Lezing Lyme

quote:
Ook met rauwe melk en heel veel goede voeding kom je er niet. Maar daarmee kun je wel je immuunsysteem versterken en hoef je geen last te hebben van de bacteriën die Lyme veroorzaken. unquote

Ik heb het boek Medical Medium die alle ziektes linkt aan het Epstein Virus.
Maar virussen bestaan niet?
Hierover is in het verleden al vaak geschreven.
Niettemin had ik als kind gordelroos en altijd zg. koortsblaasjes.
Als dus die spirocheten zich verstoppen in onze eigen cellen en wel worden opgemerkt heb je een goede kans op auto-immuunreactie.
Bij mij is aangetoond dat er sprake is van een auto-immuunreactie. TPO-waardes verhoogd.
Hoe krijg je die spirocheten dan weg vraag ik me af.
Frequentie-therapie? Heb jij daar ervaring mee?
Ik ga nu even googelen wat dat inhoud.
 
Ik heb al veel gedaan in de loop der jaren maar nog niet met de zapper gewerkt. Wel ooit een kleine zapper aangeschaft maar daar kunnen geen frequenties mee worden ingesteld.
 
Met alleen ozon krijg je het zeker niet weg, dit komt namelijk niet ín de cellen. Daarvoor gebruiken we dan weer frequentietherapie.

Oh ja, ik was even vergeten dat naast ozon idd nog frequentie toegepast word bij deze therapie.



Helaas is er vaak sprake van een conflict (stress, trauma, etc) zoals Hamer dat noemt en dit ondermijnt en verzwakt vaak je immuunsysteem. Dan heb je er weer wel last van.

Komt het niet gewoon allemaal op hetzelfde neer? Dat het gewoon bijnieruitputting is? Althans, zo probeer ik het te zien. Ook afhankelijk hoe je zelf met stress om gaat.




 
Liesje,

Inmiddels krijgen alle aandoeningen die iemand mankeert een naam. In dit geval met die medical medium krijgt het beestje de naam Epstein. Zou het niet eerder kunnen zijn dat het immuun systeem net als bij Lyme niet goed werkt door andere factoren? Ik heb zelf dat boek niet gelezen maar werd onlangs geconfronteerd met iemand die er helemaal van in de ban is. Je mag dan bv geen zuivel en er word veel rauwkost gegeten, zo heb ik het begrepen. Er kwamen alleen maar klachten bij. Hormonale klachten.
Persoonlijk heb ik niet het idee dat dit nu zo een gezond dieet is.
 
Het ontbreekt mij, zoals vaak, aan tijd om fatsoenlijk te reageren maar ik ga even kort een poging wagen.
Dat hele medical medium verhaal is naar mijn bescheiden mening complete onzin en er is al veel over geschreven op de forum (gebruik de zoekfunctie).

Volgens de biologische natuurwetten zijn zogenaamde virussen in werkelijkheid micro-organismen die ons helpen bij de genezing! Hetzelfde geld voor bacteriën en schimmels. Ze zijn bedoelt om ons te helpen te genezen en zijn dus NIET tegen ons maar VOOR ons!
We zijn aldoor bang gemaakt voor ziekten om ons uit evenwicht te brengen, om niet ons ware potentieel waar te kunnen maken en te leven.

De biologische natuurwetten geeft je de wijsheid om deze angst los te laten en vrij te leven.

Ook belangrijk om te weten is dat wanneer je ziekte ervaart je in werkelijkheid genezing ervaart!
Het gevaar is geweken, je lichaam heeft het opgelost en is met behulp van alles wat nodig is (oa 'virussen', schimmels, bacteriën, vocht bloed, eiwitten enz.) aan het opruimen en repareren!
Al het denken over ziekte en gezondheid kun je 180 graden omdraaien.

Binc, je kunt de biologische natuurwetten niet zo kort samenvatten als jij deed want het raakte niet de essentie.
Ook mijn korte toelichting hierboven is beknopt.

Wat me ook nog van het hart moet is het volgende: Ron haalt in zijn praatjes in de dotcom uitzendingen ook vaak de theorie van dr. Hamer aan maar Ron heeft de bel horen luiden maar weet nog steeds niet waar de klepel hangt in dezen. En dat vind ik jammer.
 
Femke,

Ik ben het zeker met je eens voor wat betreft de onzin over medical medium. De zoveelste hype.

Ook kan ik mezelf wel vinden in wat je zegt over dat ziekte idd genezing is. Maar het komt wel op hetzelfde neer als bijnieruitputting heb ik het idee zoals jij het zegt. Wie weet bedoeld hamer wel hetzelfde als wat staat beschreven in het boek bijnieruitputting. Het komt namelijk nagenoeg op hetzelfde neer. Ook dat bacteriën en schimmels opruimers zijn is hetzelfde als wat Wapf zegt.
 
Femke, ik had het kort samengevat omdat het verhaal bijnieruitputting zeer uitgebreid is. Daar refereerde ik naar en is zeker niet kort voor wat betreft ziektes, oorzaken etc.

Ook ik heb weleens een ander beeld van dingen die Ron zegt en soms het idee dat sommige dingen eerder bestrijding van het symptoom is dan de dieperliggende oorzaak. Ik weet niet of dat is wat je bedoeld?
 
Binc je kunt bijnieruitputting an sich heel mooi verklaren met behulp van de biologische natuurwetten ik heb daar een mooi overzicht van maar ik weet niet hoe ik het hier moet plakken. Ik heb het in een PDF document wat de oa de tweefasigheid mooi laat zien.

Ik heb zelf het boek van ook van James L. Wilson dus ik ben op de hoogte.

Zoals voor iedere ziekte, klacht, aandoeningen geldt en dus ook voor bijnieruitputting:

1ste biologische natuurwet: De natuurlijke verandering ----> wanneer begint het
2de biologische natuurwet: De tweefasigheid ----> hoe verloopt het
3de biologische natuurwet: De weefseltypes ----> waar verschijnt het
4de biologische natuurwet: De microben -----> waarmee hersteld het
5de biologische natuurwet: De wet van begrip -----> waarom start het op




Ook ik heb weleens een ander beeld van dingen die Ron zegt en soms het idee dat sommige dingen eerder bestrijding van het symptoom is dan de dieperliggende oorzaak. Ik weet niet of dat is wat je bedoeld?

Juist ja, Ron zit te veel in het bestrijden van ziekten. Dat is zijn handel namelijk. Dus dat snap ik wel.

De meeste supplementen en farmaceutica zijn symptoombestrijders en ontregelen de natuurlijke genezing.

Ware genezing komt van binnenuit. Zielsrust!
Goede voeding met name de goede vetten en eiwitten helpen het beste bij genezing. Maar daar weten we hier op dit forum alles van.
WAP voeding sluit geweldig goed aan op de biologische natuurwetten!
Trouwens ook alle andere onderwerpen op de forum en met name dat vrouwen thuis horen bij de kinderen om in harmonie te kunnen leven en op te groeien.
En ook het grote ontwaken wat nu bezig is!
 
Het onderwerp is Lyme en dat suggereert dat er van buiten af een ziekte ontstaat.
Ik sta zelf ook achter het idee dat het lichaam zichzelf kan herstellen met goede voeding.
Het boek Medical Medium heeft het hoofdzakelijk over het herstellen en genezen en niet wat je verder moet eten. Gisteren las ik een klein stukje over de schildklier en er werd o.a. aangeraden om gezond te worden te gaan detoxen, maar dan met veel fruit en rauwe groente. Maar dat is dan bedoeld voor tijdelijk en kan ten alle tijde gebruikt worden om gezond te worden.
Ik was zelf ook altijd al voorstander om te ontgiften (vasten/reinigingskuren) en "leverdrankje"
400 bladzijdes lees je niet in 1 avond uit. Ik heb trouwens ook het boek bijnieruitputting. (425 blz).
Med.Med. praat zeker geen onzin. Ik herken heel veel van wat ook hier gezegd wordt.
Ik gebruik nu zeker al 10 jaar supplementen en ook Femke zegt dat zijn symptoombestrijders, is dus hetzelfde als Med.Med.
Wat mij dwarszit is dat de voeding van tegenwoordig niet meer volwaardig is en mijn vertering was altijd slecht, zodat de voedingsstoffen niet goed worden opgenomen.
 
Binc je kunt bijnieruitputting an sich heel mooi verklaren met behulp van de biologische natuurwetten ik heb daar een mooi overzicht van maar ik weet niet hoe ik het hier moet plakken. Ik heb het in een PDF document wat de oa de tweefasigheid mooi laat zien.

Het komt alleen zo ingewikkeld over op mij. De pdf zou je kunnen proberen een screen shot van te maken en dan uploaden via https://postimages.org/
Link voor websites kopieëren en hier plakken.




De meeste supplementen en farmaceutica zijn symptoombestrijders en ontregelen de natuurlijke genezing.

Daar ben ik het dan niet helemaal mee eens. Je zegt dat goede voeding de sleutel is en dat klopt idd. Maar als je het niet verteren kan ben je wel degelijk afhankelijk van bepaalde supplementen waarmee je je spijsvertering kan Helen. Veel klachten komen ook door een tekort aan maagzuur wat dus ook bijnieruitputtibg is. Ik heb geen idee of Hamer dat ook mee neemt. Maar bijnieren ondersteunen is wel essentieel samen met de spijsvertering om voeding op te kunnen nemen. Pas dan kan er ook genezing plaats vinden in combinatie met zielsrust idd omdat tegelijk het immuunsysteem sterker word.

Liesje, als het onderwerp hier om Lyme gaat zullen we het daar dan ook bij houden? Dat hele medical medium is wel degelijk gebaseerd op groente en fruit zoals je zelf ook aan geeft. Dat mensen zichzelf hier goed op kunnen voelen zou heel goed te maken kunnen hebben met dat dit een ontgiftend effect kan hebben. Maar om deze hype laten veel mensen gezond voedsel weg. Femke zegt niet direct dat supplementen symptoombestrijding zijn. Ze heeft het over de meeste en dan vooral hoe Ron het brengt. Voor de duidelijkheid, ik heb niet de intentie om Ron in een negatief daglicht te zetten en voel mezelf er niet prettig bij om zo over hem te praten. Ik snap wel wat Femke bedoeld. Anderzijds kunnen klachten ook erg heftig aanwezig zijn dat men liever aan symptoombestrijding doet. Wellicht tijdelijk en dan kan het zeker een uitkomst zijn.


 
Ik ben het eens met je hoor Femke, alles wat in het lichaam zit heeft een functie en is een oplossing voor een probleem.
Bij Lyme is er sprake van een knutsel bacterie en heeft geen natuurlijke oorsprong. Ons immuunsysteem is niet in staat om het op te ruimen. Hamer heeft ook niet echt een verklaring voor vergiftiging en dat is wat de spirocheten doen, toxines produceren en goede stoffen verbruiken.

Wellicht in de ideale omstandigheden met optimale voeding en schone lucht, water etc kan het lichaam het wel oplossen.

Liesje, wij gebruiken geen zapper, maar Rife plasma, dat en steeds doorgaand onderzoek naar de juiste frequenties in samenwerking met een groep mensen die hetzelfde apparaat hebben. Er zijn namelijk intussen 200 mutaties en daarom moet er regelmatig bijgestuurd worden.
 
Bij Lyme is er sprake van een knutsel bacterie en heeft geen natuurlijke oorsprong.

Tanja, zijn alle teken, dazen en bijtende insecten welke borrelia zouden kunnen overdragen dan besmet met deze knutsel bacterie? Of sommige? Hoe zie jij dat?

Hoe kan het dat sommige mensen doodziek worden na een besmetting en anderen fluitend hun leven vervolgen zonder ziekteverschijnselen maar wel zogenaamd aantoonbaar besmet waren.

Ik ben jaren actief geweest in de Lyme community en er wordt beweert dat Lyme Borrelia's (er zijn meerdere varianten) overdraagbaar zijn via bloed, seksueel contact en via alle lichaamssappen, ook moedermelk.
Geen wonder dat alle lymepatiënten doodsbang zijn voor rauwe melk.

Uiteraard ben ik ook op de hoogte van de experimenten op Plum Island en alles wat er over geschreven is. Maar dat er aldoor gemuteerde geknutselde bacteriën zijn die ons ziek zouden kunnen maken, druist zó tegen mijn natuur in!
Ik leef en werk en de Friese wouden, ga graag met de honden op pad in natuurgebieden met hoge vegetatie, teken leefgebied bij uitstek. Er zijn hier echt enorm veel teken! Ik zou doodongelukkig worden als ik met continue angst voor herbesmettingen naar buiten zou gaan. Niet meer optimaal zou kunnen genieten van het buitenleven en geen rauwe melk meer zou kunnen drinken.
Ik heb ontelbaar vaak een tekenbeet gehad. Ook ben ik vaak gebeten door kleine nimfen die ook borrelia bij zich dragen en ze uit mijn huid gepeutert. De nimfen zijn nog kleiner dan een speldenknopje. (Zonder leesbril kan ik ze niet eens meer zien). De honden idem. Hoe kan het dat ik zogenaamd doodziek ben geworden door de teken en mijn honden nergens last van hebben? (Nee ze krijgen geen chemicaliën ter bestrijding).



Hamer heeft ook niet echt een verklaring voor vergiftiging

Klopt, vergiftiging en straling vallen buiten de biologische wetten.

Wellicht in de ideale omstandigheden met optimale voeding en schone lucht, water etc kan het lichaam het wel oplossen

Ik ben er van overtuigd dat ons lichaam vele malen sterker en intelligenter is dan wij ooit zullen kunnen beseffen! Als je continue denkt dat je afhankelijk bent van de juiste leefomstandigheden blijf je jezelf letterlijk ziek denken. Natuurlijk heb je bepaalde dingen zelf in de hand op het gebied van gezond onbewerkt puur voedsel en oa verzorgingsproducten. En niet te vergeten het steunen van de biologische boeren door hun producten rechtstreeks bij het bedrijf te kopen enz. Ook kan jezelf iets doen om de straling te verminderen enz. Maar je ontkomt nooit aan bepaalde mate van vergiftiging of straling van buitenaf. Ik denk dat een gezonde geest, ziel en lichaam wel wat kan hebben!

De focus ligt naar mijn mening te vaak op lichamelijke genezing van ziekte.
Je kunt nog zoveel medicijnen, kruiden, supplementen en dergelijk slikken maar als we niet genezen op zielsniveau is het dweilen met de kraan open.
 
Femke, je reactie was in de spam verdwenen maar ik heb je post teruggeplaatst. Even wat korte reacties:



Tanja, zijn alle teken, dazen en bijtende insecten welke borrelia zouden kunnen overdragen dan besmet met deze knutsel bacterie? Of sommige? Hoe zie jij dat?

Ik.weet dat mijn naam.niet Tanja is, maar in antwoord op je vraag: ja.



Hoe kan het dat sommige mensen doodziek worden na een besmetting en anderen fluitend hun leven vervolgen zonder ziekteverschijnselen maar wel zogenaamd aantoonbaar besmet waren.

Dat heeft met weerstand te maken. En niet alleen fysiek, er bestaat ook zouets als een Lyme-persoonlijkheid. Bedenk dat teken en andere opruimers van de natuur reageren op zwakke frequenties.



Ik ben jaren actief geweest in de Lyme community en er wordt beweert dat Lyme Borrelia’s (er zijn meerdere varianten) overdraagbaar zijn via bloed, seksueel contact en via alle lichaamssappen, ook moedermelk.
Geen wonder dat alle lymepatiënten doodsbang zijn voor rauwe melk.

Ik heb wel eens discussies gehad met dit soort mensen en vind het dodelijk vermoeiende angsthazen. En ziedaar je Lyme-persoonlijkheid!



Uiteraard ben ik ook op de hoogte van de experimenten op Plum Island en alles wat er over geschreven is. Maar dat er aldoor gemuteerde geknutselde bacteriën zijn die ons ziek zouden kunnen maken, druist zó tegen mijn natuur in!

Tot nu toe was ik het met je eens, maar dit is ronduit naief. Al jaren brengen wij in de alternatieve gemeenschap dit onder de aandacht en worden we weggezet als complotgekkies, maar nu is het genetisch manipuleren van muggen ineens MAINSTREAM NIEUWS. Idem met weercontrole (want 'global warming') en vele andere onderwerpen.



Ik ben er van overtuigd dat ons lichaam vele malen sterker en intelligenter is dan wij ooit zullen kunnen beseffen! Als je continue denkt dat je afhankelijk bent van de juiste leefomstandigheden blijf je jezelf letterlijk ziek denken.

En daar vinden we elkaar weer. Lievergezond is zo iemand. Daarom heb ik haar ook Lievernietgezond genoemd, sommige mensen identificeren zich met ziekte i.p.v. gezondheid. En nu is haar nieuwe stokpaardje Hashimoto. Dit is dus de angstige en hypochrondische Lyme-persoonlijkheid!



De focus ligt naar mijn mening te vaak op lichamelijke genezing van ziekte.
Je kunt nog zoveel medicijnen, kruiden, supplementen en dergelijk slikken maar als we niet genezen op zielsniveau is het dweilen met de kraan open.

Helemaal mee eens. Daarom erkent WAPF-arts Thomas Cowen ook 4 verschillende niveaus van heling:

https://fourfoldhealing.com/

Mike
 
Mike, fijn dat je reageert ik vroeg me al af waar mijn bericht gebleven was.


We zijn het dus grotendeels eens.
Zoals je misschien nog weet ben ik lang geleden gediagnosticeerd met ms.
Dus ik had een ms-identiteit haha. Ik ben bijna genezen maar niet door te focussen op lichamelijke genezing maar door te focussen op genezing op zielsniveau en automatisch werk je dan aan je identiteit!

Jaren geleden, in de tijd dat ik nogal uit evenwicht was is me 'aangepraat' dat mijn ms in werkelijkheid de ziekte van Lyme zou zijn. Ik heb voor Lyme laten behandelen in de hoop dat ook mijn MS zou genezen. Gebeurde niet.

In de lyme community worden zowat alle ziektes gezien als Lyme.
Parkinson, MS, alle vormen van reuma, ME, dementie enz.
De borrelia bacterie word daar de grote imitator genoemd.
Bij anderen is het allemaal hasimoto of bijnieruitputting.
Het zal allemaal wel.
Ik ben blij dat ik me los heb kunnen maken van alle angst voor ziekte!



maar dit is ronduit naief. Al jaren brengen wij in de alternatieve gemeenschap dit onder de aandacht en worden we weggezet als complotgekkies, maar nu is het genetisch manipuleren van muggen ineens MAINSTREAM NIEUWS. Idem met weercontrole (want ‘global warming’) en vele andere onderwerpen.

Hier onderschat je mij. Wellicht heb ik mij wat onhandig uitgedrukt.
Ik ben heel goed van dit alles op de hoogte! Ik lees al mee sinds Dirtsa (Astrid) mij hier introduceerde. En ben mee gegroeid en mee ontwikkeld in het grote ontwaken.
Ik bedoelde met mijn opmerking dat leven in angst, voor wat dan ook, tegen mijn natuur is.
Ik weet van de verdorven satanische experimenten op welk vlak dan ook!

Ben ik naïef als ik nog heerlijk zorgeloos met de honden door de natuur zwalk? Durf jij met mij hier een wandeling te maken door het natuurgebied?





 
Jaren geleden, in de tijd dat ik nogal uit evenwicht was is me ‘aangepraat’ dat mijn ms in werkelijkheid de ziekte van Lyme zou zijn. Ik heb voor Lyme laten behandelen in de hoop dat ook mijn MS zou genezen. Gebeurde niet.

In de lyme community worden zowat alle ziektes gezien als Lyme.
Parkinson, MS, alle vormen van reuma, ME, dementie enz.
De borrelia bacterie word daar de grote imitator genoemd.
Bij anderen is het allemaal hasimoto of bijnieruitputting.
Het zal allemaal wel.
Ik ben blij dat ik me los heb kunnen maken van alle angst voor ziekte!

En volgens 'medical medium' Anthony William is alles de schuld van Epstein-Barr. Hulda Clark weet alles aan parasieten. Het meest steekhoudend is voor mij nog altijd stress (bijnierverzwakking/uitputting) en dat bevestig jij ook met leven in angst.



Hier onderschat je mij. Wellicht heb ik mij wat onhandig uitgedrukt.
Ik ben heel goed van dit alles op de hoogte! Ik lees al mee sinds Dirtsa (Astrid) mij hier introduceerde. En ben mee gegroeid en mee ontwikkeld in het grote ontwaken.
Ik bedoelde met mijn opmerking dat leven in angst, voor wat dan ook, tegen mijn natuur is.
Ik weet van de verdorven satanische experimenten op welk vlak dan ook!

Ben ik naïef als ik nog heerlijk zorgeloos met de honden door de natuur zwalk? Durf jij met mij hier een wandeling te maken door het natuurgebied?

Dan heb je je idd wat onhandig uithedrukt. En ja hoor, ik durf met jou wel te wandelen in de natuur. Teken moeten mij niet. Muggen ook niet.

Mike

 
Ik kom vaak in de natuur, in bossen en parken, het hele jaar door. Voor zover ik weet ben ik nog nooit gebeten door een teek. De plekken waar teken zijn ga ik niet uit de weg, want die beesten kunnen in het voorjaar en de zomer overal zitten waar gras en bomen zijn.

Kiezen teken iemand uit net zoals muggen dat doen? Ik word heel soms gestoken door muggen, maar iemand die naast mij zit kan lekgestoken worden.
 
Kiezen teken iemand uit net zoals muggen dat doen?

Naar mijn overtuiging wel. Mij moeten ze in ieder geval niet.

Mike
 
Of teken zomaar iemand uit kiezen durf ik niet zeker te zeggen. Volgens mij vallen die beesten gewoon naar beneden uit bomen dacht ik.

Iemand die bij de natuurwinkel werkt waar ik altijd kom vertelde mij ooit dat als je door muggen lek gestoken word dat dit aan hormonale onbalans ligt. Ik denk dat dit waar is. Zelf heb ik een periode gehad dat ik nauwelijks gestoken werd. Toen voelde ik mezelf ook beter. Maar afgelopen zomer moesten ze mij wel hebben. Ik denk dat dit dus heel goed te maken kan hebben met hormonale problemen en dat je dan aantrekkelijker bent voor muggen. Wie weet wat voor beesten nog meer.
 
Tanja, zijn alle teken, dazen en bijtende insecten welke borrelia zouden kunnen overdragen dan besmet met deze knutsel bacterie? Of sommige? Hoe zie jij dat?

Ja ik vrees het wel inderdaad.



Hoe kan het dat sommige mensen doodziek worden na een besmetting en anderen fluitend hun leven vervolgen zonder ziekteverschijnselen maar wel zogenaamd aantoonbaar besmet waren.

Immuniteit. Ik had ook “nergens” last van maar was wel flink besmet. En zie veel mensen die wel de bacterie bij zich hebben, maar gewoon fit zijn. Partners of ouders van mensen die dus wel last hebben bijvoorbeeld en waar we dan ook naar het bloed kijken.

Dieren zelfde verhaal.

De connectie met Lyme en neurologische klachten is er gewoon, ze produceren neurotoxines die o.a de myeline schede aantasten. Daarom ook de connectie met MS, Parkinson, Alzheimer etc.

Ik zeg niet dat het de enige oorzaak is, maar helpen om gezond te worden/blijven doet het ook niet.

Ik weet al heel lang van Lyme. Ben er nooit bang voor geweest en heb er geen stap minder voor in het bos gezet. Muggen heb je overal inderdaad, daar hoef ik de deur niet voor uit. Angst is ook een grote ondermijner, net als de borrelia.

Zoals ik er alles aan doe om gezond te eten, en mijzelf op alle niveaus, fysiek, mentaal en spirituele te voeden en verzorgen zorg ik ook dat deze vervuiler wordt opgeruimd, beter voorkomen dan genezen. Gewoon omdat het kan. En ik weet dat er heel wat mensen beweren dat ze het kunnen behandelen, maar er zijn er echt maar weinig die het helemaal weg krijgen.

Ik zie dagelijks mensen die enorm gebaat zijn bij onze behandeling en dat is natuurlijk prachtig om te zien, daarom ben ik ook zo enthousiastst. Diegene die goed eten en een positieve instelling hebben knappen sneller op dan anderen, alles hangt uiteraard samen. Als je ziek wilt blijven dan kan niemand je helpen.
 
Onderstaande link is ook interessant voor dit topic aangezien er steeds meer soorten parasieten in ons land voorkomen.

Ik dacht dat dit artikel ook interessant zou zijn voor dit topic. Niet dat het direct over Lyme gaat. Maar je ziet wel degelijk een rode draad met knutsel bacteriën, hoe deze ons land binnen komen en mensen bang gemaakt worden en daardoor angstig worden zoals Tanja hierboven ook al aangeeft, en in de ziekte gaan geloven.


Langeafstandsreizen en klimaatverandering worden vaak genoemd als de eigenlijke oorzaken van de verspreiding van gevaarlijke parasieten in Europa, maar de wortels liggen niet in de laatste plaats in de multiculturele politiek.

Infecties door migratie: dodelijke parasieten in opmars – honderdduizenden slachtoffers zijn mogelijk


http://fenixx.org/index.php/2019/09/27/infecties-door-migratie-dodelijke-parasieten-in-opmars-honderdduizenden-slachtoffers-zijn-mogelijk/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.817
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan