edwin
Well-known member
Wie gaat er nou een anti-wormenmiddel gebruiken tegen Corona. Zijn er echt wappies die denken dat dat werkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik het niet tegen corona (waardeloze katte zeik)ik drink wijn.Wie gaat er nou een anti-wormenmiddel gebruiken tegen Corona. Zijn er echt wappies die denken dat dat werkt?
Klopt. Moet wel zeggen dat deze weinig verschilt van de lezing bij jou toen.er is toch maar 1 deel of??
Wie slikt er nou een wormenkuur tegen een dodelijk virus? Dan moet je echt wel een megawappie zijn, hoor. Gelukkig vertrouw ik op de wetenschap en op de overheid, want die zijn allebei betrouwbaar en werken in ons belang. De mRNA-techniek van de vaccins is echt revolutionair en een puik staaltje menselijk vernuft, veel beter dan zo'n primitieve antiwormentablet!Wie gaat er nou een anti-wormenmiddel gebruiken tegen Corona. Zijn er echt wappies die denken dat dat werkt?
Komt vast wel goed, hij krijgt nu ongetwijfeld heel veel reacties tegelijk.Vreemd, ik krijg geen reactie op mijn mailtje. Gisteren al gestuurd.
Dorothé
Ik had mijn bericht net weer verwijderd, want op hetzelfde moment kreeg ik een mail. Hij zat in de spam.Komt vast wel goed, hij krijgt nu ongetwijfeld heel veel reacties tegelijk.
haha toevalligIk had mijn bericht net weer verwijderd, want op hetzelfde moment kreeg ik een mail.
Dorothé
Ik ook via mail contact gezocht en vanochtend dit.Net een mailtje naar Roli gestuurd omdat mijn bestelling bij hem gecancelled was.
Binnen zeven minuten een reply terug dat mijn order opnieuw verstuurd is.
Goede service!
Volgens D is de verzending niet langs de beveiliging in Luxemburg gekomen.2 pakjes IVM eind augustus besteld bij Daisy zijn door de douane teruggestuurd. AVM is daarentegen wel ontvangen. ze verzend het opnieuw.
Vanaf dag 1 dat er een banner op dit forum was die verweest naar bestellingen voor Ivermectine, had ik al het vermoeden dat het fout zou gaan, hoge bomen vangen veel wind.Voorheen kwam alles van Ivermectine binnen, sinds ik bestel via de banner nog niks ontvangen.
Maar ik wacht geduldig af.
Als je het echt wil weten.... Welk programma van de NPO (nationale propaganda omroep)Getriggerd door een programma op npo van gisteren gaan googelen en hier terecht gekomen. Er gaat een wereld voor me open. Hoe keken jullie tegen de informatie van het programma over ivermectine aan?