Onze kwelgeest Martijn Katan

Wij hadden laatst, na een concert, een etentje met ons koor. Iedereen had wat te eten gemaakt en er waren ook gerechtjes die opgewarmd dienden te worden. Het idee was om dat in de magnetron te doen.

Ik liep daar al op te spinsen dus ik was er als de kippen bij. Ik zei, de magnetron is helemaal niet goed. Reactie: ja misschien niet voor jou maar voor ons maakt dat niet uit hoor. Gelukkig stond naast de magnetron een oven en die nog warm was.

Dus werd alles in de oven opgewarmd. Als ik het niet in de gaten had gehad werd het dus de magnetron want dat is sneller.

Als het wel de magnetron was geworden dan had ik het dus niet gegeten.

Ik geloof toch wel dat Maxima het in de magnetron opwarmt. Het ging er om dat op dagen dat het personeel vrij was zijzelf niet in de keuken stond.

 
Willem Alexander heeft volgens mij sarcoidose, dus hoezo gezond? Daarom zie je op vele foto's dan weer een opgeblazen willem,dan weer dun...prednison!!

 
Wim-Lex en Maxima zijn van de depopulatie-agenda. Voor nietsvermoedende burgers dienen zij echter als voorbeeld, dus als zij zeggen dat de magnetron goed is, dan volgen hordes onnozele burgers dit voorbeeld. Wim-Lex houdt zich bezig met water. De powers-that-be hebben al de controle over ons voedsel, onze gezondheidszorg, onze energie, ons geld en hun volgende doelwit is ons water.

Jaarlijks komen de powers-that-be bijeen voor de Bilderburgconferentie, onder voorzitterschap van de moeder van Wim-Lex, Bilderbea. De Bilderbergconferentie is in het leven geroepen door de opa van Wim_Lex, wijlen prins Bernhard, ex-SA'er en SS'er, die steekpenningen heeft aangenomen van het miltaire bedrijf Lockheed en nazi's m.b.v. de KLM heeft helpen ontsnappen naar Argentinie.

Maxima houdt zich bezig met microkredieten in de Derde Wereld. Niet alleen worden complete landen en continenten via de Wereldbank en het IMF in slavernij gehouden d.m.v. leningen en schuld, ook individuele burgers zijn van de banken als ze eenmaal een microkrediet aangaan. En de link Argentinie, nazi's en het Nederlandse koningshuis is met Maxima weer voortgezet. Haar vader had als favoriete hobby om dissidente burgers levend het vliegtuig uit te gooien!

Ogenschijnlijk lijken het voorbeeldige mensen die zich inzetten voor een betere wereld. In werkelijkheid maken ze onderdeel uit van een zeer duistere agenda die gericht is op een werelddictatuur, een wereldmunteenheid, een wereldreligie, etc. Uiteindelijk zal ons dit verkocht worden als een 'gemeenschappelijk antwoord op een gemeenschappelijk probleem'. Zorg ervoor dat er een crisis op wereldschaal ontstaat en de roep om een wereldwijde oplossing zal vanzelf ontstaan. Dit gebeurt door kunstmatige schaarste. Wim-Lex zorgt voor waterschaarste, Maxima voor geldschaarste door schulden die nooit terugbetaald kunnen worden, terwijl Bilderbea met haar clubje jaarlijks de wereld verdeelt als een taart.

Tijd om wakker te worden en de koffie te ruiken, lijkt me! Daarom wil men ook niet dat we zo goed eten, want met functionele hersens zijn we weer in staat tot het leggen van verbanden en een kritisch denkvermogen!

Mike

 
Over de magnetron gesproken, microgolven worden ook anders ingezet door het clubje waar Mike het over heeft.

@ Dirtsa dat wist ik niet van die ziekte bij WA.

 
Hier een leuk artikel over pellagra, een ziekte waar de meesten nog nooit van hebben gehoord maar die in Amerika ooit toch zo'n 100.000 slachtoffers wist te eisen. Een ziekte die ontstaat door ondervoeding vanwege te eenzijdig veel mais te eten. Het interessantst is eigenlijk het achtergrondverhaal van de wetenschapper die wist hoe het te genezen maar die door de hele medische wereld werd uitgekotst. Telkens weer duiken dit soort verhalen op. Denk aan Rene Quinton, Otto Warburg en natuurlijk Weston Price.

http://www.amerika.nl/cms/geschiedenis/e107_plugins/content/content.php?content.98

 
Nog niet zo lang geleden schreef ik hier:

Quote:
Van de Queen Mother in Engeland, die 101 is geworden en vredig in haar slaap is overleden, is bekend dat ze rauwe melk dronk. Ondertussen zijn het diezelfde machthebbers die dergelijke voedingsmiddelen voor ons verbieden of ons d.m.v. pseudowetenschap gebaseerd op angst hiervan proberen te weerhouden.


Dit artikel geeft aan dat haar dochter, de huidige Engelse koningin, zich eveneens tegoed doet aan rauwe melk, terwijl het voor de Canadese burger is verboden:

http://www.naturalnews.com/034747_raw_milk_Queen_Elizabeth_Canada.html

Mike

 
Fiona,

Ik heb het gewoon bij Amazon besteld; amazon.de is het gemakkelijkst, dan heb je het ook binnen 2-3 dagen. Het boek is ZEER de moeite waard!

Amazon.de

 
Het is inderdaad een erg goed boek. Mijn enige kritiek is dat de auteur lijkt te zijn gevallen voor de global warming-leugen. Maar dat vergeef ik haar.

Mike

 
Een paar losse opmerkingen over wat in dit draadje allemaal is genoemd.

Wat betreft koortslip: Ik ben het met Mike eens. Mijn man heeft al jaren om de haverklap een koortslip. Ik kus hem gewoon op de mond, want ik ben er niet bang voor omdat ik weet dat de koortslip een psychosomatisch verschijnsel is. Op momenten dat hij liever geen mensen ziet (en dat wel op het programma staat) krijgt hij een koortslip. Ik heb die gevoelens niet. Ik heb in al die 20 jaar misschien 1 x een koortslip gehad, terwijl hij het zeer frequent heeft, 6 x per jaar minstens. Het is dus niet 'besmettelijk' in die zin, want dan had ik het toch iedere keer moeten krijgen.

Interessante boeken over de betekenis van ziekten zijn die van Ruediger Dahlke. ('Ziekzijn, signalen van de ziel', 'Ziekte als symbool') Hij zegt dat ziektes er zijn om de balans in het lichaam terug te brengen, het is dus een aanwijzing wat je nodig hebt of moet doen of moet veranderen. Ook interessant, misschien ook voor jou Mike, het boek over "De eenheid van mens en wereld". Daarin legt hij uit hoe de mens en de wereld één zijn en dat de ziekten die de mensen treffen dezelfde zijn die de wereld treffen. Dat is zelfs per land te zien - hoe de burgers van een land hun 'wereld'/leefomgeving behandelen, en wat er de hoofdziekten zijn.

Je 'vat' (letterlijk 'pakt', hier zie je het onbewust actieve element!) een ziekte dan ook alleen maar als het op dat moment 'nodig' is om de balans te herstellen voor jou. (Interessant is dat het in ons taalgebruik vrij duidelijk zichtbaar is dat we geen willoze slachtoffers zijn: Ik heb een griepje te pakken, Ik heb mijn been gebroken (i.p.v. mijn been is gebroken), hij noemt in zijn boeken nog meer voorbeelden)

Over angst: Ik denk dat ANGST de grootste ziekteverwekker is momenteel. Ieder jaar worden we weer bang gemaakt met vogelgriep, varkenspest, en andere nare dingen. Onze homeopaat liet vorig jaar een nieuwsbrief rondgaan waarin hij zei dat de ANGST voor al die dingen een groter risico is dan de 'virussen' die er rondgaan. En dat we ons vooral niet moeten laten bang maken.

 
over mensen bang maken:

vandaag hoorde ik van mijn nichtje die in de naschoolse kinderopvang werkt dat de kinderen geen leverworst mogen vanwege te hoge gehaltes vitamine A !! Wie verzint dit nou?

Nou zal de leverworst ongeveer de kwaliteit hebben zoals bij ons in de supermarkt, een hele worst voor 59 eurocent, maar toch...

 
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w40/nooit-meer-gif-in-je-mik.xml

Ik zag gisteren een stukje in editie nl waarin Katan beweerd dat er nog nooit iemand is doodgegaan van een beetje gif. Dit als een reactie op het boek 100 % gifvrij.

 
Het gaat niet meer om een beetje gif bij de westerse mens.

Het gaat om een bombardement aan veel verschillende soorten giffen die ook elkaar ook nog eens beinvloeden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.835
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan