Moedervlekken

Mijn oudtante met diabetes had haar hele rug vol met (honderden zo niet duizenden) moedervlekken. Waarschijnlijk is hier dus een connectie tussen de diabetes en de moedervlekken?

 
Heej Mike,

Ik las aantal pagina's terug dat incest degeneratie is.

Maar in het boek van WP staat een voorbeeld van een proef met honden, waarbij ze de moederhond met haar zoon lieten paren en dat er toen gezonde jongen kwamen (blz. 435-436).

Wanneer er "slecht" voor voor de honden aanwezig was vertoonden ze gebreken.

 
Over 2 weken moet ik een moedervlek op mijn arm laten verwijderen waar volgens de dermatoloog onrustige cellen in zitten. Deze moedervlek is inderdaad de laatste jaren veranderd van vorm en kleur. Dezelfde moedervlek heb ik jaren geleden behandeld met H2O2. Het leek in eerste instantie rustiger geworden maar uiteindelijk toch weer veranderd. Ik weet niet meer waarom ik toen gestopt ben met H2O2.

De plaatselijke verdoving wordt gedaan met Lignospan 2% 1,8 ml. Dit is een verdoving met adrenaline.
Ik weet dat ik bij de tandarts altijd beroerd werd na een verdoving. Ik werd dan helemaal raar, kreeg hartkloppingen, trok wit weg en zweten.

Destijds via tandarts Peter Dros de mindlink test gedaan. Daaruit kwam een negatieve meting voor ultracain. Voor scandonest, citanest en xylocain testte ik wel positief. Ik ben toen ook bij Peter Dros verdooft voor het verwijderen van een verstandkies en dat ging zonder problemen.

Nu vraag ik me af, is het dan de adrenaline in de verdoving waar ik dan zo op reageer. Bij navraag bij het ziekenhuis bleek dat ze ook werken met Lidocaine, dit schijnt zonder adrenaline te zijn.

Is iemand hier bekend met verdovingsvloeistoffen? Ik mag aan het ziekenhuis doorgeven welke verdoving ik wil gebruiken, maar heb geen idee of ik goed zit met de lidocaine.
 
Bevat adrenaline en nog wel meer rotzooi, zoals dubieuze conserveermiddelen:

https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/l/lidocaine_adrenaline

Mike
 
Dus eigenlijk is lidocaine hetzelfde als lignospan als ik het goed begrijp? Dus alletwee met adrenaline?
Dan ben ik dus niet goed geinformeerd bij de dermatoloog.

Ik weet dat het rotzooi is, wil het eigenlijk ook niet. Maar een onrustige moedervlek zie ik ook niet zitten.
 
Hoi Gif-vrij,

Had je je al eens verdiept in een alternatieve behandeling waar geen verdoving of snijwerk aan te pas komt?

 
@Johnny

Nee niet echt in alternatieve behandeling verdiept. Het overviel me ook echt. Ze adviseerden me ook om het op korte termijn te laten doen, het is een melanoom in situ. Volgens internet is een in situ melanoom (melanoma in situ) een afwijking die beschouwd kan worden als het laatste stadium vóór het melanoom.
En ik weet dat ik me geen angst moet laten inpraten, maar ongemerkt schrik je er toch van.
Maar kan jij iets aanbevelen?
 
@Mike
Ja inderdaad, daar is hier op het forum ook meer over geschreven. Was ik vergeten.
Maar zwarte zalf is toch uit de handel genomen in Nederland? Of heb ik dat mis.
Vind het zeker te overwegen waard.
Dank je
 
Ik begeef me op glad ijs als ik je vertel waar je het nog steeds kunt kopen. Je kunt me echter altijd een mail sturen: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Je hebt het antwoord inmiddels. Wil je daar eventueel meer informatie over dan zou je je bij een Facebookgroep aan kunnen melden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.414
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan