Ivermectine

Getriggerd door een programma op npo van gisteren gaan googelen en hier terecht gekomen. Er gaat een wereld voor me open. Hoe keken jullie tegen de informatie van het programma over ivermectine aan?
Niet gezien, want NPO :)
Ik weet niet of er hier veel tv kijkers zitten
 
Is dit programma ergens terug te kijken? Bijna niemand van ons kijkt hier TV, maar ik wil best antwoord op je vraag geven door het terug te kijken. Ik weet eigenlijk nu al dat het disinfo is geweest, zie ook jouw eigen reactie. Goed om te zien dat dit een tegenreactie oplevert bij sommige mensen!

Mike
 
Morgenavond op de oprechte en betrouwbare NPO:

Bekijk bijlage 4315


Ik heb het teruggekeken op https://www.npo3.nl/propaganda/30-09-2021/KN_1727157
Het stuk over Ivermectine duurt ongeveer 15 minuten.
Ivermectin werkt niet tegen corona en het kan zelfs gevaarlijk zijn. Dit topic kan wel gesloten worden.
Het programma wordt gepresenteerd door wat Robert Jensen een "slissende schlemiel" noemt.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet de moeite van het kijken waard, zelfs het programma heet propaganda, ze hadden het zo bij Goebbels kunnen leren
 
Getriggerd door een programma op npo van gisteren gaan googelen en hier terecht gekomen. Er gaat een wereld voor me open. Hoe keken jullie tegen de informatie van het programma over ivermectine aan?
Wij hebben al jaren geen tv abbonnement meer.
 
Heeft rocketman zich officieel voorgesteld?
Ik heb net als Mike een slecht voorgevoel. gebeurt niet vaak.
 
Caprylzuur beschermt planten en dieren tegen de invloed van bacteriën, schimmels en virussen (zie sectie Werkingsmechanisme).
Dit zou betekenen dat ik iverm. en/of averm. erbij kan nemen. want daar twijfelde ik over


Caprylzuur is een soort vet uit o.a. cocos (dat ik wel gebruik maar niet in grote hoeveelheden).
Mijn ontlasting heeft al jaren teveel schimmel dat ik niet weg krijg maar in verband met mijn darmklachten wel zeer belangrijk is.
Iets zegt me dat ik iverm. of averm. erbij kan nemen. hoewel het een heel ander produkt is. Ik heb beide in huis.
Misschien moet ik in mijn geval gewoon 1 tabl. per dag erbij nemen.
Zal op Pubmed wel niets over te vinden zijn.
Iemand een idee?

Mesoloog vond het vreemd dat er in het verleden niet gecontroleerd is hoe een supplement uitpakt. (via Kleipool bv - orthom.).
Mijn ervaring is met artsen dat ik in the end alles zelf moet doen. blijkt maar weer eens.
 
Oh ik kijk juist graag naar de NPO. Dit is een hele nieuwe wereld voor me. Ik kom hier dan ook via dat programma (ben het middel gaan googelen.)

Iemand zei dat ik me moest voorstellen. Is dat gebruikelijk? Moet dat hier of is daar een ander draadje voor?
Ik wil wel anoniem blijven dus gebruik niet mijn echte naam.
Ik ben dus Rocketmen, 52, getrouwd, kinderen, woonachtig in het midden van het land. Werkzaam in een laboratorium. Hou van dieren en rust en ruimte. Hobby's zijn lezen, schilderen, muziek maken, schrijven, en reizen maar ga ook graag naar het theater of musea.
Ja wat valt er verder nog over me te vertellen?
 
Werkzaam in een Laboratorium klink goed. Wat onderzoek je daar allemaal.
Dit forum is ooit begonnen n.a.v. een boek over gezondheid geschreven door Weston a Price en vertaald door Mike.
Zie onderwerp: Vragen over voeding en gezondheid.
Laat voeding uw medicijn zijn.
Dat zegt al genoeg.
 
Oh ik kijk juist graag naar de NPO. Dit is een hele nieuwe wereld voor me. Ik kom hier dan ook via dat programma (ben het middel gaan googelen.)

Iemand zei dat ik me moest voorstellen. Is dat gebruikelijk? Moet dat hier of is daar een ander draadje voor?
Ik wil wel anoniem blijven dus gebruik niet mijn echte naam.
Ik ben dus Rocketmen, 52, getrouwd, kinderen, woonachtig in het midden van het land. Werkzaam in een laboratorium. Hou van dieren en rust en ruimte. Hobby's zijn lezen, schilderen, muziek maken, schrijven, en reizen maar ga ook graag naar het theater of musea.
Ja wat valt er verder nog over me te vertellen?
Gelukkig houd je van lezen, er staat hier namelijk zoveel op het forum. Ben je wel zoet mee tot aan de kerstvakantie 😉
 
Ik kon het niet laten en heb toch gekeken, wat hoeveelheid leugens en acteerwerk bij elkaar.. Zonde van mijn tijd.
Kon het toch ook niet laten.
De makers van propaganda doen hun naam wel eer aan zeg!
Ivm is onverantwoord.....ja hoor tuuuurlijk, de prikjes zijn pas echt veilig 🤮
 
Oh ik kijk juist graag naar de NPO. Dit is een hele nieuwe wereld voor me. Ik kom hier dan ook via dat programma (ben het middel gaan googelen.)

Iemand zei dat ik me moest voorstellen. Is dat gebruikelijk? Moet dat hier of is daar een ander draadje voor?
Ik wil wel anoniem blijven dus gebruik niet mijn echte naam.
Ik ben dus Rocketmen, 52, getrouwd, kinderen, woonachtig in het midden van het land. Werkzaam in een laboratorium. Hou van dieren en rust en ruimte. Hobby's zijn lezen, schilderen, muziek maken, schrijven, en reizen maar ga ook graag naar het theater of musea.
Ja wat valt er verder nog over me te vertellen?
"graag" naar de NPO? Wow... Ik zou zeggen kijk ook eens op jensen.nl. Daar kijk ik "graag" naar. Banned.video voor als je engels goed is Kijk daar eens naar programma's van David Icke en Alex Jones.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan