Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Als dit niet gemaakt is door een INTP dan weet ik het niet meer:



Wij doen niet aan subtiele sociale signalen en deze gaan dan ook zo goed als altijd aan ons voorbij. Ik kan het aantal.keren niet tellen dat mijn vriendin mij iets heeft proberen te vertellen middels bepaalde handgebaren, blikken of andere subtiele vormen van non-verbale communicatie die vooral vrouwen gebruiken. Ik heb me altijd verbaasd over deze vorm van communicatie die bij sommige mensen moeiteloos lijkt te verlopen. Ik snap er geen bal van, want ik moet dan eerst de boodschap proberen te decoderen en dat vereist het nodige denkwerk. Als dit niet lukt haak ik.af en laat ik.het gaan, kost me teveel hersencapaciteit.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Als dit niet gemaakt is door een INTP dan weet ik het niet meer:



Wij doen niet aan subtiele sociale signalen en deze gaan dan ook zo goed als altijd aan ons voorbij. Ik kan het aantal.keren niet tellen dat mijn vriendin mij iets heeft proberen te vertellen middels bepaalde handgebaren, blikken of andere subtiele vormen van non-verbale communicatie die vooral vrouwen gebruiken. Ik heb me altijd verbaasd over deze vorm van communicatie die bij sommige mensen moeiteloos lijkt te verlopen. Ik snap er geen bal van, want ik moet dan eerst de boodschap proberen te decoderen en dat vereist het nodige denkwerk. Als dit niet lukt haak ik.af en laat ik.het gaan, kost me teveel hersencapaciteit.

Mike


Idem dito, ik ben hier echt een kneus in.

Joost
 




Adriana is ISFP vermoed ik na 17-18 minuten.
Na het hele eerste filmpje denk ik toch dat ze niet intro-, maar extravert is.
Bingo! ESFP.
 
Laatst bewerkt:
Moet ik hier mijn tijd aan besteden, FFF? Ik zie een plaatje van twee kirrende vrouwen en dan weet ik volgens mij al genoeg. Als het wel de moeite waard is, neem ik alles terug en ga ik kijken.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan