Lezing Lyme

@Femke, zo herkenbaar joh die angst die ze aanpraten mbt lopen in de natuur en teken. Ook veel alternatieve artsen die ik bezocht waarschuwde mij altijd voor teken. Ik ben ook van mening dat je onwijs veel kan genezen met je mind! onze gedachten worden onze realiteit. Als een mens elke keer bang is voor teken, of bang is om een bepaalde ziekte te krijgen of zich continu bezighoudt met welke ziektes ie wel niet allemaal kan hebben dan krijg je het ook! Ik ben al jaren aan het zoeken naar gezondheid en eindelijk sinds een kleine 2 maanden ben ik bezig met ' genezen' op zielsniveau. Ik kende dit helemaal niet en wist ook nooit dat onze mind zoveel invloed kan hebben en dat wij die zelf kunnen beïnvloeden en dus kunnen omkeren. En nee ik ben nog steeds niet gezond en heb nog steeds alle klachten maar ik heb wel een veel positievere mindset en doemdenken doe ik ook niet meer. Beetje bij beetje (babysteps) kom ik er wel!

@Tanja: even wat anders hoor maar ben jij bekend met Autovaccin therapie? iemand raadde mij dat aan maar alleen al het idee dat je, je eigen bloed weer laat inspuiten brrrr krijg ik rillingen van! men zet het in Duitsland vaak ook in bij de ziekte van lyme. Ik ben benieuwd naar jouw mening hierover.
 
Correctie: met onze gedachten kunnen we een nieuwe realiteit creëren.
Ik had mijn zin niet goed geformuleerd, had een beetje haast.
 
Ik ben daar niet zo bekend mee Sampjes, snap de gedachte wel, maar je immuunsysteem herkent het niet altijd, plus de spirocheten zitten ín de cellen, dus wanneer je immuunsysteem die zou aanvallen zit je met een auto immuun probleem. De oorzaak los je er niet mee op, maar zorgt wellicht tijdelijk voor verbetering.
 
Weltschmerz Academy presenteert Michael Bleekemolen, autocoureur en ondernemer
Mijn belangrijkste overwinning. Race tegen (tekenbeet)infecties...

....Op levendige en nuchtere wijze vertelt Michael over zijn 7 jaar durende strijd en zijn continue pogingen om de oude weer te worden. Over zijn zoektocht naar behandeling: “ik heb van alles geprobeerd, ik ben nog net niet bij gebedsgenezers geweest”. Uiteindelijk is hij door langdurige antibiotica, zowel infusen als oraal, gevolgd door een onorthodoxe ozon-therapie volledig hersteld.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan