Kijk uit voor ecofascisme!

Een paar dagen geleden was er een kop op nu.nep, na de uitkomst van een klimaat dingetje, de zomers worden ๐™ฌ๐™–๐™ง๐™ข๐™š๐™ง ๐™™๐™ง๐™ค๐™œ๐™š๐™ง ๐™š๐™ฃ ๐™ฃ๐™–๐™ฉ๐™ฉ๐™š๐™ง, nu ben ik niet zo slim maar is dat niet zoiets van mischien gaat het regenen maar mischien ook niet, misschien schijnt de zon maar mischien ook niet, misschien worst het warm maar ja kan ook koud zijn....
Het kan vriezen en het kan dooien
 
Marijn live, vanaf ยฑ20 minuten o.a over bosbranden (eerste 20 minuten gaan over de demonstratie in Berlijn):


En de link waarnaar hij verwijst:
 
Ik las net een aardig artikel van DLM over weermanipulatie. Vind het altijd wel boeiend als het gedrag van ๐Ÿ bijen (niet te verwarren met 'bij1') anders is dan normaal. Deze dieren zijn een goede graadmeter dat er iets niet pluis is.

Ik sprak daarover met een imker uit Zeist die antwoordde: โ€˜Ik had in wat korven plek gemaakt voor de lindebloesemnectar, maar er is door de bijen niet of nauwelijks op de linde gevlogen. Een andere imker, uit Groenekan, zei dat weliswaar wel op de linde gevlogen was, maar dat de bijen daar, net zoals in Zeist, van slag lijken. Er komt nog zwerm voor, wat niet past op dit moment van het jaar. Het is ook alsof ze zich niet goed weten te oriรซnteren.

 
Gratis bij boodschappen bezorgen Jumbo
๏ฟผ
IMG_20210825_100654.jpg
5 papieren rietjes verpakt in genoeg plastic voor 10 plastic rietjes
Geschikt voor koude en warme dranken
Niet geschikt voor temperaturen hoger dan 60 graden???? En dat moet de wereld redden
 

Bijlagen

  • IMG_20210825_100627.jpg
    IMG_20210825_100627.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 4

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.862
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan