Oei ik groei

Ongelofelijk maar waar. ik ben het afgelopen jaar 4 centimeter groter geworden. 8)

Ben in februari 22 geworden. 8O

ik heb gisteren mijn lengten opgemeten nadat me broer tegen mij zij, ben ik nou gekrompen of ben jij nou groter geworden. ik ben nu 187cm en was vorig jaar 183cm

op me 18de stopte ik met groeien me lengten was toen 183cm.

Ik denk dat dit zeker met mijn gezonde levensstijl te maken heeft(wapf), en omdat ik nu anderhalf jaar al niet meer voetbal dat was extreem 5keer in de week.

Voel me zo veel beter 8) dan alle jaren voorheen. en Rauwe melk wouuu wat is dat lekker drink het iedere dag.

Nogmaals wil ik de mensen op dit forum bedanken voor alle informatie.

 
Ik heb vandaag van een vriendin gehoord dat ze 4,5 cm gekrompen is.

Ze heeft heftige botontkalking.

En dan alles wat ze doet en door de dokter krijgt aangeboden om het te stoppen (calcium-magnesiumtabletten) en volgens mij gebruikt ze ook statines en je wil niet weten wat voor rotzooi nog meer (thyrax).

En de dokter zegt: gebruik becel en dat doet ze dan ook keurig.

En ik moet het allemaal aanhoren en ik voel dat ik er niets over moet/kan zeggen al hou ik zielsveel van haar.

 
Uitslag van het bloedonderzoek van mijn schildklier is goed, de dokter was er zelf verbaasd over zei ze. Ik heb nu jodium besteld, eens kijken wat dat voor mij kan beteken. Ondertussen ga ik onderzoeken welke "alternatieve" geneeskundige route ik kan volgen en betalen. Maar ik wil nu ook al iets doen, vandaar de jodium. En magnesium voor voetenbaden is ook onderweg.

 
Weet je je uitslagen? En wat ze nu precies getest hebben?

Anders weet je nog erg weinig vrees ik.

Vooral omdat je nu (veel?) jodium wil gaan gebruiken is dit wel belangrijk.

Ik ben de laatste tijd veel op deze site aan het lezen:

http://chriskresser.com/thyroid

 
Twee druppels per keer en dat twee keer per week, dat is veel? Gezien mijn gewicht is dat de aanbevolen hoeveelheid per week. Daar ga ik mee beginnen. En daar blijft het misschien ook wel bij.

Nee, ik weet t nog steeds niet wat er er precies geprikt is, kan zelf toch niets met die uitslagen. Heb er totaal geen verstand van. Daarnaast lees ik op heel veel sites dat bloedonderzoek totaal niet betrouwbaar is. Ik luister dus gewoon naar mijn lichaam, heb ik veel meer aan.

Zal de site eens bekijken Pike.

 
Quote:
Nee, ik weet t nog steeds niet wat er er precies geprikt is, kan zelf toch niets met die uitslagen. Heb er totaal geen verstand van



Nee ik ook niet en zeker niet zo uit mijn hoofd maar dan heb je iig de "getallen" en je weet wat er precies gecheckt is. Het kan bv ook best zo zijn dat jouw dokter alleen even een "TSH'tje" heeft laten checken en dan zegt "niets aan de hand hoor ! gewoon lekker psychisch, hier heb je de anti-depri"

Vier druppels per week lijkt mij wel veilig ja.

 
Getallen moeten wel betrouwbaar zijn en dat zijn ze volgens verschillende sites niet. Maar nogmaals, ik ga op mijn lijf af. Wat de dokter wil zal me een .... wezen. Ik doe daar verder niet aan mee. Kom er wel weer als ik denk dat ik er iets kan halen.

Ik heb hun aangeschreven Henk, ze werken niet met dierlijk supplement. En de NES op zich, dat heb ik jaren geleden ooit een keer gedaan. Ik mankeerde niet zoveel. Terwijl ik toen zeker weten ook al bijnieruitputting had en zeker te weinig maagzuur. Is dus niet helemaal mijn ding die NES.

 
Alexandra

Ok, ik hoop dat je zoektocht iets oplevert voor je.

 
Tot op heden heeft het opgeleverd dat er twee paranoten in de week liggen en de jodium onderweg is :wink: Gaat helemaal goed komen!

 
Je schrijft twee paranoten per week, maar twee paranoten per dag is beter

 
Twee paranoten liggen te weken... in een bakje zout water :wink:

 
Ook met teruglezen had ik dat niet gezien! Twee noten per dag, misschien ophogen tot 4. Ik ga zometeen mijn eerste noten geweekte noten eten.

Inderdaad Pike, zout water van keltisch zeezout :)

 
Ja nu lees ik terug, ik las het verkeerd

Sorry Alexandra, :oops: is voor mij nog ietwat vroeg en leesbril was ik kwijt

Bedankt Pike voor aanvulling :D

 
Ja hoor, jouw paranootjes hebben deze week hun zwemdiploma A. :D

 
Wat een gedoe om de jodium geleverde te krijgen zeg! Eerst zit mijn mailbox vol, dus belden ze van Clarks Nederland keurig netjes dat de bestelling onderweg is en er iets is met mijn mailbox. Ik leeg mijn mailbox en vervolgens ontvang ik alsnog een mail met de trackingcode. Gisteren de bezorger geweest, zegt tie. Maar geen briefje in mijn brievenbus. En natuurlijk te laat om te bellen. Vanmorgen vroeg gebeld. Tja, dat is niet zoals het hoort. Ik kan het pakketje in Schiedam komen halen. Ja daagh, daar betaal ik geen 10 euro verzendkosten voor! Morgen komen ze het weer afgeven.

Zou ik dan morgen eindelijk aan de druppeltjes jodium kunnen?

 
Ik kreeg mijn jodium zonder probs, meteen geleverd.

Ik neem het (nog) niet in, ik ben gisteren begonnen met een druppel

op mn arm.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan