Ivermectine

Roli had problemen met zijn VPN, maar is nu weer volledig bereikbaar. Hij draagt forumleden op het hart om rechtstreeks contact met hem op te nemen via whatsapp. Ik heb hem gevraagd of hij ook andere message services als Signal of Telegram gebruikt voor diegenen die geen gebruik maken van WA. Antwoord hierop volgt nog. Hij gaat achter alle teruggestuurde orders aan, maar moet van jullie rechtstreeks de ordernummers hebben. Als je het niet (meer) vertrouwt kun je een refund aanvragen en dan krijg je je geld terug. De banners gaan ook weer terug op het forum.

Mike
 
Staat dat niet op die briefjes die bijgevoegd zijn in de pakketjes? Heb er geen meer bewaard helaas dus kan het niet nakijken..
Misschien iemand hier?
 
Als hij dat zelf zo makkelijk vrijgeeft dan doe ik ook niet moeilijk. Plaats maar hier. Mensen, wees aub beleefd en respectvol naar Roli, ik heb hier in de afgelopen tijd teveel kinderlijk ongeduld en EGO gezien. Het gaat hiet niet om rollletjes drop of shampoo of zo!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Voor de verzameling ervarings verhalen met Ivermectin. Ik heb een tijd geleden drie dagen 15 milligram per dag gedaan (drie tabletten voor schapen en varkens die je via wallie’s link kan bestellen) en nog wat dagen 1 per dag en toen ik verhouden werd een keer weer drie dagen.
Ik heb totaal geen (spannende :( ) bijwerkingen gehad. Ik geef borstvoeding en aan mijn baby merk ik ook niks.

Hoewel mijn hardnekkige voet wratjes wel ineens weg zijn. Eerst kreeg ik ze niet helemaal weg maar nu zijn ze totaal verdwenen. Kan toeval zijn.

Complotdenker
 
Zet Roli in je telefooncontacten en TG en Signal.laten je weten dat hij daar actief is.

Mike
Bedoel je in contacten op Telegram en dan het whatsapp nr ingeven of bedoel je via een smartphone? Laatste heb ik niet. Maar goed, ik heb hem in ieder geval een email geschreven.
Misschien kan iemand zijn account posten op Telegram only news kronakreuners en dan kan ik me daar lid maken.

Dorothé
 
Geef het beestje een andere naam, vraag patent aan en de kassa kan weer verder rinkelen.
Maar aangezien een groot deel van de Amerikaanse markt de vaccins heeft afgewezen, heeft Pfizer een ander geneesmiddel nodig dat ook kan worden gebruikt om hen te behandelen (anders loopt het bedrijf bijna een derde van de Amerikaanse markt mis).
 
Voor de verzameling ervarings verhalen met Ivermectin. Ik heb een tijd geleden drie dagen 15 milligram per dag gedaan (drie tabletten voor schapen en varkens die je via wallie’s link kan bestellen) en nog wat dagen 1 per dag en toen ik verhouden werd een keer weer drie dagen.
Ik heb totaal geen (spannende :( ) bijwerkingen gehad. Ik geef borstvoeding en aan mijn baby merk ik ook niks.

Hoewel mijn hardnekkige voet wratjes wel ineens weg zijn. Eerst kreeg ik ze niet helemaal weg maar nu zijn ze totaal verdwenen. Kan toeval zijn.

Complotdenker
Ik geef ook borst maar ontgift zelf niet zo goed
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
503.070
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan