Ontgiften via dierlijke voeding?

Mike is gestopt, omdat hij geen stenen meer had. De voeding ondersteunt je lever en galblaas en helpt deze te doorstromen, mits de boel niet is verstopt. Dus als je schoon bent, dan hou je met deze voeding de boel schoon. In mijn ogen kan geen enkele voeding de zuivering vervangen, want we zijn gewoonweg te vervuild. In ieder geval ik in ieder geval. Zonder deze vette, dierlijke voeding zou mijn lever nu ondertussen niet meer gedraaid hebben verwacht ik.

 
Ik wil mezelf niet schoon noemen, als je leest wat er bij mij nog regelmatig uitkomt. Ik denk niet dat je mij als uitgangspunt moet nemen. Ik ontgift vrij makkelijk en kan het inderdaad nu op basis van voeding, maar de meeste mensen hebben echt de zuiveringen nodig om de boel goed los te krijgen.

Mike

 
De ontfigifting in het algemeen is niet alleen de lever die dan zijn stenen uitscheid. En dat is ook niet het geval met de leverzuivering, aangezien je dan ook veel zuren bijvoorbeeld uitscheidt. In mijn geval ook vaak dan via de urine.

Naast de grote leverreiniging ontgift ik ook dagelijks door de voeding, maar daarmee zal ik mijn lever en galblaas echt niet schoon krijgen van stenen. Het zorgt ervoor dat de boel blijft draaien, functioneren, helen en hopelijk geen nieuwe aanwas van stenen.

 
De hele week komt er nu al 's ochtends zwarte en/of groene bagger uit, in grote hoeveelheden. Het maakt niet meer uit of ik nu wel of niet relish eet. Gisteren bijvoorbeeld speelde ik op het De Kaaij-festival in Nijmegen en heb ik, bij wijze van uitzondering, een kaaspizza gegeten. Het maakt gewoon niet meer uit. Het is deze groenzwarte smurrie (galslijk) die mij in 2008 drie galkolieken heeft bezorgd. Het komt er nu met bakken uit!

Mike

 
Zojuist weer geweest. Ik ben de tel kwijt, maar volgens mij was dit de 7e of 8e keer! Ik heb ook het idee dat rode wijn iets doet. Gisteravond op het festival de avond afgesloten met een fles uitstekende Italiaanse wijn, die ik met mijn vriendin en enkele vrienden deelde. Het is niet de eerste keer dat ik na het drinken van wijn de volgende dag begin te ontgiften.

Mike

 
Vandaar dat je de tel kwijt bent. Weet je zeker dat je de fles gedeeld hebt?

ZD: Rode wijn is wel iets bijzonders, een gefermenteerd product waar de suiker uit is en de stoffen als bioflavoniden en tannine mooi wel in zit. Misschien ook de gezelligheid en de ontspanning die bijdragen aan ontgiften.

 
Morgen vieren we de verjaardag van mijn man met een bbq.

Ik denk dat ik bij de Appie maar eens een paar flesjes Slurp inkoop :mrgreen:

 
En ja hoor, WEER EEN! Ik denk dat ik vandaag mijn persoonlijke record gebroken heb! Zou het de warmte zijn die mij een extra boost geeft? Wat het ook is, laat het er maar uitkomen!

Mike

 
Dat was de laatste ronde gisteren. Gelukkig maar, want ik stond 's avonds op het podium en Zo'n dag belemmert toch aardig je dagelijkse functioneren. Tot nu toe nog maar 1 keer geweest, waarschijnlijk ter compensatie voor de 'tsunami' van gisteren. :wink:

Mike

 
Ik merk dat m'n ontgiftingssysteem sowieso is verbeterd. Ik nam vandaag voor het eerst in een half jaar 1 of 2 slokken suikerwater (lemonade) en gelijk aan de diarree.

 
Hoe weet je zeker dat je aan het ontgiften bent? Dus oude rommel aan het opruimen bent en niet gewoon de darmen aan het legen omdat er iets inzit dat het lichaam niet fijn vindt?

 
Ja ok, maar met ontgiften willen we de diepst opgeslagen gifstoffen ook opruimen. Hoe weet je hoe diep de ontgifting is? Waarschijnlijk is het antwoord dat je dat niet weet en hooguit aangaande de omstandigheden iets kan afleiden, maar vaak ook niet.

 
Van limonade ga je niet ontgiften Gadsie, alleen van degelijke voeding. Maar je lichaam geeft aan dat het die troep niet meer wil.

 
goedenavond,

Ik ben vanochtend begonnen met een glas water en h2o2 2 uur later een glas rauwe melk met een rauw ei, lepel spirulina, lepel Keltisch zeezout ,leper levertraan bleuice en 2 uitgeperste citroenen

de rest van de dag 2 liter rauwe melk en nog 1 boterham met leverworst en kokosvet

dit patroon volg ik nu 6 dagen en ben goed aan het ontgiften maar vandaag spant echt de kroon 10 keer naar de wc en nu komt er alleen nog maar brandend geel water uit het is echt niet normaal zoon pijn ik heb aan me anus het lijkt wel alsof ik rooie peper ontlast daarnaast voel ik me ziek en koud wat ik nog niet eerder heb meegemaakt

kan het ook zijn dat ik te veel maagzuur heb en dat me ontlasting daarom zo brandend zeer doet????? gebruikte eergister nog 1 pilletje super enzymes van NOW

Gr, Robin

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.983
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan