Kijk uit voor ecofascisme!

Welke zonnestroom waren beter geweest met Hydro generatoren 🤣🤣🤣 waar is mijn Global warming dit jaar stelletje Klima nazi's
Vorig jaar en jaar daarvoor was het te droog te warm en riepen ze over paar jaar Amerikaanse zee ik maar denken dat de zee dan over de dijken moest, nee ze gieten het land vol
 
Zelf nog niet gezien maar plaats hier vast
 
US Patent 20030085296 A1 uit 2003


SUMMARY OF THE INVENTION
[0016] The present invention requires the recognition of the low atmosphere weather systems near the earth's surface that have the potential to produce hurricanes, tornadoes or rain. When recognition is realized, mega generators are employed to produce high decibel sound waves, which sound waves are projected toward the clouds and rotating winds which form the low atmosphere systems. In one scenario, the high frequency sound waves will function to disrupt and slow the rotating winds, thereby preventing a hurricane or tornado from forming. In another scenario, the high frequency sound waves will function to enhance the rotation of the winds, thereby causing a hurricane or tornado to form. The inventive concept also incorporates utilization of high decibel sound waves to alter the direction of the low atmosphere systems, thereby determining the path of the potential hurricane or tornado.

[0017] Sound waves may also be projected at potentially non-violent weather systems to cause such systems to produce rain.

[0018] Accordingly, it is a principal object of the invention to provide a process for affecting the formation of low atmospheric weather systems.

[0019] It is another object of the invention to provide a process to alter the direction of weather systems which may produce hurricanes and tornadoes.

[0020] It is a further object of the invention to provide a process to disrupt or enhance the formation of hurricanes and tornadoes.

[0021] Still another object of the invention is to provide a process to produce rain from low atmospheric weather systems.

[0022] It is an object of the invention to provide improved steps and arrangements thereof in a method for the purposes described which are dependable and fully effective in accomplishing their intended purposes.

[0023] These and other objects of the present invention will become readily apparent upon further review of the following specification and drawings.


 
ik had die foto's en teksten over bovendrijvende lijken gedeeld met aantal mensen via Whatsapp, zo ook een moeder van een bewoner van het huis, en ik kreeg dit als antwoord:
Afgelopen weekend was ik in Maastricht om mijn broers te bezoeken. We hebben ook langs de Maas gelopen. De vriend van mijn broer zei dat sommige delen van de Maas niet toegankelijk waren voor publiek, dat de autoriteiten bang waren dat er 'lichaamsdelen' zouden aanspoelen. Ik vond het maar een raar verhaal.
Dus nu kan ik het een beetje in perspectief plaatsen.
 
Ik woon langs de Maas. Deze informatie hebben wij ook gekregen als reactie op het initiatief van mensen om een opruimingsactie te starten en alle rommel die achtergebleven is te verzamelen. De uiterwaarden zijn nog steeds afgesloten. Vanwege de paarden en de koeien, zegt Natuurmonumenten op de borden.
 
Ik woon langs de Maas. Deze informatie hebben wij ook gekregen als reactie op het initiatief van mensen om een opruimingsactie te starten en alle rommel die achtergebleven is te verzamelen. De uiterwaarden zijn nog steeds afgesloten. Vanwege de paarden en de koeien, zegt Natuurmonumenten op de borden.
Jaja...
 

Ik heb jaren terug een radioprogramma over water in Nederland geluisterd, ook over de moeizame verhouding tussen Duitsland en Nederland. En dat het echt een klerezooi is. Maar dat niemand er wat aan doet. Niemand in Nederland kon geloven dat het mis kan gaan. Er zijn deltawerken gebouwd met volledige overgedimensioneerde dijken (Oosterscheldedam, lekker van aardgasbaten) maar niemand die er aan denkt dat het gevaar van de andere kant komt lijkt het.
 
Ik heb jaren terug een radioprogramma over water in Nederland geluisterd, ook over de moeizame verhouding tussen Duitsland en Nederland. En dat het echt een klerezooi is. Maar dat niemand er wat aan doet. Niemand in Nederland kon geloven dat het mis kan gaan. Er zijn deltawerken gebouwd met volledige overgedimensioneerde dijken (Oosterscheldedam, lekker van aardgasbaten) maar niemand die er aan denkt dat het gevaar van de andere kant komt lijkt het.
Tsja. Zo had ik het nog nooit bekeken.
 


Dat 2e bericht uit Duitsland geloof ik inderdaad niet. Slimme psychologische truc trouwens: het is haast te gek voor woorden. Nou natuurlijk: dat is het ook. 'De' complotdenker zoekt naar bevestiging van zijn vermoeden en grijpt naar hartelust ieder verhaal aan wat 'haast niet te geloven is'.

Ten eerste: hoe komt iemand aan het gedefinieerde getal van 50.000?
Ten tweede: hoe kan diegene weten dat sluizen ná omsingeling worden opengezet? Lijkt me handig om dat eerst te doen.
Ten derde: er zijn minder opzichtige manieren om de boel te saboteren. Ik kan wel 10 opties van succesvolle false flag scenario's geven. Bij een dergelijke gebeurtenis (zoals beschreven) moeten er filmbeelden zijn van dorpsgenoten. Het is veel te riskant: je wil geen politieagenten hebben die gaan getuigen van eventuele orders van bovenaf.

Dat wil niet zeggen dat ik geen opzet vermoed in het dossier overstromingen.
 
Het is exact zo gebeurd, Julian, ook in Belgie. Waarom zo opzichtig? In 1 woord: PANIC! [ZE] bebben geen tijd meer voor subtiliteit, Het Beest zit in het nauw en probeert nu nog zoveel.mogelijk zielen met zich mee naar beneden te trekken.

Mike
 
Het is exact zo gebeurd, Julian, ook in Belgie. Waarom zo opzichtig? In 1 woord: PANIC! [ZE] bebben geen tijd meer voor subtiliteit, Het Beest zit in het nauw en probeert nu nog zoveel.mogelijk zielen met zich mee naar beneden te trekken.

Mike
Ik denk dat het in België wel opzet was en in Duitsland niet, we gaan het zien.

Ze, de ds, zijn zeker in paniek
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan