Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Ik heb onlangs de test ook gedaan, maar omdat ik (zonder jullie te gaan vervelen met mijn slaapverwekkende verhaal) mijn energie moet zien te doseren heb ik me er nog niet al te veel in verdiept. First things first.
Maar wat ik had gelezen klopt aardig moet ik zeggen.
Om er zeker van te zijn dat de uitslag klopt heb ik de test op twee verschillende momenten gedaan, en ik kwam er uit als:
INFJ-T - kopie.jpg
 
Wat voor INFJ-mannen geldt: veel geldt ook wel voor INFP-mannen zo te zien, terwijl die karakterstructuren ook nog heel erg van elkaar verschillen. Heel herkenbaar: dat het zo belangrijk is om je eigen weg te zoeken op velerlei vlakken, ook met je eigen vorm zoeken in ''mannelijkheid'' en ''vrouwelijkheid''. Vaak resulteert het ook in een dikke schil. Ik ben er zelf geen maar sta er wel mee in contact.
Tja, ik kreeg vroeger het labeltje PDD-NOS opgeplakt... Maar ik zit me nu sterk af te vragen of dat wel terecht was... Is alles wat men vroeger 'anders' aan mij zag niet gewoon mijn persoonlijkheid? Alle kenmerken wat zo gezegd licht autistisch of zo zouden lijken, zoals terugtrekken, gevoelig voor prikkels, weinig vrienden, alleen mensen toelaten in mijn 'tuintje' die ik echt vertrouw... etc... Het lijkt dat het normaal is voor een INFJ... En ik heb zo m'n momenten dat ik absoluut sociaal en gezellig kan zijn (als ik het wil en toelaat), ik heb als kind/puber ook vaak te horen gekregen dat mensen in eerste instantie niks merkte van mijn zogezegde PDD-NOS... dus tja.
 
Ik heb onlangs de test ook gedaan, maar omdat ik (zonder jullie te gaan vervelen met mijn slaapverwekkende verhaal) mijn energie moet zien te doseren heb ik me er nog niet al te veel in verdiept. First things first.
Maar wat ik had gelezen klopt aardig moet ik zeggen.
Om er zeker van te zijn dat de uitslag klopt heb ik de test op twee verschillende momenten gedaan, en ik kwam er uit als:
Bekijk bijlage 6517
Jeetje... hoeveel advocaten zitten hier wel niet op het forum? Terwijl advocaat/INFJ maar 1% van de bevolking uitmaakt...:oops:
 
Tja, ik kreeg vroeger het labeltje PDD-NOS opgeplakt... Maar ik zit me nu sterk af te vragen of dat wel terecht was... Is alles wat men vroeger 'anders' aan mij zag niet gewoon mijn persoonlijkheid? Alle kenmerken wat zo gezegd licht autistisch of zo zouden lijken, zoals terugtrekken, gevoelig voor prikkels, weinig vrienden, alleen mensen toelaten in mijn 'tuintje' die ik echt vertrouw... etc... Het lijkt dat het normaal is voor een INFJ... En ik heb zo m'n momenten dat ik absoluut sociaal en gezellig kan zijn (als ik het wil en toelaat), ik heb als kind/puber ook vaak te horen gekregen dat mensen in eerste instantie niks merkte van mijn zogezegde PDD-NOS... dus tja.
Ik herken dit ook wel en ik ben geen INFJ maar een INFP. Anecdote: vriendin is ook een INFP en haar zoon weet ik niet, maar die had dus ook het label PDD-NOS. Op een gegeven moment komt mijn vriendin erachter dat ze toch wel vaak dingen niet hoort en maakt een afspraak met een oorarts. En blijkt ze een bovengemiddeld goed gehoor te hebben. Toen zei de oorarts: ''misschien hoor je alleen wat je wil horen?'' En zo is het precies met mijn vriendin haha.
 
Dit is dus een forum vol met D66'ers.
Of zijn het vooral rechters die D66'er zijn?
Volgens mij zijn onrechters en valse leraren van d666, ik denk dat Mike de enige positieve uitzondering is 🤣🤣🤣
 
Tja, ik kreeg vroeger het labeltje PDD-NOS opgeplakt... Maar ik zit me nu sterk af te vragen of dat wel terecht was... Is alles wat men vroeger 'anders' aan mij zag niet gewoon mijn persoonlijkheid? Alle kenmerken wat zo gezegd licht autistisch of zo zouden lijken, zoals terugtrekken, gevoelig voor prikkels, weinig vrienden, alleen mensen toelaten in mijn 'tuintje' die ik echt vertrouw... etc... Het lijkt dat het normaal is voor een INFJ... En ik heb zo m'n momenten dat ik absoluut sociaal en gezellig kan zijn (als ik het wil en toelaat), ik heb als kind/puber ook vaak te horen gekregen dat mensen in eerste instantie niks merkte van mijn zogezegde PDD-NOS... dus tja.

Keek je te vaak naar de NOS? 😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan