Lezing Lyme

Oké, dankjewel daarvoor. Ik ga het in de gaten houden.

Heeft deze behandeling ervoor gezorgd dat jij nu zelf ook ervan af bent? Of ben je nog bezig met deze behandeling?
 
Ja ik ben er van verlost, binnen een maand was ik er vanaf. Wil niet zeggen dat je dan nergens meer last van hebt, maar de bacterie is weg.
 
Dat klinkt echt veelbelovend. Je gaf idd al aan dat het anderhalf jaar kan duren voordat de klachten ook echt weg zijn.
 
@Tanja,

Ik had erg graag gekomen morgenavond maar het is voor mij echt te ver weg voor 1 avond. Ben zeer benieuwd naar het Lyme protocol van je collega Patrik. Het klinkt veelbelovend.

Mijn dochter is vorig jaar (via een Duits lab) ook positief getest op lyme. In Nederland kwam het niet uit de test. Ze is destijds ook flink ziek geweest van een co-infectie van lyme namelijk Mycoplasma Pneunomia. Haar gezondheid gaat ook nog steeds met ups and downs.
Ikzelf heb een aantal jaren geleden een tekenbeet gehad (kreeg een rode kring op mijn arm). Heb toen wel een anti-biotica gekregen, maar weet natuurlijk niet of het echt 100% weg is.

Maar fijn om te lezen dat jullie in mei naar Hellevoetsluis komen. Dan ben ik zeker van de partij.
Succes morgenavond.
 
Er was nog plek voor meer mensen, maar de opkomst was prima. Leuke reacties en iedereen vond het razend interessant. Ik ben blij dat we dit kunnen delen, want het is zo belangrijk.
 
Op 25 mei geven Désirée Rover, Patrik Beaumont en ik de hele dag lezingen in Hellevoetsluis, mooie combinatie van kennis:

https://gezondgestel.nl/lezingen-lyme/
 
Zijn er nog meer forumleden die naar de lezing Hellevoetsluis gaan op 25 mei?

Ik zit ook in dubio en moet kiezen, heb eigenlijk ook nog een ander uitje op die dag, maar vind het wel interessant.

Tanja, komen er binnenkort nog meer lezingen elders in het land?
 
Dit is voorlopig de enige die in de planning zit gif-vrij, wij hebben het beide zo druk dat dit al lastig was om te organiseren.
En ik zou het iedereen die hier meeleest aanraden, zoveel puzzelstukjes die op hun plek vallen met deze informatie. Allerlei (vage) klachten die niet op te lossen lijken, de lijst is enorm, Lyme speelt er heel vaak een rol in. Auto immuun ziektes, pijnen, (voedsel) overgevoeligheden, chronische vermoeidheid, gewrichtsklachten, HSP, mentale problemen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
En dan is het fijn te weten dat er een oorzaak en meestal ook een oplossing is.
 
Gisteren een uitgebreid consult gehad met Tanja. Zij heeft al eea verteld over de behandeling mogelijkheden en onderliggende oorzaken in combinatie met klachten. Zeer interessant en allemaal heel logisch!
 
Ja, dat snap ik dat je nieuwsgierig bent geworden. Het is zeker een zeer interessante materie. En erg logisch ook. Ga jij naar de lezing?
 
Ja, dat snap ik dat je nieuwsgierig bent geworden. Het is zeker een zeer interessante materie. En erg logisch ook. Ga jij naar de lezing?

Ik twijfel nog steeds. Mijn andere uitje is verplaatst naar zondag dus ik heb op dat gebied geen belemmering om te gaan. Maar ik moet alleen en ook al is het dichterbij dan Limburg, het is toch nog een lange rit.

Ik ben eigenlijk met name zeer geinteresseerd in het lyme verhaal voor mijn dochter.

Mijn vraag aan Tanja:
Is deze lezing met name bedoeld om onwetende mensen wakker te schudden? De overige onderwerpen zoals straling, vaccinatie, gifstoffen, lekke darm zijn voor mij al bekende materie. Of denk je dat er ook op dat gebied veel nieuwe info naar voren komt tijdens de lezing.
 
Patrik deelt zijn kennis en ervaring over Lyme, daarnaast komen er ervaringsdeskundige/Lyme patiënten aan het woord. Ik denk al met al een interessante dag, maar natuurlijk zal het voor jou niet allemaal nieuw zijn. En Désirée is er om vooral vragen aan te stellen, ook leuk!
 
Ik kom morgen naar Hellevoetsluis. Heb me net aangemeld. Ben zeer benieuwd.
Mochten er nog meer forumleden komen dan hoor ik het graag.
 
@Tanja.
Ik heb me natuurlijk vrij laat aangemeld dus geen reactie terug ontvangen. Dus ik hoop dat het geen probleem is als ik morgen gewoon kom en ter plekke betaal.
 
Nee geen probleem, mensen kunnen gewoon komen en betalen aan de deur, leuk dat je erbij bent, tot morgen!
 
Een interessante lezing gisteren in Hellevoetsluis met Patrik, Tanja en Desiree Rover. Veel geleerd van Patrik over lyme, dacht dat ik er al best veel over wist maar deze man kon onuitputtelijk hierover vertellen. En ook het persoonlijke verhaal van Daisy heeft mij echt geraakt. Hoe erg is het als je door de reguliere geneeskunde constant wordt weggedrukt in het hoekje van de psychische klachten terwijl je zoveel lichamelijke klachten hebt. Wat een eenzaam maar dapper traject heeft deze vrouw ondergaan. Echt respect.
Zoveel mensen met een borrelia besmetting die eigenlijk niet eens weten dat ze het hebben maar wel alle symptomen die er bij passen.

Jammer voor jullie als organisatie dat er niet zoveel gegadigden waren, terwijl het toch een zeer actueel probleem is. Maar ik vond het zeer de moeite waard, ben blij dat ik ben gegaan en het was erg leuk om je weer eens te spreken Tanja.

De lezing van Desiree Rover was een combi van grappig en to the point tegelijk. Ze neemt geen blad voor de mond. Was erg leuk.

En natuurlijk Tanja zelf. Alhoewel het een bekend verhaal is voor mij, merkte ik om mij heen dat de mensen echt geinteresseerd waren. Er werden om mij heen flink aantekeningen gemaakt. Dus super.

Ik vond het een mooie combi van sprekers, van alles wat. Het voordeel van het kleine gezelschap was dat er onderling veel met elkaar werd gepraat. Het was laagdrempelig en ik vond het zeker niet erg dat ik er alleen heen was gegaan.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan