Ivermectine

Toch de uitzending even bekeken en zoals verwacht de Nobel prijs komt niet ter sprake....

Had Roli een WA bericht gestuurd en geduldig gewacht, vandaag 1 week later keurig antwoord en een nieuwe verzendpoging. Geduld is gezonde zaak :)
Geert
 
Ik heb het teruggekeken op https://www.npo3.nl/propaganda/30-09-2021/KN_1727157
Het stuk over Ivermectine duurt ongeveer 15 minuten.
Ivermectin werkt niet tegen corona en het kan zelfs gevaarlijk zijn. Dit topic kan wel gesloten worden.
Het programma wordt gepresenteerd door wat Robert Jensen een "slissende schlemiel" noemt.
Het is zooo een gevaarlijk middel, dat ik nog steeds leef.
 
Hoi! Nieuwe member sinds de lezing van Mike te hebben bijgewoond op 12-9. Gelijk eea besteld en leek goed te gaan, bevestiging op 14-9 gereed voor verzending maarrrrrr.....op 24-9 bericht dat de zending is geannuleerd....wat nu??
 
Ah wacht, ik zie hierboven een soortgelijk bericht, eerst ff lezen :p Gse heb jij Roli een bericht via whatsapp gestuurd? Ik kreeg een 06 nummer in beeld? Of moet ik dus gewoon nog even wachten? Tis nu wel een week geleden en nog geen andere meldingen ontvangen...
 
Ik hoorde het al van Roli: ook Daisy begint nu te ervaren dat via Shunyou verzenden net zo goed kan inhouden dat de boel wordt tegengehouden in China. Aangezien Roli t.o.v. Daisy echter veruit de meeste orders ontvangt wordt vooral hij tegengewerkt op dit moment. M.a.w.: we zijn het slachtoffer van ons eigen succes, want mede dankzij mijn zomerlezingen over ivermectine wisten velen hem te vinden. Met als gevolg dat ik en Roli in de afgelopen weken overstelpt worden met berichten hier op dit forum, via email en via whatsapp en ik ook bij lezingen dat gedane bestellingen terug zijn gestuurd naar Roli, wat veel onrust oplevert.

Vanochtend heb ik met Roli het volgende afgesproken:

De bestaande achterstanden moeten eerst worden weggewerkt. Dit betekent dat er bij Roli momenteel geen ruimte is voor nieuwe bestellingen. Niet alle orders die door jullie zijn geplaatst zijn in China blijven hangen, het is zeer wel mogelijk dat na hernieuwde verzending je order wel degelijk onderweg is naar jou. Voor Roli is het dus van belang dat je rechtstreeks met hem contact opneemt met vermelding van je ordernummer om te achterhalen of de bestelling onderweg is of dat het wellicht beter is om restitutie te vragen via AliExpress. Dit is maatwerk en kan alleen maar door rechtstreeks met Roli in communicatie te treden.

Dit kan via whatsapp op telefoonnummer: +86/15818712361
Dit kan via Telegram op telefoonnummer: +86/18928223192
Dit kan via email op: bblyxde(at)gmail(punt)com

De banners gaan alsnog van het forum af, want we lopen hiermee teveel in het oog en deze revolutie werkt alleen als we zoveel mogelijk onder de radar blijven. Als er nieuwe bestel-links komen voor Roli, dan zal ik deze hier posten.

Ten slotte wil ik nogmaals benadrukken dat het zaak is dat jullie je frustratie over niet ontvangen bestellingen niet botvieren op Roli, hij doet echt zijn stinkende best om alles alsnog bij je te krijgen. Hij heeft nu weer een nieuwe verzenddienst moeten vinden, omdat ook via Shunyou (de verzender van Daisy) pakketten worden tegengehouden. Blijf dus rustig en beleefd en heb begrip voor de situatie, wees blij dat de mogelijkheid om aan IVM te komen nog steeds bestaat en dat er van alle kanten hard aan wordt gewerkt om dit zo lang mogelijk te laten plaatsvinden.

Mike
Heel erg bedankt Mike voor alle moeite en ik hoop dat het Roli goed gaat. Ik was ongerust dat hij misschien opgepakt was.
 
Hoi! Nieuwe member sinds de lezing van Mike te hebben bijgewoond op 12-9. Gelijk eea besteld en leek goed te gaan, bevestiging op 14-9 gereed voor verzending maarrrrrr.....op 24-9 bericht dat de zending is geannuleerd....wat nu??
Als de status iets is als dit:|
"pakket retour verwerking
Pakket is teruggestuurd naar de afzender en succesvol ondertekend."

Dan zou ik 1 WA bericht sturen, want dan heeft hij het in handen voor een nieuwe verzendpoging.
//Geert
 
Ik heb een vraag: ik slik nu zo'n twee weken elke dag ivermectine. Twee of drie tabletten, als ontgifingskuur. Nu is mijn (helaas gevaccineerde) zoon van 19 snipverkouden, mijn dochter van 8 was het een beetje en ik ben het nu ook, snipverkouden. Terwijl dat net voor de kou was en we de deuren open hadden staan. Ik had dat helemaal niet verwacht. Ik heb wel veel stress gehad, qr-koorts noem ik dat want ik werk in cultuur. Heeft iemand tips, slik ik teveel of te vaak of te weinig?
 
Ik heb een vraag: ik slik nu zo'n twee weken elke dag ivermectine. Twee of drie tabletten, als ontgifingskuur. Nu is mijn (helaas gevaccineerde) zoon van 19 snipverkouden, mijn dochter van 8 was het een beetje en ik ben het nu ook, snipverkouden. Terwijl dat net voor de kou was en we de deuren open hadden staan. Ik had dat helemaal niet verwacht. Ik heb wel veel stress gehad, qr-koorts noem ik dat want ik werk in cultuur. Heeft iemand tips, slik ik teveel of te vaak of te weinig?
De dosering is 2 mg per 10kg lichaamsgewicht, maar bij calamiteiten is dat prima te verdubbelen.
De Snip verdwijnt dan vrij vlot
 
Dank je! Al blijf ik het gek vinden na twee weken profylax. Nouja, ik was wel flink gestresst van de reacties van mensen als ik niet met qr mijn werk wil doen. Ik zal een paar dagen overgaan op 5 per dag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.712
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan