Moedervlekken

Iemand een idee of je dit kan toepassen op een fybroompje,we zullen het moeten ondervinden.maar zou fijn zijn als iemand weet of het zou kunnen helpen

 
Ik ben ook begonnen met een test op een hele donkere moedervlek op me onderarm, pleister met een watje en h2o2 van 6%. Na 2 dagen zat er een blaartje op 8O

Nu een paar uur later is het blaartje kapot. Aparte ontwikkeling dit.

 
Ben ook een vlekje aan het 'behandelen' ik doe klein beetje watten onder leukoplast en druppel dan het watje nat. Heb wel 3% gebruikt, begon te jeuken... geen blaar en vlek lijkt verder niet onder de indruk van dit protocol.

 
Tanja ik ben het ook aan het doen, zonder pleister dan wel, maar mijn vlek is ook niet onder de indruk.

Ik herinner me dat Mike ergens schreef dat op de huid 5% beter zou kunnen werken (hopelijk herinner ik me dat goed).

Zou dat het verschil maken?

 
Als je je heel dapper en avontuurlijk voelt kun je er zelfs 35% op doen, maar houd dan wel rekening met brandwondjes. Ik heb het gedaan met een wrat en die heb ik echt volledig weggefikt! De brandplekjes verwenen na verloop van tijd.

Mike

 
ha ha voel me wel dapper en avontuurlijk genoeg om ergens in het midden uit te komen. Een wrat zou ik ook aanvallen, maar voel iets minder aversie tov een moedervlek.

 
"De brandplekjes 'verwenen' na verloop van tijd."

Deed het zo'n pijn, Mike ? :)

Hilde

 
Mijn blaar is weg, de moedervlek is op deze plek nu lichter geworden. De rest van de moedervlek is nog donker. Ik gebruik rond de 20% hiervoor dan doet voel ik het net niet.

Blijf het verlopig volhouden.

 
Vraag: kan ik voor verwijderen ouderdomsvlekjes op mijn handen waterstofperoxide van de drogist gebruiken?

Jacky

 
Jacky,

Het moet waterstofperoxide/H2O2 'foodgrade' zijn. Die is voor consumptie geschikt en alles wat je op je huid smeert/doet moet je kunnen eten. Je huid is het grootste opname orgaan van je lichaam.

Lia

 
Mijn zus had vroeger toen ze klein was wratten. Onze buurvrouw, die kraamverpleegster was, vertelde toen dat haar wratten altijd verdwenen als ze in aanraking kwam met de plasluiers. Misschien niet zo smakelijk maar m'n zus heeft de proef op de som genomen en foetsie, weg wratten :lol:

 
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die ook nog bezig zijn moedervlekken weg te krijgen met H2O2. Ik heb af en toe nog op één moedervlek een pleister erop gedaan, maar deze gaat wel lastiger weg. De plek is ook lastiger want die andere zat gewoon op mijn hand. Inmiddels is hij wel enkele tinten lichter geworden, van bijna pikzwart naar bruin tot lichtbruin, dus er is nog wel vooruitgang.

Wat ik wel merk is dat wanneer ik er H2O2 opspuit met een verstuiver ipv een pleister gebruik, de huid eromheen rood wordt en licht geïrriteerd lijkt. Ook komen er dan kleine minipuistjes op voor een korte periode. Kan dit betekenen dat de huid op die plek dan aan het ontgiften is of dat het lichaam die plek gebruikt om gifstoffen elders in het lichaam via die plek af te voeren? En herkennen anderen dit?

 
Ik heb mijn geduld verloren ook mijn huid werd om de moedervlek rood.

Ik heb zondag avond een grote druppel 35% op de moedervlek gelegd alles werd wit. Ik heb er nu een wondje maar het is niet meer donkerbruin.

Word vervolgd.....

 
Dat herken ik gedeeltelijk.

2 weken geleden een kleine week 's avonds een klein watje met wat druppels 3% h202 erop en dat een paar keer opnieuw nat maken.

Toen een keer een groter watje erop (veel druppels, meer dan 10)

Dat was iets teveel, want flinke jeuk en 1 cm naast de moedervlek iets wat op een klein puistje leek, alleen kwam er alleen een klein beetje kleurloos gas uit (zuurstof?) toen ie kapot ging.

Het plekje is nu weer zo goed als weg, de moedervlek is van bijna zwart naar donkerbruin gegaan.

Volgende week verder, want ik ga nog even geen andere aanpakken.

edit: als ik er een druppel op doe, dan wordt de huid wit, met een watje, dus meer h202, dan wordt de huid licht rood.

(met wit bedoel ik "een lichte huidskleur" niet het witte wit, dat je krijgt als 35% h202 kort op je vingers komt)

 
Wat Jp zegt heb ik ook. De huid wordt dan heel erg licht, maar niet alsof je er 35% h2o2 opgedaan hebt. Ik gebruik overigens 3% dus dat kan ook een reden zijn dat het niet heel hard gaat. Misschien ga ik ook eens expirimenteren met 6-8% om het te versnellen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.923
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan