Ivermectine

Opgericht door Roli, van hem dus. Op dit moment niet aan te raden dus, totdat Roli weer van zich laat horen.

Mike
 
Mijne was inderdaad bij de post. Om een of Andere reden 6€ moeten betalen, maar dus wel binnen samen met de 3 te weinig geleverde potjes. Heb nu 19avm en 17ivm
 
Als ik het trackingnr ingeef op tracking aliexpress, dan verschijnt er op vandaag 28 Sep 2021 het volgende bericht
Released from customs
Verzonden naar land van bestemming


Op de website van AliExpress verschijnt deze info niet. Die loopt maar tot
  • 2021.09.16 04:07 (GMT-7): Handed over to the Carrirer
  • 2021.09.16 03:35 (GMT-7): Departure from Regional Sorting Center
  • 2021.09.16 01:25 (GMT-7): Dispatched from Office of Exchange
  • 2021.09.15 22:54 (GMT-7): Arrival at Regional Sorting Center
  • 2021.09.15 21:04 (GMT-7): Depature from Local Sorting Center
  • 2021.09.15 20:41 (GMT-7): Package Received
Ik denk dat het dus wel in orde is en wacht het af. Ik hoop dat met Roli alles goed is. Hij doet zo goed zijn best voor ons.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Vanaf 23-9 heeft mijn pakketje de status `out for delivery` bij de douane in NL. Andere later bestelde pakjes waren vorige week al binnen.
 
Het mechanisme blijft hetzelfde. Een cel moet altijd een rede hebben om iets te doen. Input > verwerking van data > output. Zonder input geen output. Er is niet zoiets als een aanknop bij een cel. Bij sommige lichaamsprocessen lijkt dit wel zo, maar als je beter kijkt is er bijvoorbeeld een (te hoog) calciumniveau waardoor bepaalde celpoorten open blijven staan en daarmee het interne milieu beïnvloeden. Herstelt het calciumniveau buiten de cel dan sluiten de membraampoorten en normaliseert de celfunctie.
MRNA geeft een DNA verandering dus blijft de cel produceren, het is een gen therapie dus blijvend
betekent dit, dat mensen met een prik levenslang IVM moeten slikken?

Dit was mijn antwoord op de originele stelling, wellicht heb je er wat aan (zie citaat hieronder). mRNA ('m' staat voor 'messenger' - boodschapper) wordt m.i. ten onrechte als DNA veranderend aangemerkt. Het is (“slechts”) een receptje om vanuit de DNA bibliotheek b.v. een eiwit te produceren. Net als bij een apotheek: als je bent geweest blijven ze niet jouw recept uitschrijven. Dan wachten ze gewoon op de volgende klant.
mRNA is HET mechanisme om o.b.v. DNA o.a. eiwitten te produceren. Het vindt ontelbare keren per seconde plaats in een levend lichaam. Heeft in de basis niets met DNA verandering te maken, op uitzonderingen (sporadische mutaties) na.
Althans dat is mijn visie, ik ben benieuwd naar iemand die uit weet te leggen hoe mRNA gericht DNA wijzigt. Sta open voor alle nieuwe inzichten!
 
Althans dat is mijn visie, ik ben benieuwd naar iemand die uit weet te leggen hoe mRNA gericht DNA wijzigt. Sta open voor alle nieuwe inzichten!
In aanvulling hierop:
Stel dat kan: mRNA verandert DNA; hoe kan het dan tegelijkertijd de epigenetische factoren beïnvloeden waardoor dit - veranderde - gen tot expressie komt? Iemand een idee?

In iets makkelijkere bewoording: een mRNA injectie zou dus én je bibliotheek (DNA) wijzigen én tegelijkertijd achter elkaar kopieën maken van een nieuw boek (RNA) uit deze bibliotheek om deze continue te verspreiden (eiwit, hormoon, neurotransmitter, exosoom e.d.)...? Wat is de reden van de bibliothecaresse om kopieën te blijven maken?


EDIT: Sorry, blijft alsnog pittig om helemaal te volgen denk ik... Ik doe m'n best... 😅
 
Laatst bewerkt:
Dit was mijn antwoord op de originele stelling, wellicht heb je er wat aan (zie citaat hieronder). mRNA ('m' staat voor 'messenger' - boodschapper) wordt m.i. ten onrechte als DNA veranderend aangemerkt. Het is (“slechts”) een receptje om vanuit de DNA bibliotheek b.v. een eiwit te produceren. Net als bij een apotheek: als je bent geweest blijven ze niet jouw recept uitschrijven. Dan wachten ze gewoon op de volgende klant.

Althans dat is mijn visie, ik ben benieuwd naar iemand die uit weet te leggen hoe mRNA gericht DNA wijzigt. Sta open voor alle nieuwe inzichten!
Jou kijk is het zelfde als de government approved science, ik kan zo snel niet vinden of het filmpje nog op YouTube staat van Bill Gates die uitleg geeft over mRNA en de minimale verandering van het DNA, Pieter Borger bij Black box volgens mij heeft het er ook over.
Ik kijk vanuit een andere achtergrond naar deze "bio weapons"
 
Heb weken geleden ivm besteld via de link op dit forum, maar niets ontvangen van “Lupin”. Staat dat de order verstuurd en geannuleerd is... Als ik een geschil aanvraag bij AE krijg ik de melding niet verstuurd, omdat ik de reden voor refund moet kiezen, maar deze optie niet kan aanklikken. Iemand tips?
 
Heb weken geleden ivm besteld via de link op dit forum, maar niets ontvangen van “Lupin”. Staat dat de order verstuurd en geannuleerd is... Als ik een geschil aanvraag bij AE krijg ik de melding niet verstuurd, omdat ik de reden voor refund moet kiezen, maar deze optie niet kan aanklikken. Iemand tips?
Reden van refund is standaard aantal keuzes, je moet er 1 kiezen. Uit mijn hoofd gezegd iets met logistiek en transport en dan dat het product is teruggestuurd naar de verzender. Dit zijn verplichte velden, anders kan je idd je geschil niet versturen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Heb weken geleden ivm besteld via de link op dit forum, maar niets ontvangen van “Lupin”. Staat dat de order verstuurd en geannuleerd is... Als ik een geschil aanvraag bij AE krijg ik de melding niet verstuurd, omdat ik de reden voor refund moet kiezen, maar deze optie niet kan aanklikken. Iemand tips?
Kan zijn dat je ergens anders ook nog een optie moet kiezen om het veld voor "reden voor refund" actief te maken... (ging bij mij altijd goed, echter de automatische vertaling kan af en toe lastig zijn, waardoor je misschien denkt niet de goede keus te maken).
 
Jou kijk is het zelfde als de government approved science, ik kan zo snel niet vinden of het filmpje nog op YouTube staat van Bill Gates die uitleg geeft over mRNA en de minimale verandering van het DNA, Pieter Borger bij Black box volgens mij heeft het er ook over.
Ik kijk vanuit een andere achtergrond naar deze "bio weapons"
Ik snap je en vind je standpunt helemaal niet raar.
Alleen begrijp ik simpelweg niet hoe dit in concept zou moeten werken.
Houd er rekening mee dat een Pieter Borger (fantastische man) zijn fundament volledig op de virus-theorie heeft gebaseerd. Zo ook bij vele andere dappere wetenschappers (aan "onze" kant) die zich uit durven spreken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan