Kijk uit voor ecofascisme!


Ik word er steeds sipper van. We worden in zijn geheel in het pak genaaid.

Cojona is straks weg en dan krijgen we die klimaat onzin weer. Waarbij de politici en heersende klasse alles mogen en de gewone burger uitgezogen wordt en opgesloten... :-(
 

Oh dan nog ff snel een jeep Rubicon met een 6,4 hemi bestellen bij Black Mountain en laten bezorgen, stel je voor dat de zomers zo worden als ze voorspellen, warmer, natter, droger, stond gisteren op nu nep nieuws.
Klimaat lockdowns 🤣🤣🤣 en tussendoor blijven vliegen en zeeschepen cst 360 en 720 laten verstoken 🖕
 


In het Spaans staat er : Here Penelopez Cruz, with her sailing yacht to fight against climate change


And here Leonardo Dicaprio, a staunch activist, speaking with Greta Thunberg about the need to make flights more expensive.

:)
 
Ik word er steeds sipper van. We worden in zijn geheel in het pak genaaid.

Cojona is straks weg en dan krijgen we die klimaat onzin weer. Waarbij de politici en heersende klasse alles mogen en de gewone burger uitgezogen wordt en opgesloten... :-(
Luister naar Dave (X22) van vannacht, er is hoop!

Mike
 
Vraagje:

Heeft iemand dit boek van BL gelezen, en is het wat?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210810-112826_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20210810-112826_Amazon Shopping.jpg
    311,9 KB · Weergaven: 8
O jeeeeeeeee, we gingen allemaal doooooohoooood :)
Een paar dagen geleden was er een kop op nu.nep, na de uitkomst van een klimaat dingetje, de zomers worden 𝙬𝙖𝙧𝙢𝙚𝙧 𝙙𝙧𝙤𝙜𝙚𝙧 𝙚𝙣 𝙣𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧, nu ben ik niet zo slim maar is dat niet zoiets van mischien gaat het regenen maar mischien ook niet, misschien schijnt de zon maar mischien ook niet, misschien worst het warm maar ja kan ook koud zijn....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan