Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Even wat synoniemen opgezocht:
onrustig, onstuimig, roerig, woelig, chaotisch, ongeordend, ongeregeld, onsystematisch, ordeloos, rommelig, verward, wanordelijk, warrig, tumultueus, lawaaiig, opstandig, rumoerig, wanordelijk, woelig, onrustig, roerig, stormachtig, veelbewogen, wild.
 
Even wat synoniemen opgezocht:
onrustig, onstuimig, roerig, woelig, chaotisch, ongeordend, ongeregeld, onsystematisch, ordeloos, rommelig, verward, wanordelijk, warrig, tumultueus, lawaaiig, opstandig, rumoerig, wanordelijk, woelig, onrustig, roerig, stormachtig, veelbewogen, wild.
Betekenis van assertief en turbulent in het MBTI-model:
 
  • Thanks
Waarderingen: Heks
Even wat synoniemen opgezocht:
onrustig, onstuimig, roerig, woelig, chaotisch, ongeordend, ongeregeld, onsystematisch, ordeloos, rommelig, verward, wanordelijk, warrig, tumultueus, lawaaiig, opstandig, rumoerig, wanordelijk, woelig, onrustig, roerig, stormachtig, veelbewogen, wild.
Mja, bij tijd en wijle
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Manipulatie, small talk, discussiëren om te discussiëren, onnodige kritiek, fake vriendelijkheid van anderen... Ja, dit zijn allemaal dingen waar ik een enorme hekel aan heb!
 
Dat zijn serieus mijn woorden! :ROFLMAO:
Veel homo's zijn ook gewoon zo fake als maar kan, net zoals veel jonge vrouwen/meiden dat ook zijn overigens 🥳
Ok dus begrijp ik het goed....
We gaan je niet zien op zo'n bootje in Amsterdam 🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.599
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan