden kinderen standaard ook tegen waterpokken ingeeent en standaard tegen Hepatitus B, de vaccinindustrie weet van geen ophouden.

Laatst zag ik op TV een programma over oude mensen dat mensen steeds ouder worden en dat de eerste mens die 1000 wordt nu al is geboren. Wat willen ze daarvoor gebruiken? Artificial Intelligence? Ik geloof er geen snars van. Ik denk dat vooral vanaf deze generaties steeds sneller aftakelen gezien de absurde verslechterde voedingsgewoontes /straling/vaccins etc. Je ziet toch nu al dat chronische ziektes op steeds jongere leeftijd voorkomen. Nu heb je kinderen met allerlei etiketten en allergieen. Ik ben 32 en dat ik jong was had ik daar nog nooit van gehoord, zelfs op de middelbare school nog niet. En in hetzelfde programma dat het ouder worden van de mens dankzij de medische wereld komt. Knap staaltje propaganda weer.

 
Quote:
Iemand enig idee hoe je de rest van de vaccins zou kunnen ontstoren?

Of zouden ze hier overheen kunnen groeien? Ik heb immers heel voorzichtig gedaan. Anyone?


Homeopathie of een andere vorm van resonantietherapie (bioresonantietherapie/kleurentherapie bijv).

Het wordt in het bloed gespoten, dus volgens mij ontbreekt dan de mogelijkheid om er via de normale uitscheidingswegen vanaf te komen.

 
Debsy,
Quote:
Laatst zag ik op TV een programma over oude mensen dat mensen steeds ouder worden en dat de eerste mens die 1000 wordt nu al is geboren.



Het klopt hoor, wat ze in dat programma gezegd hebben.

Wat dacht je van de mensen hier op dit forum.

Die zijn allemaal hard bezig om tiptop gezond te worden.

En als ze dat eenmaal zijn dan worden ze allemaal stokoud, misschien wel 1000 jaar.

Gaan we met z'n allen geschiedenis schrijven.

Nou ja, dat dus ook niet want we gaan met de 'geschiedenis' mee, we kunnen er straks live over vertellen. 8O

Quote:
Iemand enig idee hoe je de rest van de vaccins zou kunnen ontstoren?

Of zouden ze hier overheen kunnen groeien? Ik heb immers heel voorzichtig gedaan. Anyone?



Via biofotonen therapie, hier een filmpje die wij gemaakt hebben:



Je kunt er ontstoort worden van vaccinaties, straling, allerlei medicijnen.

Het mooiste is als je nog medicijnen hebt, die neem je dan mee zodat je daar specifiek op ontstoort kunt worden.

 
Poekie, in elk geval heeft de biofotonentherapie bij mij de lyme niet weg kunnen krijgen.

Waarom de vaccinaties dan wel?

Bovendien hebben andere therapeuten bij mij nog steeds de vaccinaties geconstateerd.

En ze zitten er nog steeds.

Maar ja wat wil je: er zijn ongeveer zo´n 100.000 verschillende chemische stoffen bekend en in omloop.

Hoe krijgt een gemiddelde therapeut storingen bij iemand dan weg?

Je kunt het beste naar meerdere therapeuten gaan met verschillende meetmethodes om zeker te weten dat je van de ergste rotzooi verlost bent.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.531
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan