Moedervlekken

Mike, geldt dit ook voor Actinische kerastose? (dat heb ik op mijn duim)

 
Ik moest eerst even opzoeken wat het was, maar het antwoord is heel simpel, mochten er nog anderen zich melden met obacure huidaandoeningen: ALLE huidaandoeningen zijn te behandelen met H2O2. Bedenk echter wel dat dit symptoombestrijding is en dat de werkelijke oorzaak van huidklachten gelegen is in een gebrek aan vitamine A en een onderactieve schildklier.

Mike

 
Mike ik heb een plekeje links boven mijn mond, een rood plekje wat schilferig word

als ik me niet scheer.

H202 oplossing op de plek zelf aanbrengen?

Dr wullink adviseerde jodium, maar dan niet die jodium die ik neem geschikt voor

consumptie maar van de apotheek.

Dat dat niet heeft geholpen verbaasd je niet, ik vraag me alleen af

Schrijft hij nou dat voor uit onwetendheid?

Lees van de hak op te tak:

Onderactieve schildklier behandelen oke, maar

je schildklier moet wel je bijnieren aankunnen.

Dus altijd tegelijkertijd behandelen is met nadruk MIJN visie.

 
Quote:
Mike ik heb een plekeje links boven mijn mond, een rood plekje wat schilferig word

als ik me niet scheer.

H202 oplossing op de plek zelf aanbrengen?


Nogmaals:

Quote:
ALLE huidaandoeningen zijn te behandelen met H2O2.


Dan je volgende vraag:

Quote:
Dr wullink adviseerde jodium, maar dan niet die jodium die ik neem geschikt voor

consumptie maar van de apotheek.

Dat dat niet heeft geholpen verbaasd je niet, ik vraag me alleen af

Schrijft hij nou dat voor uit onwetendheid?


Jodium helpt ook. Zwavelverbindingen als MSM en DMSO eveneens. Meerdere wegen naar Rome. Dr. Wullink zat dus niet fout. Wellicht heb je te weinig jodium gebruikt of het niet lang genoeg volgehouden. Hoe dan ook, H2O2 werkt!

Quote:
Onderactieve schildklier behandelen oke, maar

je schildklier moet wel je bijnieren aankunnen.

Dus altijd tegelijkertijd behandelen is met nadruk MIJN visie.


Daar ben ik het mee eens, want bij primaire bijnierproblematiek is er sprake van secundaire schildklierproblematiek en bij primaire schildklierproblematiek van secundaire bijnierproblematiek. De een heeft invloed op de ander en dus moet je nooit uistluitend naar de een of de ander kijken.

Mike

 
Quote:
Volgens jou vallen sproeten dus ook onder huidaandoeningen? Ik dacht dat dit geen kwaad kon.


Kwaad kunnen ze niet, dus misschien is het woord 'aandoening' te sterk. Feit is dat sproeten een soort van 'ouderdomsvlekjes' zijn die altijd voorkomen op een zeer lichtkleurige huid die niet of nauwelijks zonlicht verdraagt. Dat zou je al aan het denken moeten zetten!

Mike

 
Hmmm vreemd dat je dat zegt Mike aangezien ik toch echt met een tintje ben geboren en wel wat sproetjes heb op in m'n gezicht. Zeker meer expressie van de Nederlandse kant van mijn genoom xD.

Peace

 
Dat zou maar zo kunnen. Ik ken mensen die meer sproeten krijgen door zonlicht. Ook is bekend dat roodharigen meer sproeten krijgen. Van roodharigen is eveneens bekend dat ze beduidend meer voorkomen door incest dan van nature.

Ik begeef me op glad ijs, want sinds Hitler en zijn rassenleer kunnen we niet meer normaal praten over afwijkende patronen dan die de natuur bedoeld heeft zonder dat dit meteen een enorme lading heeft.

Laat ik dit even heel duidelijk stellen: van mij mag iedereen hier op deze aarde rondlopen, of je gedegenereerd bent of niet. Ik ben er niet op uit om wie dan ook te vernietigen of te ontmenselijken. Waar het mij om gaat is absolute, objectieve waarheid op basis van onwrikbare natuurwetten.

Mike

 
Heb toevallig wel een aantal rooige haren tussen mn dikke zwarte haar zitten :p. Zit hier echt met wat verdwaalde fragmenten genen van een roodharige eheheheh.

 
Hallo Allemaal,

Ik heb een paar moedervlekken gehad die ik graag wilde laten checken op verdachte cellen. Toen ik het daarover had met iemand, adviseerde hij mij een app. Die zou moeten helpen met het controleren of ik me zorgen moet maken. Ik ben nieuwsgierig aangelegd maar ook eigenwijs. Uiteindelijk heeft hij me toch over kunnen halen om deze app te proberen en ik ben zeer te spreken over de app. Hij heet skinvision en ik wilde dit graag met iedereen delen omdat ik zeker weet dat mijn mede mens er ook iets aan zal hebben.

 
En wat ga je doen als blijkt, volgens deze app, dat er verdachte cellen zijn?

Laat je ze wegsnijden, neem je chemo? Of ga je je juist verdiepen in wat de kan ker veroorzaakt? Wat je zelf kunt doen en veranderen aan je voeding.

 
De app adviseert mij wanneer een moedervlek er verdacht uitziet en heeft dan de mogelijkheid om een dermatoloog in de buurt te vinden.

Als ik het in het vervolg wil verkomen dat ik misschien verdachte moedervlekken heb is er ook een functie op de app die aan geeft hoeveel uv-straling op de plaats is waar ik ben. Dus dat is mijn verandering op dit gebied.

 
deze app zal niet hetzelfde zijn als een app op een computer of een telefoon. Maar wat betekent in dit geval app?

Joshh, wat hebben ze je geadviseerd?

Lia

 
Ik heb even gekeken op de site van skinvision maar er wordt bij de diversen aandoeningen nergens gesproken over eventueel een voedingsadvies. Alleen maar over behandelingen en producten (volgens de site dan wel natuurlijke producten).

Terwijl we hier op het forum ondertussen weten dat huidproblemen heel serieus genomen moeten worden en van binnen uit 'aangepakt' moeten worden. En niet met een of ander goedje. Dus dit bedrijf spreekt mij in eerste instantie niet zo aan.

Quote:
De app adviseert mij wanneer een moedervlek er verdacht uitziet en heeft dan de mogelijkheid om een dermatoloog in de buurt te vinden.

Maar heeft hij ook gevraagd naar jouw voeding?

Lia

 
In dit geval bedoeld Joshh een telefoon applicatie.... met de camera van je telefoon 'scan' je dan je moedervlek, althans die app doet dit en vervolgens krijg je een uitslag. Waarschijnlijk gaan ze langs een databank van allerlei moedervlekken die vaak als 'afwijkend' worden gezien en wordt hier dan mee vergeleken.

Ik weet echt niet hoe betrouwbaar zoiets is hoor.... lastig te beoordelen.

oke, met die website erbij ben ik wel even in de war hier... maar ik denk nog steeds dat hij een telefoon 'app'licatie bedoeld

 
Hoi Caveman,

Nu ik je toch aan 'lijn' heb: waar koop jij je rauwmelkse roomboter?

Want volgens mij woon jij ook ergens boven Amsterdam toch?

Lia

 
He Poekie, ik heb ook even gekeken op de site die jij aangeeft maar de site skinvision.com hoort echter bij deze applicatie en volgens mij heb jij gekeken op .nl

Deze applicatie kan snel aangeven of er veranderingen zijn geweest in je moedervlek waardoor je direct weet of het verstandig is om naar een arts te gaan die ernaar kan kijken.

 
Ik zit me al die tijd af te vragen of dit niet verkapte reclame is en jij hier niet op de een of andere manier baat bij hebt om mensen over te halen de app te downloaden.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.953
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan