Moedervlekken

Ik heb het idee dat niet het percentage maar de totale hoeveelheid h2o2 is waar het om gaat. Dit vooral omdat het bij mij niet goed ging met veel 3% tegelijk.

(dan heb ik het niet over hoge percentages zoals waarmee Dudink experimenteert, wat ik zeker wel met veel interesse volg)

4 druppels 3% of 2 druppels 6% zou dan hetzelfde effect hebben, behalve dan dat een watje met 4 druppels langer vochtig blijft, dus langer zijn werk kan doen, wel op een lager pitje.

Volgende week ga ik weer beginnen, ik denk dan de hele dag een klein watje erop en dan af en toe een paar druppels 3% erop.

 
Ik heb er een druppel opgelegd en deze wel een uur laten zitten, was ook makkelijk op me arm. Er zit nu een klein roofje op maar het lijkt wel ook het bijna kleurloos is.

 
Wat voor H2O2 gebruiken jullie. Ik zie termen als food grade voorbij komen.

Ik heb op een plekje mijn lijf gewoon H2O2 bij de drogist gekocht....

Dit durf ik echter niet in te nemen.

Maar op de plekjes op je lijf gebruiken jullie dus gewoon gewoon "puur" 3% oplossing. Ik had het nog in kokosolie opgelost.

 
je moet toch echt de foodgrade hebben Jolly, ook voor de buitenkant van je lijf.

Ik heb een wrat op mijn knokkel van rechter pink en heb weleens 35% opgedaan, als het er iets naast komt brandt het wel even maar is na een tijdje ook weer over.

Wel foodgrade dus!!

 
even een update. De moedervlek is nog steeds aanwezig maar wel veel lichter, de structuur van de huid is iets egaal geworden. Ik heb hem nu nogmaals behandeld met een grote druppel 35%. Alles is nu spierwit en er om heen rood en het prikkelt.

Hebben de andere al resultaat??

 
Ik ben nog steeds bezig met wat moedervlekken. Ik heb nu een sprayflesje met 3% H2O2 erin zitten. Hiermee spuit ik af en toe in de ochtend op wat moedervlekken. Eentje heb ik regelmatig met een pleister bedekt en nat gehouden en die is nog niet weg maar inmiddels wel veel lichter. Deze was donkerzwart en is inmiddels bruin-lichtbruin.

Verder blijf ik dit voorlopig op een paar moedervlekken gebruiken, als er weer vorderingen zijn dan laat ik het uiteraard weten!

 
Oja, weer bijna vergeten.. :roll:

Even niks gedaan, nu weer een week 's avonds een watje met stukje leukopor (dat is lieve leukoplast) erop met 6 a 8 druppels 3% en later nog een paar extra.

Zolang er geen gekke dingen gebeuren ga ik er mee door, als ik het tenminste niet vergeet want echt prioriteit heeft het niet.

 
een aantal van jullie maken toch ook je gezicht schoon met H2o2?

En heeft gebruikt iemand het ook tegen couperose?

 
Eil, ik haal eerst mijn make-up eraf met make-up remover, dan doe ik een nieuw watje doordrenken met h2o2 (3%)en daarmee maak ik weer mijn gezocht schoon. Er komt dan nog een heel vies watje tevoorschijn! Ik heb 1 klein rood adertje boven mijn lip. Die lijkt nu al na een week minder te worden. Ik heb een groter gesprongen adertje onder mijn oog, die beweegt nog weinig.

Verder deed ik wat druppeltjes (3%) op moedervlekken die op mijn huid liggen, verdikt zijn zeg maar, met weinig effect. Sinds dien spuit ik mijn hele lichaam in met 3% h2o2 's avonds als ik naar bed ga. Mijn huid wordt er heel zacht van! Ik hoop na een aantal maanden dat mijn striae en moedervlekken wat weg zullen trekken.

Ik heb ook geexperimenteerd met6%. Soms bruist het dan. Op korstjes bijvoorbeeld, maar over het algemeen gebeurt er niks spannends. Wel prikt het een beetje op sommige plaatsen. Wat wel opmerkelijk was is dat de huid bleekt. Er was bijvoorbeeld een keer een druppel langs mijn buik naar beneden gedropen. Er liep een hele witte streep over mijn buik, maar de volgeden dag was het weg! Die bleeking lijkt dus tijdelijk!

Ik zat te denken om 12%op die moedervlekken te gaan smeren, zal ik vanavond maar eens doen. Ik hou jullie op de hoogte.

 
12%deed niks, niet het bruisen wat mike aangaf. Ik heb dus maar 35% op gesmeerd, ongeduldig type dat ik ben. ook niks. Tot 15 min later alles begon te branden en te jeuken! Ik had natuurlijk niet 1 plekje aangestipt, nee ik moest weer zonodig heel mijn lijf ondersmeren! 8O sukkeltje dat ik ben!

Na een half uur zaten er allemaal blaasjes en rode vlekken op de huid. Een beetje verbrand. Nar 3 uur was dat weggetrokken. Gelukkig. Maar de moedervlekken lijken niet echt onder de indruk van dit protocol. Ik ga nu maar gewoon dagelijks 12% erop smeren, over een paar weken zal het vast effect hebben. Zal jullie dan wee updaten.

 
De huid is een grootverbruiker van vitamine A en D, twee vetoplosbare vitamines, waarvan de laatste ook in plantaardige vorm verkrijgbaar is, maar de eerste uitsluitend in dierlijke vorm. Heb niet de illusie dat nu je volgens het WAPF-principe eet je geen tekenen kunt krijgen van een beschadigde huid, want dan komen juist pas al die bewerkte vetten/olien eruit!

ik weet niet hoe je moet citeren dus heb maar even copy/paste gedaan. maar kan ik hieruit opmaken dat de hoeveelheid moedervlekken kan toenemen als je begint met wapf eten omdat dan de rommel eruit komt?

 
Eli,

Als je de tekst die je via copy/paste in het schrijfvak hebt gezet selecteer je het nog een keertje en drukt dan op de 'quote' knop.

Dan komt het keurig iets naar rechts te staan.

Lia

 
ok, bedankt lia! weet je misschien ook het antwoord op mijn vraag? snap wel dat mike geen tijd heeft om alles te beantwoorden

 
ik gebruik nu al een paar maanden 3% h202 op een moedervlek lijkt heel iets kleiner te worden. maar als ik het spul erop smeer gaat de moedervlek altijd jeuken.

 
Hoi Apoass, Je hebt de foodgrade variant nodig.

Meer info over h202: gebruik de zoekfunctie van google en vul dan eerst westonprice.nl in en dan de hits h202 en/of waterstofperoxide in.

Dan kom je vanzelf uit bij de info van deze site hierover.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan