Ontgiften via dierlijke voeding?

Alexandra,

Zo gaat-ie goed, zo gaat-ie beter.....

Fijn voor je dat je zo weer wat rotzooi kwijt kunt raken.

Lia

 
Soo Alexandra, dat zou lekker zijn zeg als je nu nicotine aan het dumpen bent, grote schoonmaak hopa!

 
Het hoesten mag wel wat minder hoor...

Heb ook al dagenlang een stinkende urine. Het gaat goed te keer! Ik ben absoluut blij dat ik zo makkelijk zooi weet te lozen. Wat wel jammer is dat ik op het werk een "nieuwerwetse wc" heb, dan kan je niet zien wat je loost!

 
Ben flink aan het ontgiften op Kefir! Werkt veel beter dan rauwe melk, sinds lange tijd weer regelmatig groene ontlasting van goede structuur.

Ik heb de afgelopen 3 weken in het weekend steeds 11 liter melk gehaald, waarvan ik er 7 dan omtover tot kefir. Ideaal want melk is geen 7 dagen te bewaren en kefir wel. En het is erg lekker, ik doe er slagroom bij en het wordt een soort yoghurt.

Ik merk ook dat de lever er lekker veel werk aan heeft, die draait op volle toeren maar zonder morren. Als ik de lever te veel werk zou geven dan merk ik dat aan mijn huid.

 
Ik heb precies hetzelfde met kefir, als ik het een paar dagen niet heb, (gebeurt wel eens als de melk te vroeg op is) merk ik duidelijk verschil, de boel draait duidelijk beter mét.

 
Pff nu al een week aan de gele diaree, is dat niet wat lang? Ik begin me nu toch wat slapjes te voelen. Ik denk dat ik morgen toch maar even naar de dokter ga voor de zekerheid. In eerste instantie dacht ik dat het met ontgiften alleen te maken heeft, maar ik heb het idee dat er meer aan de hand is. Mijn darmen rommelen ook.

 
En misselijk (overgeven hoeft niet) moe, lichte hoofdpijn heb ik ook. Wel allemaal ontgiftings verschijnselen, maar ook mijn spieren en gewrichten doen zeer vandaar dat ik denk dat er iets meer aan de hand is. Ik weet dat als ik naar de dokter ga, die weer met allerlei pillen troep komt aanzetten, maar ja das het eerste wat ze op het werk vragen he, ben je naar de dokter geweest..... Iemand een idee??

 
Lievergezond, alweer bedankt voor je zeer informatieve link! Ik ben zeer blij met je bijdrages.

 
Rauwe dierlijke voeding (rauwe melk), goede slaap en vroeg op de avond eten: belangrijk voor de ontgiftiging:

 
Recensent Tim Boyd in zijn recensie van het boek Defending Beef in de nieuwste Wise Traditions:



There is also evidence that human immune systems are more robust when regularly exposed to livestock. One interesting illustration of this point is what happened when Europeans invaded the western hemisphere. The Plains Indians with their buffalo seemed to be much less affected by the European diseases that nearly wiped out eastern tribes.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.843
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan