Leverreiniging vertaling

Ik ben alweer over de verschijnselen heen. Morgenvroeg verwacht ik het resultaat van mijn inspanningen van vandaag in de pot te vinden.

Mike

 
De schrijfster van t artikel dreunt ook min of meer op t feit dat je een klysma moet doen om de reinigende werking ervan te ondervinden,hoewel ze aangeeft dat t ook zonder zou kunnen.

Hoe gaat de lever/galreiniging dan met bitterzout?Ik heb hier nog wat bitterzout liggen,waar ik wel eens een voetenbadje in nam.

 
Ja hoor, bingo! Tot nu toe twee keer flinke bergen witgele ontlasting gehad. Ik weet al als het zo ver is als mijn buik begint te rommelen en bijzonder onprettig aanvoelt. De witgele kleur duidt op rechtstreekse reiniging van de lever, zonder tussenkomst van de galblaas. Zie je dat ik geen klysma nodig heb, Joey? Bij mij komt het er zo ook wel uit. Ik verwacht dat het de rest van de dag nog wel zal 'napruttelen' en ga hier vandaag ook mee verder. Ik heb nog een halve kan appelsmoothie in de koelkast staan van gisteren en ik doe ook weer de ei/olijfolie/citroensap-reiniging. Dubbelop, zeg maar. Inmiddels ben ik al 2 kilo kwijt sinds mijn terugkomst uit Schotland, dus het ruimt lekker op, zullen we maar zeggen!

Mike

 
Dus jouw lever vind deze grootte hoeveelheid fructose toch wel lekker, van al die appels? Pas maar op... :p

Appels, olijfolie etc zijn de perfect combi om lekker door te spoelen, als ik terug denk aan mijn appel-shake tijd (ruim half jaar enkel daar op geleefd) en wat er toen allemaal uitkwam, fantastisch!

 
De appelshake is even tijdelijk weer terug, ik kreeg er gisteren ineens weer behoefte aan en heb er gehoor aan gegeven. Op dit moment biedt-ie me alleen maar voordeel! Gisteren heb ik 100% vloeibaar geleefd op de appelshake, groene thee en rauwe melk en die ei/olijfolie/citroensap-reiniging. Heerlijk, lekker licht en luchtig na al die zware, onverteerbare Schotse ontbijten!

Mike

 
Dat was toendertijd ook de kracht bij mij, die vloeibaarheid met de ontzettend reinigende werking van appels, kruiden (o.a. geelwortel, kaneel etc) en olijfolie die goed aanstuwt. Af en toe heb ik nog van die dagen en maak ik een lekker vloeibare shake, veelal met avo's, olijfolie, ghee/kokosolie, stevia etc. Dus meer een vettige shake.

 
Pinklady,

Het is me gelukt, ik kan eieren scheiden! Ik heb vaak geen beginnersgeluk, maar beginnerspech! De dooier overgieten van de ene naar de andere schaal was nu een... eitje! Ik heb m'n reiniging voor de dag weer binnen, vanmiddag drink ik de rest van mijn appelsmoothie. Een ander reinigingseffect van vanochtend, naast de ontlasting: extreem zweten, ik ben nu weer aan het afkoelen.

Mike

 
Zojuist heeft de leverreiniging ronde 3 naar de toiletpot teweeggebracht, waardoor er nog meer ellende uitkwam. De lever wordt goed uitgeknepen!

Mike

 
goed om te lezen mike, krijg er zowaar ook zin in! haha

Maar vandaag en gister even niet zo mijn dagen, ben ontzettend duizelig en misselijk en vooral 's avonds enorm last van zweten!.. waar komt dit dan weer vandaan? ..reactie op verhoging van probiotica, of van een vettige shake met olijf?/...

Misschien de reiniging dus maar even uitstellen, moet me even wat stabieler voelen!

 
Quote:
Het is me gelukt, ik kan eieren scheiden!


Heel goed, Mike :D

Die appelsmoothie... Ik weet dat ik het recept vaak genoeg voorbij heb zien komen, ik weet alleen niet waar. Heb je het ergens?

 
Van rauwe melk is ook bekend dat het bijzonder reinigend kan werken. Nou, daar kan ik over meepraten! Na de leverreiniging ben ik naar de boerderij gereden om rauwe melk op te halen. Op de terugweg in de auto een liter melk gedronken want dit was mijn eerste 'maaltijd' van de dag. Daarna begon het feest pas echt: kort daarna begon ik heel heftig slijm op te hoesten en moest ik diverse keren heftig niezen. Het gaat lekker vandaag! Zojuist de appelsmoothie gedronken, ben benieuwd wat me nu weer te wachten staat!

Mike

 
Vandaag zit er al iets meer kleur aan de ontlasting, maar nog steeds meer aan de geelwitte kant dan de bruine!

Mike

 
Ronde 3 gehad. Net als gistermiddag kwam er 'steengruis' uit (vermalen leverstenen) dat er met meer pijn en moeite uitkwam. Dit is de reden waarom menigeen aan een klysma moet, maar mijn lichaam duwt het er nog steeds uit. So far so good! Voor de volledigheid moet ik vermelden dat de groene thee meehelpt om een en ander te lozen!

Mike

 
Zojuist de leverreiniging gedaan. Het eerste ei scheiden liep gesmeerd, maar het tweede ging fout en ik verloor ongeveer een kwart eierdooier. Daarom maar een derde dooier gescheiden en er een extra citroentje bij geperst voor de balans. Ik krijg het zuur/bitter/smeuige mengsel goed weg en het doet wat het moet doen. Vanmiddag weer een appelsmoothie!

Mike

 
Mike,

Gebruik je alleen het sap van de citroenen of doe je ze in de blender?

Ik had gister ook een impulsieve actie en zelf een milde vorm van bedacht: citroensap van 1 citroen, eigeel, olijf, zwarte peper,halve appel, kaneel, ipv water wat boullion en handje bladsla.. dit in de blender en opgedronken..

Het deed wel iets.. beetje gerommel, maar wilde er niet uit! S'avonds dus een klysma gedaan en jawel... slijmerige, resten, vieze smurrie..

Vanmorgen gestart met een stabiliserend drankje: citroensap, water, psyillicum vezel, peper, curcuma, kaneel en levertraan en hierdoor wat kokos,..

Uurtje later een bietensap gemaakt.. Moest erg wennen aan de smaak, lang geen bieten gegeten! Mijn buik rommelt,

straks nog een klysma doen..

ik ben nog steeds erg trillerig..noem mezelf op het moment maar een wankel evenwicht!

 
Kijk, jij mist die afvoercapaciteit en dus moet je de boel een beetje forceren met klysma's. Ik voel me zo gezegend dat het er bij mij allemaal zo makkelijk uitkomt! Als ik lees op het GAPS-forum wat voor verstoppingen er allemaal kunnen spelen, ongelooflijk! Maar goed dat je dit doet, ikke! Uiteindelijk telt er maar 1 ding: eruit, de rommel moet eruit.

Ik gebruik de blender niet voor dit mengsel. Ik meng gewoon het sap van 2 citroenen, 2 eierdooiers en 1 eetlepel olijfolie met een lepel en drinken maar. Vind het wel een fijne, goedkope, effeciente en gemakkelijke manier van reinigen zo!

Mike

 
Tja, je mag idd blij zijn dat het vanzelf komt.. Misschien als ik wat meer geduld zou hebben wel, maar een klysma is dan handig om me sneller te bevrijden van de troep!

Ik begrijp dat je op het moment allleen maar vloeibaar eet? Geen vlees voor mike op dit moment?

Neem je het drankje als ontbijt en ook nog 's avonds?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.531
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan