Oei ik groei

Komt goed, gelukkig kan ik goed onthouden en zo kunnen we elkaar helpen.

Eens zei je me dat ik kokosolie moest gaan gebruiken :D

 
Topic gevonden :p

Tja ik groei ook, vooral mijn buik zit me behoorlijk in de weg! Ik denk dat ik nu rond de 85 kilo weeg. (ik ben 170 lang)

Ik had zo de hoop juist wat af te vallen nu ik helemaal WAPF eet.

Al lezend denk ik dat mijn schildklier te langzaam werkt dus ik ga me even verdiepen in Jodium.

Voor de bijnieren slik ik Adrenal Cortex van de gewone Adrenal krijg ik zo'n opgejaagd gevoel.

Ik ben trouwens iedere nacht rond 4.30 waker en heb dan honger :?: En ik ben dan klaar waker. Dus mijn dagen beginnen vroeg :? Ik lig er 's avonds ook wel vroeg in hoor. Rond 21.00 uur en val meteen in slaap.

De laatste dagen ben ik ook steeds duizelig. Geen idee waar dat vandaan komt.

 
Ik begin de dag met sole, appelazijn en MSM in 300 ml water + Chlorella.

Na een half uur een flink glas rauwe melk. Dan 2 gebakken eieren met bacon en of rauwmelkse kaas. 150 ml yoghurt met slagroom met een appel en kaneel (Ceylon)en een beetje honing of kokosbloemsuiker, 2 geweekte paranoten en walnoten.

Lunch: Botten bouillon, kaas, komkommer, roomkaas met kruiden (zelfgemaakt van monchou)

Rauwe melk, soms gebakken ei met spinazie of gebakken uitjes, beetje rijst of qunoa, soms ook nog wat yoghurt met geweekte noten, honing of kokosbloemsuiker.....lampje....bloedsuiker misschien ontregeld door te veel kokosbloemsuiker?? Heb het antwoord al gevonden denk ik :oops:

Want dat eet ik voor het slapen gaan ook, een schaaltje!

Diner: evt. weer bouillon, vlees (Schotse Hooglander)rijst, Qunoa of Bataat. Of stoofpotjes met gestoofde groente en veel uien.

Ik eet geen nachtschade groente.

Tussendoor vaak een glas rauwe melk of groene thee met verse gember.

oja ik neem ook wel eens een stukje pure chocola 72% hier zit rietsuiker(!) in.

Ja je hebt gelijk, ik heb de dadels en vijgen ingeruild voor honing en koksbloemsuiker en ga daar de fout weer in.

 
En ik eet nog wel eens zo af en toe een appel en telkens heb ik er dan een naar gevoel van... Het zijn dan ook appels Vd ah, elstar... (Eet ze op mn werk) Volgens mij echt voornamelijk suiker... Zo rond de 20 kh voor 1 appel. Heb ook wel t idee dat appels goede dingen bevatten, maar als je ze koopt, zou ik aanraden een zuurdere soort te kiezen en zeker biologisch:)

 
En aangezien je er iedere dag mee begint... Misschien zou het ook helpen echt een zo vet mogelijk ontbijt te nuttigen, wie weet heb je dan ook langer geen honger...

 
Quote:
Ik begin de dag met sole, appelazijn en MSM in 300 ml water + Chlorella.

Na een half uur een flink glas rauwe melk. Dan 2 gebakken eieren met bacon en of rauwmelkse kaas. 150 ml yoghurt met slagroom met een appel en kaneel (Ceylon)en een beetje honing of kokosbloemsuiker, 2 geweekte paranoten en walnoten.


Volgens mij begin ik vet genoeg maar rond het fout af met de kokosbloemsuiker en honing, die ga ik schrappen.

Ik doe ook nog slagroom en olijfolie door de yoghurt en ik bak alles in veel roomboter. Ik eet 1 pakje in 2 dagen.

 
Je kunt ook in de (bloedsuiker-)problemen komen door vetter te eten dan waar je lijf tegen kan. Dan gaat er onverteerd vet met onverteerd fruit verder de spijsvertering in, waardoor het kan gaan fermenteren. Eet je zoveel vet als je verteert, dan heb je daar geen last van.

 
Zou ik dan te vet eten denk je?

Vandaag nog geen korreltje suiker gehad, veel vet gegeten, 2 eieren en een derde dooier, rijst, bottenbouillon met veel verse groente meegekookt, rauwe melk ong. 5 glazen en ik voel me toch zo beverig en hol van binnen....ben in staat om appeltaart te bakken.... ik snap er niks meer van.

 
Wat te denken van afkickverschijnselen? Beetje een utopie om te denken dat als je 1 dag "goed" eet je gelijk 100% dit en in orde bent. Zeker als je van zoveel suikers afkomt!

 
Eens met Alexandra! Ik heb wekenlang afkickverschijnselen gehad, incl. duizeligheid. En nog heb ik bij stress etc. meer zin om te snoepen (inmiddels maanden later). Het is niet zomaar uit je systeem door een paar dagen vet eten helaas.

 
Femke,

Ik heb al eerder mijn verbazing uitgesproken over het feit dat je al een jaar lid bent en pas sinds kort 'door omstandigheden' daadwerkelijk WAPF serieus neemt. Je hebt je kont gebrand en wil niet op de blaren zitten.

Mike

 
Als je zin hebt in appeltaart dan moet je niet verder zoeken, dan is je probleem suiker. Als je te veel vet gegeten zou hebben dan zou je echt geen zin meer hebben in appeltaart. Ik zou ook die kh maar eens een beetje tellen, want rijst en rauwe melk, dan kan je toch wel boven de 100gr uitkomen en dan zal het lastig afkicken zijn.

 
Yep jullie hebben gelijk.

Bedankt.

Ik ga eerst maar eens mijn lijf de tijd gunnen om af te kicken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.823
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan