Ivermectine

Wie gaat er nou een anti-wormenmiddel gebruiken tegen Corona. Zijn er echt wappies die denken dat dat werkt?
Ik gebruik het niet tegen corona (waardeloze katte zeik)ik drink wijn.
Ivm gebruiken tegen en niet bestaand virus hoe verzinnen ze het
 
Het lukt Roli om de een of andere reden niet om zich te registreren op Telegram en Signal als alternatief voor WhatsApp. Hij is wel bereikbaar via email: bblyxde(at)gmail(punt)com. We begrijpen dat er mogelijk wantrouwen is ontstaan bij sommigen door de hele gang van zaken. Bedenk echter dat AliExpress overduidelijk Roli tot doelwit heeft gemaakt en dat hij met man en macht nu bezig is om bestaande orders uit te leveren.

Roli heeft zelf de producten op Lupin Store verwijderd, want eerst moeten lopende zaken worden afgewikkeld voordat er nieuwe orders kunnen worden geplaatst. Daarom het dringende verzoek om met hem rechtstreeks contact op te nemen om te zien of je order reeds onderweg is of dat je beter een refund kan aanvragen. Dit kan momenteel alleen via whatsapp op +86/15818712361 of via bovenstaand emailadres. Wij vragen om jullie begrip en geduld.

Mike
 
Wie gaat er nou een anti-wormenmiddel gebruiken tegen Corona. Zijn er echt wappies die denken dat dat werkt?
Wie slikt er nou een wormenkuur tegen een dodelijk virus? Dan moet je echt wel een megawappie zijn, hoor. Gelukkig vertrouw ik op de wetenschap en op de overheid, want die zijn allebei betrouwbaar en werken in ons belang. De mRNA-techniek van de vaccins is echt revolutionair en een puik staaltje menselijk vernuft, veel beter dan zo'n primitieve antiwormentablet! 🤡

Mike
 
Laatst bewerkt:
2 pakjes IVM eind augustus besteld bij Daisy zijn door de douane teruggestuurd. AVM is daarentegen wel ontvangen. ze verzend het opnieuw.
 
Ik hoorde het al van Roli: ook Daisy begint nu te ervaren dat via Shunyou verzenden net zo goed kan inhouden dat de boel wordt tegengehouden in China. Aangezien Roli t.o.v. Daisy echter veruit de meeste orders ontvangt wordt vooral hij tegengewerkt op dit moment. M.a.w.: we zijn het slachtoffer van ons eigen succes, want mede dankzij mijn zomerlezingen over ivermectine wisten velen hem te vinden. Met als gevolg dat ik en Roli in de afgelopen weken overstelpt worden met berichten hier op dit forum, via email en via whatsapp en ik ook bij lezingen dat gedane bestellingen terug zijn gestuurd naar Roli, wat veel onrust oplevert.

Vanochtend heb ik met Roli het volgende afgesproken:

De bestaande achterstanden moeten eerst worden weggewerkt. Dit betekent dat er bij Roli momenteel geen ruimte is voor nieuwe bestellingen. Niet alle orders die door jullie zijn geplaatst zijn in China blijven hangen, het is zeer wel mogelijk dat na hernieuwde verzending je order wel degelijk onderweg is naar jou. Voor Roli is het dus van belang dat je rechtstreeks met hem contact opneemt met vermelding van je ordernummer om te achterhalen of de bestelling onderweg is of dat het wellicht beter is om restitutie te vragen via AliExpress. Dit is maatwerk en kan alleen maar door rechtstreeks met Roli in communicatie te treden.

Dit kan via whatsapp op telefoonnummer: +86/15818712361
Dit kan via Telegram op telefoonnummer: +86/18928223192
Dit kan via email op: bblyxde(at)gmail(punt)com

De banners gaan alsnog van het forum af, want we lopen hiermee teveel in het oog en deze revolutie werkt alleen als we zoveel mogelijk onder de radar blijven. Als er nieuwe bestel-links komen voor Roli, dan zal ik deze hier posten.

Ten slotte wil ik nogmaals benadrukken dat het zaak is dat jullie je frustratie over niet ontvangen bestellingen niet botvieren op Roli, hij doet echt zijn stinkende best om alles alsnog bij je te krijgen. Hij heeft nu weer een nieuwe verzenddienst moeten vinden, omdat ook via Shunyou (de verzender van Daisy) pakketten worden tegengehouden. Blijf dus rustig en beleefd en heb begrip voor de situatie, wees blij dat de mogelijkheid om aan IVM te komen nog steeds bestaat en dat er van alle kanten hard aan wordt gewerkt om dit zo lang mogelijk te laten plaatsvinden.

Mike
 
Net een mailtje naar Roli gestuurd omdat mijn bestelling bij hem gecancelled was.
Binnen zeven minuten een reply terug dat mijn order opnieuw verstuurd is.

Goede service!
Ik ook via mail contact gezocht en vanochtend dit.
Will be updated from October 8th to 10th

luoluo luo <bblyxde@gmail.com> 于2021年9月30日周四 下午3:36写道:
 
Voorheen kwam alles van Ivermectine binnen, sinds ik bestel via de banner nog niks ontvangen.
Maar ik wacht geduldig af.
Vanaf dag 1 dat er een banner op dit forum was die verweest naar bestellingen voor Ivermectine, had ik al het vermoeden dat het fout zou gaan, hoge bomen vangen veel wind.
Ik neem Roli en Mike niks kwalijk, iedereen weet dat er een risico aan hangt, risico van het vak.
 
Getriggerd door een programma op npo van gisteren gaan googelen en hier terecht gekomen. Er gaat een wereld voor me open. Hoe keken jullie tegen de informatie van het programma over ivermectine aan?
 
Getriggerd door een programma op npo van gisteren gaan googelen en hier terecht gekomen. Er gaat een wereld voor me open. Hoe keken jullie tegen de informatie van het programma over ivermectine aan?
Als je het echt wil weten.... Welk programma van de NPO (nationale propaganda omroep)
Ik denk dat er hier heel weinig kijkers zijn, ik kan het niet eens ontvangen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.773
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan