Kijk uit voor ecofascisme!

Dan hoop ik dat de bewijzen zich aandienen de komende dagen... Het is te gruwelijk voor woorden als dit exact zo gaat. En niet zo'n slimme tactiek
 
Het gaat niet meer om slimheid. Je doet er verstandig aan om ook bij jou in de buurt te onderzoeken of en waar er zich stuwmeren bevinden.

Mike
 
Ik denk dat het in België wel opzet was en in Duitsland niet, we gaan het zien.

Ze, de ds, zijn zeker in paniek
Het is naief om te denken dat het op de ene plek wel boze opzet is en op de andere niet. Er komt nog veel.meer rampspoed aan, WATCH THE WATER!

Mike
 
Het gaat niet meer om slimheid. Je doet er verstandig aan om ook bij jou in de buurt te onderzoeken of en waar er zich stuwmeren bevinden.

Mike
Bij mij in de buurt hebben we een ander probleem. In plaats van de ijscokar rijdt de GGD nu door de wijk...

Maar ik snap je punt hoor. De uitvoer wordt steeds slordiger en erg opzichtig.
 
Het is naief om te denken dat het op de ene plek wel boze opzet is en op de andere niet. Er komt nog veel.meer rampspoed aan, WATCH THE WATER!

Mike
Is ook een punt, ik denk wel dat Belgen tot meer in staat zijn qua bedrog en list dan Duitsers.

Dat is persoonlijk observatie gebaseerd op werken in beide landen...
 
Is ook een punt, ik denk wel dat Belgen tot meer in staat zijn qua bedrog en list dan Duitsers.

Dat is persoonlijk observatie gebaseerd op werken in beide landen...
Er is verschil een gemiddelde Belg kan nog nadenken een Duitser per definitie niet, befehl ist befehl
 
Er is verschil een gemiddelde Belg kan nog nadenken een Duitser per definitie niet, befehl ist befehl
Ben ik het ten dele mee eens, Belgen zijn veel corrupter, Duitsers hanteren een soort regellogica.

Duitsers zouden m.i. zo'n dam nooit open zetten want de regels zeggen dat dat niet mag.
Belgen doen dat direct als de burgemeester het opdraagt terwijl ze nog op een bouwvergunning voor een spuuglelijk pand zitten te wachten en dat op die manier voor elkaar krijgen
 
Dat is de grote vraag idd. We hebben het mysterie van zwarts magie nog steeds niet ontrafeld en waarom zovelen hier wel ontvankelijk voor zijn en slechts enkelingen niet.

Mike
 
Het zijn wel altijd de mensen met laffe genen (lafheidsgen?) die zich altijd zo laten hersenspoelen... Kijk maar naar dat groepje pro-vaxxers die als schapen de overheid/media/instituten achterna gaan... Het valt me op dat het ALTIJD van die schijnheilige zeikende deugmensen zijn die met het vingertje naar de ander wijst en nooit naar zichzelf kijkt!
 
Zou tv iets zijn, zonder tv werken je hersenen beter
Dat gebeurt teljens als ik die vraag opwerp. Lees de Bijbel, het is al talloze keren eerder gebeurd, lang voor de komst van de TV. Sterker nog, onze vatbaarheid voor Het Kwaad ('lafheidsgen') is de erfzonde. Dit gaat veel verder dan moderne technologie!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan