Onze kwelgeest Martijn Katan

Niet enkel hun familie, ook houden ze zichzelf voor de gek. Ik denk dat het hier toch gaat om een staat van onbewustzijn. Anders doe je zoiets niet.

 
Ik heb het al eerder gezegd: het hele systeem draait op onwetendheid. Ook de 'experts' zijn onwetend en herkauwen uitsluitend wat ze hebben geleerd. Katan komt vanuit de denkschool die stelt dat de darmen, het bloed, eigenlijk het hele lichaam, steriel is. Ik heb het al eerder gezegd: wetenschap is een ziekte, die zich tegen de schepping, tegen de natuur richt.

Stel je voor, zeg, dat we niet meer dan een verzameling bacterien zijn die hebben besloten samen te werken. Dan moeten we Darwin op de schroothoop gooien die ons wijsmaakte dat samenwerking geen principe van de natuur is, omdat het allemaal zou draaien om de mannelijke principes van strijd, conflict en dominantie, het recht van de sterkste, i.p.v. de vrouwelijke principes van eenheid, harmonie en samenwerking. Dan zouden we Pasteur ook op de schroothoop moeten gooien, want de bacterien blijken in ons te zitten en niet van buitenaf te komen. Dan zou eigenlijk de hele basis van de wetenschap in het algemeen en de medische wetenschap in het bijzonder op een volkomen gestoorde kijk op de werkelijkheid gebaseerd zijn en dus in feite niets meer dan een vorm van krankzinnigheid!

Katan verkondigt deze waanzin en baseert zijn 'autoriteit' hierop. Ik heb nieuws voor dhr Katan in slechts twee woorden: oud nieuws. Dat hij nog in een achterhaald bewustzijn zit verhindert ons hier niet om hem alvast evolutionair vooruit te snellen. Het is het verhaal van de haas en de schildpad.

Misschien moet iemand dhr Katan nog maar eens uitleggen dat het woord 'virus' afkomstig is van het Latijnse woord voor gif, wat weer verwant is aan het woord 'visha' uit het Sanskriet, dat eveneens gif betekent. Er is nog nooit aangetoond dat een virus uberhaupt bestaat. Om dit te doen is het wetenschappelijke protocol dat het virus moet kunnen worden geisoleerd. Het enige wat men tot dusver heeft weten te isoleren is verziekt en verzwakt DNA, waarvan men ervan uitgaat dat het een virus betreft. Deze aanname is volkomen onwetenschappelijk!

Dit betekent dat een 'virus' in feite niets meer is dan een gifstof en dat we dus onterecht kinderen op zeer jonge leeftijd vergiftigen door ze in te laten enten tegen een virus dat niet bestaat! Ik zei al dat de (medische) wetenschap een vorm van krankzinnigheid is. Hoe kan je je nu d.m.v. een vaccin iemand immuun maken voor een gifstof? Dit maakt vaccins tot niets meer dan een instrument voor genocide (volkerenmoord).

In tegenstelling tot wat de Katans van deze wereld denken bestaan er helemaal geen virussen maar wel gifstoffen. Het is precies andersom van wat zij denken, want zij geloven wel in virussen en niet in gifstoffen. Dat zou hun zieke wereldbeeld nu eenmaal omver gooien, waardoor we niet de oorlog kunnen verklaren aan organismes van buitenaf ('virussen') i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen voor gifstoffen binnenin.

Aschwin, je kunt proberen dit Katan aan zijn verstand te peuteren, maar je poging is bij voorbaat tevergeefs en tot mislukken gedoemd. Deze mensen hebben een extreem gesloten geest vanwege de voortdurende egostreling en status die het huidige medische en wetenschappelijke establishment hen (nog) te bieden heeft. Twee woorden: oud nieuws. We leven in een tijd waarin de waarheid eeuwenlange leugens achterhaalt. De waarheid is dat wat voor wetenschap moet doorgaan een leugen is en dat zij die dit verkondigen daarmee leugenaars zijn, of ze zich hier nu van bewust zijn of niet. Deze waarheid zullen zij uiteindelijk ook onder ogen moeten zien.

Mike

 
Quote:
Er is nog nooit aangetoond dat een virus uberhaupt bestaat.


Ja, dit las ik pas ook in een boekje over de GNM. Maar als er niet zoiets bestaat als een virus, hoe kan het dan dat in deze tijd veel mensen griep krijgen. Als een virus niet bestaat, dan is het ook onzin dat mensen elkaar "aansteken" met een verkoudheid of griep. En toch zie je vaak dat als de een griep krijgt, mensen die veel in de buurt zijn (familie, collega's, schoolkinderen) ook griep krijgen.

 
Onze corrupte maatschappij draait verder de soep in door onwetendheid, maar ook door de zwakheden van de mens (angst, mee willen tellen, status, materialisme e.d.) die hem in staat stellen om anderen te behandelen zoals mensen hun eigen zelf noch familieleden zouden behandelen.

 
Janse, je krijgt geen griep als je gewoon gezond eet, hoeveel mensen er ook griep hebben in jouw omgeving. Of is dit niet jouw ervaring?

 
Hey Dirtsa,

dat klopt hoor, die ervaring hebben wij ook.

Als dan iedereen om ons hen loopt te snotteren zeggen wij tegen elkaar: Ja, het het heerst he?

 
Mike, die vraag had ik dhr. Katan jaren geleden gesteld, dus dat is: oud nieuws ;-) Ik wist ook wel dat hij er geen zinnig antwoord op ging geven, maar ik wilde het eens even testen. Oneerlijk om hem in de val te lokken misschien, maar het getuigd gelijk van de onzin die hij verkondigd.

Wat ik me steeds meer afvraag is of men in de jaren '40/'50/'60 niet gewoon heeft ontdekt wat er precies een rol speelt in de gezondheid van de mens (Rockefeller?) en toen heeft besloten de zaak compleet om te keren.

De vorige eeuw is zo belangrijk geweest voor het vernietigen van onze maatschappij. Zeker de jaren '30 waren kenmerkend voor de ontwikkeling van propaganda, marketing, PR, mind control en allerlei andere manipulatie. De kracht van hersenspoeling doormiddel van massa media is toen verder ontwikkeld en ingezet in schoolsystemen. Toen werd wel duidelijk hoe Amerika als rolmodel werd voorgespiegeld.

En nu, nu zitten we met de nachtmerrie die The American Dream heet. Om alle onzin terug te draaien is zo goed als kansloos. Pandora's box: eenmaal de onwaarheid eruit, is er geen weg meer terug.

 
Aschwin,

Volkomen gelijk, 100 punten! Men weet exact hoe het zit en geeft ons bewust omgekeerde informatie. Manipulatie inderdaad. Het Engelse 'government' bestaat uit de woorden 'govern' (regeren) en 'ment' (mentaal, geest). Het regeren van de geest, mind control dus.

Mike

 
Evan,

Leg mij dan maar eens uit hoe het kan dat de natuurvolkeren die Weston Price zag eeuwenlang oergezond en beresterk waren, maar binnen 1 generatie verzwakten door moderne, westerse voeding en ineens verkoudheden en griepjes kregen en zelfs bezweken aan artritis, tuberculose en andere ontstekings- en infectieziektes. Je raakt besmet met een bacterie of je raakt niet besmet, maar niet eeuwenlang niet en dan binnen 1 generatie ineens wel.

Hoe kan het dat zelfs nu nog de een wel ziek wordt en de ander niet? Vat jij een kou of vat de kou jou? Het heeft allemaal te maken met de omgeving van de cellen. Hoe gezonder deze is hoe gezonder de cellen zijn. Hoe ongezonder deze is hoe ongezonder de cellen zijn. Ziekte is niets meer dan een vergiftigingscrisis door voedingstekorten. Alleen al de lage voorraad vit. C en D die mensen hebben speelt ze in de herfst- en wintermaanden parten.

Het is overigens het fytinezuur in al die 'gezonde' granen dat niet alleen rommelt met de enzymen- en mineralenhuishouding van de meeste mensen, maar ook met die voorraad vit. C en D. Wist je dat het woord 'ascorbinezuur' (vit. C) letterlijk betekent: anti-scheurbuikzuur (a-scorbine)? En hoe kregen matrozen vroeger scheurbuik? Door het eten van scheepsbeschuit, een granenproduct! Vit. C voorkomt scheurbuik omdat het fytinezuur wegoxideert. Vit. D doet dit ook en er is veel reden om aan te nemen dat graanconsumptie leidt tot een tekort aan vit. D, met osteoporose of rachitis (Engelse ziekte) tot gevolg. Bewezen is in ieder geval dat voldoende vit. C en D in de voeding een beschermende werking heeft tegen fytinezuur in granen, bonen, noten, peulvruchten en zaden.

Wat 'heerst' is dat de meerderheid van de bevolking granen eet en dat dit het verzwakkende en verziekende inwendige milieu oplevert dat mensen massaal verzwakt en verziekt. De meesten van ons kunnen nog niet zonder 1 straaltje zonlicht, zo laag zitten we in vit. D (vanwege die 'gezonde' vetarme voeding) en in vit. C (vanwege dat 'gezonde' fruit, terwijl dierlijke bronnen als orgaanvlees en rauwe melk veel hogere concentraties vit. C bevatten). Het lepeltje levertraan van weleer, vooral als de 'r' in de maand zit, is ook in de vergetelheid geraakt. De enige 'epidemie' is er een van massale vergiftiging.

Mike

 
Quote:
Janse, je krijgt geen griep als je gewoon gezond eet, hoeveel mensen er ook griep hebben in jouw omgeving. Of is dit niet jouw ervaring?


Ja, klopt. Ik merk bij mezelf ook dat ik eigenlijk nooit ziek ben sinds ik gezond eet. Ik vroeg me alleen af hoe dat dan bij mensen werkt die ongezond eten en dus vaak ziek zijn. Hoe kan het dat er verkoudheid of griep "heerst", als er niet zoiets bestaat als een virus.

Als het niet een virus is wat mensen ziek maakt, maar alleen de ongezonde en giftige voeding, hoe kan het dan dat er op sommige momenten in het jaar griep heerst? Ik hoor op dit moment veel in mijn omgeving dat mensen griep hebben. Hebben al deze mensen dan INEENS heel veel giftige voeding gegeten ofzo?

Als griep en verkoudheid niet door virussen komen, dan zou ik eigenlijk denken dat het een soort "grote schoonmaak" is van je lichaam eens in de zoveel tijd. Bij verkoudheid ruim je rommel op door slijm en bij griep door rommel uit te kotsen en te zweten.

 
Quote:
Leg mij dan maar eens uit hoe het kan dat de natuurvolkeren die Weston Price zag eeuwenlang oergezond en beresterk waren, maar binnen 1 generatie verzwakten door moderne, westerse voeding en ineens verkoudheden en griepjes kregen en zelfs bezweken aan artritis, tuberculose en andere ontstekings- en infectieziektes.


Maar toen de blanken de indianen dekens besmet met pokken en mazelen gaven (ook virussen die niet bestaan dus) werden die indianen wel degelijk ziek, terwijl ze perfecte gezondheid hadden en goed doorvoedt waren.

 
Quote:
toen de blanken de indianen dekens besmet met pokken en mazelen gaven (ook virussen die niet bestaan dus) werden die indianen wel degelijk ziek, terwijl ze perfecte gezondheid hadden en goed doorvoedt waren


Dat is wat ik ook gehoord heb.

Ze werden zelfs flink "ziek" volgens mij als ik het goed begrepen heb.

Maar mogelijk is dat ook goed: dan werkt het immuunsysteem tenminste zou je kunnen zeggen.

Maar of het echt heel slecht afliep met die besmette Indianen weet ik niet.

De mensen die juist geen anti-reactie vertonen bij een attack, die zijn er qua immuunsysteem veel slechter aan toe.

 
Quote:
Maar toen de blanken de indianen dekens besmet met pokken en mazelen gaven (ook virussen die niet bestaan dus) werden die indianen wel degelijk ziek, terwijl ze perfecte gezondheid hadden en goed doorvoedt waren.


De blanken gaven de indianen eerst 'vuurwater' (whiskey) waardoor hun weerstand verzwakte. Indianen kunnen bijzonder slecht tegen alcohol. Je ziet onder moderne indianen ook bijzonder veel alcoholisme en diabetes.

Mike

 
Quote:
Als het niet een virus is wat mensen ziek maakt, maar alleen de ongezonde en giftige voeding, hoe kan het dan dat er op sommige momenten in het jaar griep heerst? Ik hoor op dit moment veel in mijn omgeving dat mensen griep hebben. Hebben al deze mensen dan INEENS heel veel giftige voeding gegeten ofzo?


Griep komt veel in de herfst en winter voor. Mensen die griep krijgen hebben geen reserves aan vit. C en D. Zie mijn eerdere post hierover. Verder zie je rond de feestdagen veel 'griep'. Men eet dan vrachten met suiker, dus inderdaad ineens heel veel giftige voeding. Denk aan winterse lekkernijen als chocoladeletters, speculaas, taaitaai, kerstbrood, amandelstaven etc.

Er zijn ook zgn. zomergriepen. De mensen tappen dan misschien wel gratis vit. D bij via zonlicht, maar de zon verhoogt ook de lichaamswarmte, waardoor het lichaam eindelijk kan gaan ontgiften. Zoveel mensen hebben standaard een te lage lichaamstemperatuur.

Ik ben het beste voorbeeld. Ik was vroeger standaard ziek als er iets 'heerste' en nu helemaal niet meer. Ook was ik 365 dagen per jaar neusverkouden en nu niet meer. Ik had allerlei allergien en intoleranties, waaronder 'hooikoorts'. Nu helemaal niet meer. Het enige verschil met voorheen is een aanzienlijk verbeterd inwendig milieu.

Mike

 
Ook weer vreemd. Die indianen zouden met hun stabiele bloedsuiker en supersterke bijnieren juist lang niet zoveel problemen moeten hebben met alcohol als wij.

 
Dat heb ik ook heel lang gedacht, maar alcohol is in geconcentreerde, krachtige doseringen uitermate slopend. Geen enkel mens is immuun tegen de bloedsuiker- en hormoonverstorende voeding en dranken van ons blanken. Zelfs deze schijnbaar onaantastbare mensen niet, zoals Weston Price ook observeerde. Deze mensen zijn ingesteld op voedingsstoffen, niet op stimulerende genotsmiddelen.

Mike

 
Oke, nog 1 vraagje over virussen, want ik snap het nog niet helemaal.

Virussen bestaan dus niet.

Aids, pokken, mazelen, polio en noem maar op. Als het geen virussen zijn, wat zijn het dan? Ja, ik geloof best dat het in een lab in elkaar geknutseld is, maar WAT is het dan?

En hoe verspreidt het zich dan? Zit het in de lucht? Drinkwater?

 
Als je mijn definitie van ziekte accepteert (een vergiftigingscrisis veroorzaakt door voedingstekorten) en je beseft dat deze vergiftiging zich in net zoveel vormen kan manifesteren als er mensen zijn (vandaar ook de vele ziektebeelden met allemaal verschillende benamingen), dan zijn de ziektes die jij noemt, als ze inderdaad al natuurlijk voorkomen, simpelweg verschillende uitingsvormen van inwendige vergiftiging.

De knutsel'virussen' worden ingebracht via vaccins die rechtstreeks in de bloedbaan terechtkomen en zogeheten 'cytokinenstormen' uitlokken, oftewel een immuunsysteem dat op hol slaat. In 1978 kregen homo's in Manhattan een 'vaccin' tegen 'hepatitis B'. Enkele jaren daarna deden zich de eerste gevallen van wat later AIDS zou worden genoemd voor onder New Yorkse homo's. AIDS lijkt veel op kanker en betreft eveneens een totale ineenstorting van het immuunsysteem.

Overigens ontken ik niet het bestaan van bacterien, schimmels en parasieten. Maar het bestaan van virussen is nog nooit aangetoond.

Mike

 
wat zijn dan die knutsel¨virussen¨ als het geen virussen zijn volgens jou Mike als ze wel schade veroorzaken?

 
Zeer krachtige gifstoffen, die d.m.v. vaccins rechtstreeks in de bloedbaan terechtkomen. Zware metalen (kwik, aluminium, fluor), formaldehyde, squaleen, aspartaam, smaakversterker, dierlijk DNA, conserveermiddelen, etc. Daarnaast worden er geheel nieuwe organismes gekweekt door bestaande met elkaar te kruisen, bijv. de borellia (ziekte van Lyme).

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.346
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan