Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Nu ik toch aan het graven ben in mijn persoonlijkheid, hier wat negatieve INTP-trekjes die ook mij zeker niet vreend zijn:



Starheid/koppigheid ✔️
Conformiteit (omdat voortdurend 'anders' zijn te lastig is) ✔️
Intellectuele superioriteit/arrogantie ✔️
Introvertheid/wereldvreemdheid ✔️
Isolatie/teruggetrokkenheid ✔️

Mike

Waarom bestempel je dit als 'negatief' Mike?
Klinkt mij meer als een stempel vanuit de samenleving omdat ze er niet mee om kunnen gaan.
 
Elke sterkte is ook een zwakte en andersom. Voorbeeld: eigenzinnigheid (positief) kan ook omslaan in koppigheid/starheid (negatief). Er is niets mis mee om te zien waar het positieve kan overgaan naar het negatieve en vice versa. Ken uzelve!

Mike
 
Elke sterkte is ook een zwakte en andersom. Voorbeeld: eigenzinnigheid (positief) kan ook omslaan in koppigheid/starheid (negatief). Er is niets mis mee om te zien waar het positieve kan overgaan naar het negatieve en vice versa. Ken uzelve!

Mike
Dank voor je uitleg. In die vorm kan ik niet anders dan het met je eens zijn.


De test heb ik al die tijd vermeden, wars van etiketten en hokjesgeest. Echter de vraag van @Lievergezond eerder deze week op het forum maakte me toch nieuwsgierig. De uitkomst is bijzonder en wellicht weer een mooie opstap naar meer kennis.
 
Nope.

INTP

Wellicht geen wonder dat jij en ik zo heerlijk kunnen botsen Mike?
Ik had er al een vermoeden van dat wij behoorlijk op elkaar lijken.
 
Grenzeloze nieuws- en weetgierigheid in combi met zelfspot en donkere, bizarre en absurde humor:


:unsure:

daar herken ik mezelf in ! 🤓
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Grenzeloze nieuws- en weetgierigheid in combi met zelfspot en donkere, bizarre en absurde humor:


:unsure:

daar herken ik mezelf in ! 🤓
YUP me too. Bedankt voor het delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.925
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan