Lezing Lyme

de reactie hierboven kan weg, is niet gelukt om foto in te voegen. Ff kijken hoe het wel kan, jullie een idee, foto van Pinterest hier plakken?



 
Voor de Lyme ga ik het niet gebruiken, zoals gezegd, die krijgen we wel weg, maar wel voor de klachten die erdoor zijn ontstaan en herstel daarvan: immuniteit, pijn, ontsteking, zenuwstelsel en ook het emotionele stuk.
 
Zou het kunnen dat vandaag de dag meer koeie besmet raken via teken ?
en dat het drinken van rauwe melk gevaarlijk wordt ?

https://www.vakbladdezelfkazer.nl/bbz/zorgen-over-besmetting-met-tekenziekte-via-rauwe-melk/

https://www.ad.nl/binnenland/jagende-horrorteek-zo-goed-als-zeker-opgedoken-in-nederland~a6dbb254/

https://www.tekenradar.nl/ziekte-van-lyme/andere-ziekten-door-teken-en-co-infecties

Hyalomma teek zorgde in Turkije al voor 20 doden
Volgens het Turks Centrum voor Infectieziekten zijn in de zomer van 2008 20 mensen gestorven door interne bloedingen vanwege besmetting met het Krim-Congovirus. Dit virus wordt opgelopen na een besmette beet van de Hyalomma teek.

 
Geen idee of je Lyme kunt krijgen van rauwe melk, zou kunnen. Anders krijg je het wel van iemand anders(=seksueel overdraagbaar), muggen, vlooien of andere bloedzuigende beestjes, bloedtransfusie of je moeder. Nagenoeg iedereen is namelijk al besmet.
Ik drink er geen glas minder rauwe melk om, maar denk dat ik door de behandeling ook immuniteit heb opgebouwd.
 
Er wordt hier ook over de TBE geschreven kan het is je gemakkelijk gemaakt want je kan gelijk.zien waar je je kan laten vaccineren.



Een teek is een spinachtig beestje dat voorkomt in struikgewas en bosrijke gebieden. De teek hecht zich vanuit grassprieten en struikgewas aan voorbijgangers, vooral op een plek waar de huid warm, vochtig en dun is.

Door een beet van een besmette teek kan het teken-encefalitisvirus worden overgedragen. Hierdoor kun je mogelijk TBE (teken-encefalitis) oplopen, een ziekte die de hersenen en het ruggenmerg aantast. Heel soms ontstaat het ook door het eten van rauwmelkse kaas of drinken van rauwe melk die besmet is.

TBE kent twee stadia. Het eerste stadium treedt meestal op na 7-14 dagen. Patiënten ervaren symptomen die vaak lijken op alledaagse ziektes zoals koorts, hoofdpijn, spierpijn en misselijkheid. Deze verdwijnen meestal na 2 tot 4 dagen. Na gemiddeld 8 dagen zonder symptomen kan bij ongeveer 1 op 3 personen een tweede fase van de ziekte met encefalitis (ontsteking van hersenweefsel) en meningitis (hersenvliesontsteking) ontstaan. TBE komt zelden voor, maar kan wel ernstige langdurige effecten met zich meebrengen zoals hoofdpijn of verlammingsverschijnselen.


https://www.tbewijzer.nl/?utm_source=facebook&utm_medium=promoted&utm_campaign=DoeMaarLekker&utm_content=tick_image&fbclid=IwAR0KmRht3klL3Z5OpcOrz1f-KRSl7pkZ0Ea1ZZnRRb8S9BkBlFPuyNLIATs#wat-is-tbe
 
Je krijgt GEEN Lyme door de consumptie van rauwe melk, net zo min als je er TBC van kunt oplopen. In de alternatieve Lyme-gemeenschap doet dit fabeltje en vele andere de ronde, ben er jaren geleden al mee geconfronteerd. Daar lopen allemaal types als Lievergezond rond die altijd en overal alleen maar Lyme/Hashimoto/etc. zien in alles en iedereen. Zij identificeren zich met ziektepatronen en kunnen zich beter Lievernietgezond noemen.

Mike
 
Nog een kliniek die sinds kort met ozon werkt tegen Lyme! Gevonden via de fb pagina van Ron.


https://beterkliniek.nl/hoog-dosis-ozon-therapie-hot-ziekte-van-lyme-e-a/
 
Ik loop al heel wat waren mee in het 'wereldje' en een stuk of 5 mensen gevolgd die deze peperdure ozon therapie hebben gedaan. Geen 1 is erdoor genezen. Alle 5 heel wat euro's kwijt, dat wel.

De genezing van Lyme vind naar mijn mening plaats op hele andere wijze....en deze kost niks. Behalve dan je goede geld uitgeven aan gezond onbewerkt voedsel! Naar mijn mening en ervaring is dat oa met rauwe melk en rauwmelkse zuivel. Dit maakt je van binnenuit immuun voor Lyme. De koeien maken voor ons de antistoffen aan. Gratis en voor niks. Naja 1 eurootje per liter. Verder vindt genezing van alle ziekte plaats volgens 5 biologische wetten.
 
Tanja krijgt Lyme wel weg. Als je deze topic door leest krijg je er een beter beeld bij. Ook door middel van levend bloed analyse en zuurstof.

Op dit forum staat wel wat geschreven over de Germaanse geneeskunde van Hamer. Wat ik eruit haal is dat er voortdurend sprake zou zijn van conflict en daardoor een bepaald orgaan minder gaat functioneren. Even in het kort uitgelegd. In mijn beleving is het gewoon stress en bijnieruitputting.
 
https://nos.nl/artikel/2302977-reuzenteek-nu-ook-opgedoken-in-wageningen.html

de reuzenteek rukt op!

Het Krim-Congovirus komt voor in Afrika, de Balkan, het Midden-Oosten en Azië en het is bij diverse diersoorten aangetoond. Sporadisch treden infecties bij de mens op met mensen die met vee werken als de voornaamste risicogroep. Het verspreidingsgebied van de teek breidt zich steeds verder uit.

Begin 2008 stierven in Turkije zo'n twintig mensen aan Krim-Congo-hemorragische koorts. De zes jaar daarvoor stierven zeker 114 mensen, vooral herders en boeren. De teek komt vooral voor in Midden- en Oost-Turkije.


ik vraag me af wat er met rauwe melk gebeurt als een koe met het Krim-Congovirus besmet is.
 
ik vraag me af wat er met rauwe melk gebeurt als een koe met het Krim-Congovirus besmet is.

Waar ben je bang voor? Durf je het niet meer te drinken?
 
@RobinAlexander
ik vraag me af wat er met rauwe melk gebeurt als een koe met het Krim-Congovirus besmet is.

Virussen bestaan niet! (Ook niet in de biologische natuurwetten).
Dus er gebeurt helemaal niks met de koe mits de koe een goed leven heeft, grasgevoerd is en de boer zorg draagt voor een goed landschapsbeheer, bodemleven en biodiversiteit.
 
Wat ik eruit haal is dat er voortdurend sprake zou zijn van conflict en daardoor een bepaald orgaan minder gaat functioneren. Even in het kort uitgelegd. In mijn beleving is het gewoon stress en bijnieruitputting.

Dit is inderdaad wel heel kort door de bocht Binc en dekt bij lange na niet de theorie van de biologische natuurwetten.

Hier nog een mooie toelichting over hoe een "conflict inslag" kan ontstaat en welk biologisch-zinvol-speciaal programma er opgestart kan worden. Dit hangt er dus maar net vanaf hoe iemand iets beleeft.

&feature=push-u-sub&attr_tag=bEHo2IlDnrcehYYc%3A6
 
Dit is inderdaad wel heel kort door de bocht Binc en dekt bij lange na niet de theorie van de biologische natuurwetten.

Kun je uitleggen wat je bedoeld met dat dit de theorie niet dekt en kort door de bocht is?

Ik ben met je eens dat een bepaalde situatie idd een impact kan hebben op je lichaam. Als je enigszins bekend bent met bijnieruitputting dan zou je tot de conclusie kunnen komen dat de focus van de wetten van Hamer gebaseerd zijn op de gevolgen van een bepaalde situatie. Deze dame geeft het zelf al aan dat het systeem reageert op basis van overleving. Vechten of vluchten dus (=bijnieruitputting) Daarna geeft ze aan op welke organen dit zijn inslag heeft. In dit geval worden de longen genoemd. Als je dan het boek bijnieruitputting kent dan kun je de relatie leggen tussen de bijnieren en de longen. Op de vraag die zij stelt welk op welk orgaan het zijn impact heeft zou je dus in eerste instantie moeten beginnen bij de bijnieren. Zowel lichamelijk als emotioneel. Zoals ik het interpreteer zijn deze 5 wetten de gevolgen van bijnieruitputting, maar de oorzaak ligt dan bij de bijnieren.




De bijnieren en aandoeningen van de luchtwegen en longen
Ontstekingen en infecties van de luchtwegen en longen zijn klassieke symptomen van bijnieruitputting. Astmatische bronchitis, astma, COPD (Chronic Obstructive Pulmonary Disease), longontsteking, maar ook veelvuldige en langdurige verkoudheden en griep behoren tot de symptomen. Dit komt omdat het bijnierhormoon cortisol de aanmaak van het enzym histaminase bevordert. Dit enzym gaat overmatige aanmaak van het uitstotingshormoon histamine tegen. Histamine vervult een nuttige functie omdat het een nies- of hoestimpuls geeft waardoor het lichaam zich kan ontdoen van ongewenste stoffen, maar het kan bar irritant zijn als je niet uitgehoest of uitgeniest raakt.

Uiteraard geeft de medische wetenschap de boodschapper weer de schuld en je krijgt dan een antihistamine voorgeschreven. Mocht deze op termijn zijn werkzaamheid verliezen dan wordt opnieuw zwaarder geschut ingezet door middel van corticosteroïden. Nooit wordt de link gelegd met bijnieruitputting. De rol van cortisol is het in bedwang houden van het immuunsysteem en het doet dat onder andere door middel van histaminase. Een tekort aan dit enzym betekent een overmaat aan histamine, waardoor je je de longen uit je lijf niest en hoest en maar moeilijk over aandoeningen van de luchtwegen en longen heen komt. Van astma is bekend dat stress een aanval kan veroorzaken, dus de link met de bijnieren is opnieuw aanwezig. En wat te denken van hyperventilatie, iets wat absoluut met stress te maken heeft?




Hetzelfde zie je met kanker en andere ziektes. Veel mensen ontwikkelen ‘plotseling’ een ziekte na de dood van bijvoorbeeld een familielid. Een sluimerende bijnieruitputting openbaart zich dan ineens razendsnel door de stress-schok die een heftige emotie teweegbrengt.



Wat je goed moet begrijpen is dat voor de bijnieren alle stress echt is. Of je nu stress krijgt door je levensstijl, je werk, je gedachten, onverwerkte emoties, verkeerde voeding, het inademen van chemicaliën, synthetische medicatie, vaccinaties, het komt voor de bijnieren allemaal neer op een constante bedreiging van een sabeltandtijger.

bron:http://www.voedingisgezondheid.nl/e-book-bijnieruitputting



Virussen bestaan niet! (Ook niet in de biologische natuurwetten).
Dus er gebeurt helemaal niks met de koe mits de koe een goed leven heeft, grasgevoerd is en de boer zorg draagt voor een goed landschapsbeheer, bodemleven en biodiversiteit.

Idd, het gaat erom het immuun systeem sterk te maken. Als men ten onrechte bang ik om Lyme te krijgen van rauwe melk ligt het probleem niet bij de melk maar bij het eigen immuun systeem. Als men echt bang is van Lyme dan zou je ook geen sex meer mogen hebben want het is overdraagbaar. Ook via muggen. Tanja heeft dit ook aangegeven in dit topic. En zo zijn er meer manieren om besmet te raken. De vraag is, laat je jezelf leiden door angst? Of ga je voor de oplossing?

In elk geval denk ik dat de behandelingen met zuurstof zeker wel van toegevoegde waarde kunnen zijn voor Lyme. Tanja heeft er in elk geval resultaten mee gehaald en daar gaat het om.

 
Met alleen ozon krijg je het zeker niet weg, dit komt namelijk niet ín de cellen. Daarvoor gebruiken we dan weer frequentietherapie.

Ook met rauwe melk en heel veel goede voeding kom je er niet. Maar daarmee kun je wel je immuunsysteem versterken en hoef je geen last te hebben van de bacteriën die Lyme veroorzaken.

Helaas is er vaak sprake van een conflict (stress, trauma, etc) zoals Hamer dat noemt en dit ondermijnt en verzwakt vaak je immuunsysteem. Dan heb je er weer wel last van.

Ik heb rotsvast vertrouwen in zelfhelende vermogen, echter worden de knutselvariant spirocheten/bacteriën niet altijd waargenomen door ons immuunsysteem. Omdat ze zich ín onze eigen cellen verstoppen, worden ze wél opgemerkt heb je een goede kans op autoimmuun reactie, namelijk lichaamseigen cellen aanvallen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.059
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan