Oei ik groei

Het is mijn ongeduld dat hier spreekt Wilma. Zal zo mijn adrenal innemen, wordt ik misschien iets rustiger van :wink:

 
Nee, ik hoop mijn schildklier weer aan te zwengelen. En dat daarmee een hoop klachten verdwijnen, waarvan mijn gewicht momenteel de minst belangrijke is. Maar mij hoor je niet klagen als ik wat afval, want het beperkt me letterlijk. Ik heb momenteel te veel lichaam :wink:

 
Ik gebruik nu jodium naast Adrenal omdat ik steeds zo moe blijf.

Van mijn gewicht mag ook nog steeds wel wat af, maar dat is in

de overgang niet bepaald makkelijk. Ik heb daar verder geen stress om

hoor, dat werkt immers alleen maar tegen een mens.

 
ok... nu kan ik ook hier een reactie plaatsen... ik pas dus niet meer in m'n broek:(:( sorry... heb vandaag even een moeilijke dag... ik weet dat het goed is... probeer het ook echt allemaal goed te doen en op deze manier door te blijven eten, maar zie mezelf steeds dikker worden, en het zal wel gezond zijn etc etc, maar ik hoef gewoon geen massieve, brede vrouw te worden.

 
ja, heb het gelezen mike, probeer ik ook telkens in m'n achterhoofd te houden...

Ik ben ook zo bang dat ik in je ogen een soort van gefrusteerde anorexia patiënt ben... gefrusteerd misschien nu ook wel;)

durf hier ook eindelijk open te zijn. het is echt sinds m'n 16e al een strijd om op gewicht te blijven... en ook een soort van verlangen dat nooit bereikbaar is geworden, namelijk dun zijn zonder na te denken over wat nu wel en niet te eten. Altijd maar spanning rondom voeding.. daar wil ik nu vanaf, en kan het ook steeds beter los laten, maar tegelijkertijd is daar natuurlijk het spiegelbeeld. Bedankt in ieder geval voor de steun. Ben echt heel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen en dat iedereen elkaar zo goed probeert te helpen hier.

 
Wilma,

er zit het volgende in. Ook jodium/Iodine

Vitamin B-6 (from Pyridoxine HCl) 2 mg 100%

Folate (as Folic Acid) 400 mcg 100%

Vitamin B-12 (as Methylcobalamin) 60 mcg 1000%

Iodine (from Potassium Iodide) 225 mcg 150%

Zinc (from L-OptiZinc® - Zinc L-Methionine Complex) 25 mg 167%

Selenium (from L-Selenomethionine) 50 mcg 71%

Copper (from Copper Amino Acid Chelate) 1 mg 50%

L-Tyrosine (Free-Form) 1 g (1,000 mg) †

Guggul (Commiphora mukul) (Resinous Sap)

Standardized Extract (min. 2.5% Guggulsterones) 75 mg †

Ashwagandha (Withania somnifera) (Root)

Standardized Extract (min. 2.5% Withanolides) 50 mg

 
Ben net bij de osteopaat geweest voor mijn stuitje. En ze neemt de rest van het lichaam ook mee. Mijn schildklier is uit balans en ze kreeg het nog niet gecorrigeerd in deze behandeling. Volgens haar is er met de schildklier zelf niets aan de hand, maar is het enkel energetisch. Dit komt wel weer goed, maar heeft tijd nodig.

De klachten zijn wel fysiek, dus ik ga toch twee keer per week 2 druppels jodium nemen. En iedere dag noten voor de selenium, liggen er steeds drie in de week :lol:

Ik ben een slechte pillenslikker, dus hoop ik met twee keer in de week druppelen er te komen. Anders ook eens naar dat product kijken.

 
Vorige week donderdag de jodium binnen gekregen. Uiteraard gelijk ingenomen, 2 druppels. Waarom maken ze dat soort dingen niet lekkerder? Niet mijn ding dus, die smaak. Gelukkig vindt ik paranoten wel lekker, eet ik nog iedere dag 3. Zondag weer ingenomen en vandaag weer. Vandaag een druppeltje uitgeschoten, waren dus 3 druppels.

De osteopaat had me al gezegd dat de schildklier energetisch uit balans is, dus dat stukje ben ik ook aan gaan pakken. Ik ben me weer bezig gaan houden met een passie van mij. In dit geval een workshop uitwerken vanuit het inca-sjamanisme, zodat ik die door kan gaan geven. Ik was een beetje afgedwaald, maar ben weer helemaal terug :wink:

Stand van zaken nu: minimaal schilfers meer op mijn hoofdhuid (bijna helemaal weg), betere gemoedstoestand, alle eczeemplekken op mijn lichaam zijn verdwenen (hoofd weet ik niet, maar dat zal ook beter zijn), wordt niet meer extreem moe wakker, ik wordt 's nachts niet meer wakker van de kou, heb het eerder warm en overdag kan ik mijn temperatuur ook goed reguleren. . De eerste resultaten zijn er al!

Wel een nadeel.... Ik slaap maar een paar uur per nacht. Heb moeite met inslapen en doorslapen. Doorslapen is echt nooit een issue geweest. Maar ik kan wel mezelf tot rust brengen en houden, waardoor ik toch uitgerust opsta. Misschien moet de adrenal al wel naar beneden bedenk ik me nu. En minder klungelig ben ik ook nog niet, maandag op het werk een bijna volle fles melk laten vallen op de vloer, geeft toch een zooitje!

 
Jodium vies?

Hoe neem je in dan?

Ik doe altijd in een glas water met scheut appelazijn, dan proef je niks van de jodium.

 
Beste opname is met appelazijn of een zuur

Dit schreef Mike een keer

Quote:
Van die site van jwcrows heb ik dit advies overgenomen. Vandaar dat ik adviseer 1 druppel per 75 kg lichaamsgewicht, 2 x per week. Op diezelfde site staat ook te lezen dat jodium in een zuur (appelazijn, citroensap) moet worden gedronken voor betere opname


Ga je nog beter opnemen, zwetend het bed uit :D

 
Wauw... *grijns* Dat stukje heb ik dus niet opgeslagen. Komt me wel heel herkenbaar voor! Woensdag jodium, water en een zuurtje! Mijn hersenen werken dus nog niet optimaal. Maar ook dat gaat goed komen. Kan als ik wil best een fotografisch geheugen hebben, misschien kan ik dat straks weer gaan gebruiken. Maar eerst nog een beetje beterder worden!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.742
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan